Spring naar inhoud

* * * * * 4 stemmen

Nog maar eens een regimeke! Sporten is gezond!

• Log in om te reageren
3170 reacties op dit onderwerp
Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#2461 Geplaatst 11 september 2010 - 21:45

Dan heb ik wrs knal hetzelfde postuur als jou Marjon :d Ik weeg evenveel en even groot.
Tegen vrijdag wil ik graag nog een kilootje afvallen. En dan op reis eet ik meestal gezonder dan thuis :ha veel meer groentjes enz! Dus ik zie het zitten! :thumb:

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#2462 Geplaatst 11 september 2010 - 21:53

Frances zei:

Dan heb ik wrs knal hetzelfde postuur als jou Marjon :d Ik weeg evenveel en even groot.
Tegen vrijdag wil ik graag nog een kilootje afvallen. En dan op reis eet ik meestal gezonder dan thuis :ha veel meer groentjes enz! Dus ik zie het zitten! :thumb:

kwabje hier en kwabje daar :ha Maar bij mij zit het helaas niet meer stevig aan mijn lijf die kilo's. Ik was laatst eens gaan lopen en ik voelde gewoon alles heen en weer klotsen :o :lachen: Toen kwam ik dus tot inzicht dat het genoeg was geweest. Nu nog echt beginnen :)

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#2463 Geplaatst 12 september 2010 - 11:49

*mikkeke* zei:

kwabje hier en kwabje daar :ha Maar bij mij zit het helaas niet meer stevig aan mijn lijf die kilo's. Ik was laatst eens gaan lopen en ik voelde gewoon alles heen en weer klotsen :o :lachen: Toen kwam ik dus tot inzicht dat het genoeg was geweest. Nu nog echt beginnen :)

Hahahaha bij mij is er ook een kwabje hier kwabje daar. Ik vind dat mijn bovenbeen op korte tijd nogal verdikt zijn. Daar wil ik echt iets aan doen! En mijn buik. Maar ik zal nooit een platte buik hebben, maar er mag wel wat af nu :oops: Heb vandaag helaas al gezondigd :( Op de markt in Heist, zo'n lekkere koffiekoeken..... Ma echt morgen is 't gedaan met dat al dat gesnoep, mannelief! En straks weer taart hé! Ongelofelijk maar ja.
Ik voel ook dat mijn conditie nul de botte is. Als ik nu een stukske moet lopen (bus halen ofzo) woooooow ik hijg al na tien meter lopen :ha :ha
Anders gaan we samen fitnessen in Pellenberg?! (Ik ben daar altijd al geweest en kiné ook echt heel goed daar! :thumb: )

Dierenvriendin
Dierenvriendin
  • 709 berichten
  • 1 katten

#2464 Geplaatst 13 september 2010 - 14:18

Maandagochtend is mijn vast weegmoment. Ben 0,6 kg afgevallen de voorbije week... Had toch iets meer verwacht voor de tweede week! Heb ook zo goed mijn best gedaan! Maarja, te veel is ook niet goed hé. Nog 3,4 kg te gaan!!

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#2465 Geplaatst 13 september 2010 - 14:21

*Brr ik zit 1,5 kg over het gewicht dat ik wil wegen (terwijl ik er eigenlijk nog liever 2kg af had gehad) en dat komt dus puur door die medicatie. 's Avonds mag ik zo goed als niets meer eten of ik ben bijna een kilo bij de volgende dag, echt hatelijk. Vanavond wordt het dus gewoon verse soep denk ik, zonder brood of dat komt er ook nog eens bij morgenvroeg... Bah

Bewerkt door Spanishke, 13 september 2010 - 14:22.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#2466 Geplaatst 13 september 2010 - 20:49

Frances zei:

Hahahaha bij mij is er ook een kwabje hier kwabje daar. Ik vind dat mijn bovenbeen op korte tijd nogal verdikt zijn. Daar wil ik echt iets aan doen! En mijn buik. Maar ik zal nooit een platte buik hebben, maar er mag wel wat af nu :oops: Heb vandaag helaas al gezondigd :( Op de markt in Heist, zo'n lekkere koffiekoeken..... Ma echt morgen is 't gedaan met dat al dat gesnoep, mannelief! En straks weer taart hé! Ongelofelijk maar ja.
Ik voel ook dat mijn conditie nul de botte is. Als ik nu een stukske moet lopen (bus halen ofzo) woooooow ik hijg al na tien meter lopen :ha :ha
Anders gaan we samen fitnessen in Pellenberg?! (Ik ben daar altijd al geweest en kiné ook echt heel goed daar! :thumb: )

yuk fitnessen..... dat is echt iets waar ik een vreselijke hekel aan heb :ha .
dat is echt niets voor mij..... :o

