Spring naar inhoud

* * * * * 4 stemmen

Nog maar eens een regimeke! Sporten is gezond!

• Log in om te reageren
3170 reacties op dit onderwerp
Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#2491 Geplaatst 23 september 2010 - 14:16

Hier gaat het rustig (gisteren wel witte chocotofs zitten eten bij Solotje :LOL: ) maar wel een gevaarlijk weekend voor de boeg 8) Achja, maandag begint er weer een nieuwe week he ;)

Guest_Vreugde_*
Guest_Vreugde_*

#2492 Geplaatst 23 september 2010 - 20:15

Ik heb nooit overgewicht gehad maar in mei vond ik dat het tijd was voor een gezondere eetstijl / levensstijl: kleinere porties, veel groenten en mager vlees. Gestopt met snoep, chips en koeken te eten als tussendoortje en vervangen door fruit (natuurlijk eet ik af en toe eens een lekker koekje of chips maar altijd een kleine portie!) Vroeger at ik waar ik zin in had.. ik kwam op school en zag er een lekker vettige koffiekoek liggen en ik kocht ze. 'Nee' leren zeggen!

In juli ben ik terug beginnen fitnessen, ik voel me zoveel beter in mijn vel en vooral gezonder! Door mijn eet- en levensstijl aan te passen ben ik tot nu toe al 7 kilo kwijt :)  
Mijn lichaam is mijn eetstijl nu helemaal gewoon! 8)

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#2493 Geplaatst 23 september 2010 - 20:17

Hier gaat het nog steeds redelijk...... als ik zin heb in chips eet ik een wortel :ha .
Val wel een klein beetje af maar sta ook niet elke dag op de weegschaal :wi

Dierenvriendin
Dierenvriendin
  • 709 berichten
  • 1 katten

#2494 Geplaatst 27 september 2010 - 08:54

Komaan, volhouden hé!
Ik heb de vorige week wel een aantal keer gezondigd :oops: Kon de verleiding echt niet weerstaan! Verwachtte vanmorgen dan ook een kilo extra op de weegschaal maar wonder boven wonder toch een halve kilo afgevallen! Misschien doordat ik wel viermaal ben gaan joggen en gisteren is goed gezweet heb in de sauna :LOL: Dus allemaal: Ga lekker lui liggen zweten in de sauna!!

Bewerkt door Dierenvriendin, 27 september 2010 - 08:54.

rocket_queen
rocket_queen
  • 284 berichten

#2495 Geplaatst 27 september 2010 - 12:29

Poeh, ik moet me hier hoognodig herpakken. Een kilootje extra staat er op de teller, dat was nu niet meteen het plan hè

Vandaag braaf gestart, hopelijk houd ik vol :d Ben thuis, dus kan wat gezonde dingen maken. Zit nu aan een lekkere verse bloemkoolsoep.

zaterdag vertrekken we naar Rome, zou het leuk vinden als voordien het tellertje toch even naar beneden gaat :)

Gorecki
Gorecki
  • 2.064 berichten
  • 2 katten

#2496 Geplaatst 27 september 2010 - 20:40

Hier nog altijd hetzelfde en ik jaag mij er behoorlijk in op. Heb dus een deal gesloten met een vriendin en zij neemt morgen een tijdlang mijn weegschaal mee :) Het was niet echt gezond meer hoeveel keer per dag ik daar opstond! Hopelijk word ik niet te gek zonder ;)

Thundernimf
Thundernimf
  • 3.915 berichten
  • 5 katten

#2497 Geplaatst 27 september 2010 - 20:44

Ik heb net een ideale vermageringskuur achter de rug :p Ziek zijn :p 2 kilo op 2 dagen :p

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#2498 Geplaatst 28 september 2010 - 20:50

Hier ben ik mij aan het herpakken na een weekend van decadentie :oops:
Als is die decadentie niet te zien op de weegschaal trouwens 8)

Het gaat hier eigenlijk wel goed, ben echt gewend aan het gezonder eten. Doorgaans let ik nu op mijn voeding, maar dat belet me niet om dus ook decadente daagjes in te lassen. Als er maar in het algemeen evenwicht is ;)

Lieslchen
Lieslchen
  • 146 berichten
  • 2 katten

#2499 Geplaatst 29 september 2010 - 09:40

Gisteren voor het eerst koppeldansles gevolgd. Er mag nog 2 à 3 kilo af bij mij. Zolang ik maar op gewicht blijf, maak ik me ondertussen geen zorgen. Soms heb ik wel snoepbuien. Dus, nu toch even doorbijten, terug op het eten letten, terug gaan zwemmen binnenkort en dan ook nog eens gecombineerd met elke week een uurtje dansen. Wie weet wat het helpt!? :)

Geplaatste afbeelding

Dierenvriendin
Dierenvriendin
  • 709 berichten
  • 1 katten

#2500 Geplaatst 29 september 2010 - 12:24

HELP! Ik heb last van wat eetbuien :cry: Ik lijk nergens af te kunnen blijven. Gelukkig blijf ik wel goed sporten, maar zo ga ik die laatste anderhalve kilo niet kwijtraken! Motivatie?

Dierenvriendin
Dierenvriendin
  • 709 berichten
  • 1 katten

#2501 Geplaatst 02 oktober 2010 - 10:42

Heb me nog steeds niet herpakt... Ben op 5 dagen tijd 2 kg aangekomen!! HELP!!! :cry: Nu moet ik weer 3,5 kg verliezen om mijn streefgewicht te bereiken. Het lukt me gewoon niet meer alleen :(

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#2502 Geplaatst 02 oktober 2010 - 15:02

Vandaag gezondigd! :( Na bijna een week. Hanne en haar vriend kwamen Milleke brengen en ik had een lekkere gateaux voorzien (niet zelf gemaakt, das voor de volgende keer ;) )
Maar hij was lekker he Hanne? :x

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#2503 Geplaatst 02 oktober 2010 - 15:15

Ik moest gisteren naar de trouw van mijn vriend z'n zus en jah op zo'n moment kan je toch echt