Heb vandaag niet gesnoept en geen frisdranken gedronken maar alleen maar water :)
Deze morgen 1 boterhammetje met kaas
deze middag 3 boterhammetjes met beleg
deze avond wraps met kip en groente;

En nu heb ik HONGER!!!! En heb ik zin in chocolade maar ga maar eens een wortel pakken boeehhhoooeeee :8

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#2467 Geplaatst 13 september 2010 - 21:16

*mikkeke* zei:

yuk fitnessen..... dat is echt iets waar ik een vreselijke hekel aan heb :ha .
dat is echt niets voor mij..... :o

Heb vandaag niet gesnoept en geen frisdranken gedronken maar alleen maar water :)
Deze morgen 1 boterhammetje met kaas
deze middag 3 boterhammetjes met beleg
deze avond wraps met kip en groente;

En nu heb ik HONGER!!!! En heb ik zin in chocolade maar ga maar eens een wortel pakken boeehhhoooeeee :8

Fitness vind ik leuk met iemand die ik ken :lachen: want anders vind ik dat echt zooo saai. Ik vind precies geen sport die ik graag doe :onzeker:

Ik heb vandaag ook nog niet gesnoept of frisdrank gedronken! :cheer:
Deze morgen kommetje corn flakes - coco pops (ja dat zal ik nooit afleren :d )
's Middags euhm, oh ja nog wat koude kip van gisteren (filetje) en twee sneetjes brood met smeerkaas
's avonds ciabatta met groentjes en zalm tussen en een kommetje soep!
:dancer: :dancer:

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#2468 Geplaatst 13 september 2010 - 21:35

Frances zei:

Ik vind precies geen sport die ik graag doe :onzeker:

Gohhh hoe herkenbaar :lachen: Ik fiets wel redelijk veel dus zie dat maar als mijn sport. Ook ga ik wel regelmatig wandelen maar dan wel in een rap tempo hé

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#2469 Geplaatst 18 september 2010 - 19:05

En en en? Hoe gaat het hier ondertussen? Ik moet nog steeds de 2 kilootjes kwijt van enkele berichtjes terug, deze week is niet zo goed gegaan en dan voornamelijk omdat ik zelf niet van de koekjes kan blijven als er bezoek is voor de kittens :oops: En als er nog koekjes enz over zijn na kittenbezoek denk ik "ik zal alles maar opeten en morgen starten we weer met frisse moed :catangel "

Enfin, het goede nieuws is dat ik wel niet ben bijgekomen ;) (maar dus ook niets kwijt gespeeld ;) )

Nu weer op het goede pad hoor, maar er komen deze week weer heel wat bezoekjes en etentjes aan en dan in het weekend naar de show in Genk met Amietje en de grote poezentaart :ha

Misschien toch nog maar eens de Zumba-dvds boven halen 8)

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#2470 Geplaatst 18 september 2010 - 19:06

Spanishke zei:

*Brr ik zit 1,5 kg over het gewicht dat ik wil wegen (terwijl ik er eigenlijk nog liever 2kg af had gehad) en dat komt dus puur door die medicatie. 's Avonds mag ik zo goed als niets meer eten of ik ben bijna een kilo bij de volgende dag, echt hatelijk. Vanavond wordt het dus gewoon verse soep denk ik, zonder brood of dat komt er ook nog eens bij morgenvroeg... Bah

Lastig Spanishke... zeker na al de moeite die je al hebt gedaan! Hoe gaat het inmiddels?

Thundernimf
Thundernimf
  • 3.915 berichten
  • 5 katten

#2471 Geplaatst 18 september 2010 - 19:23

Smitten kitten hoorde ik daar de magische woorden ZUMBA dvd's? Heb je dat pogramma daarvan al geprobeerd?

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#2472 Geplaatst 18 september 2010 - 19:34

Thundernimf zei:

Smitten kitten hoorde ik daar de magische woorden ZUMBA dvd's? Heb je dat pogramma daarvan al geprobeerd?

Het programma?

Thundernimf
Thundernimf
  • 3.915 berichten
  • 5 katten

#2473 Geplaatst 18 september 2010 - 19:41

Een broekmaat in tien dagen :p

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#2474 Geplaatst 18 september 2010 - 19:52

Nee nog niet geprobeerd.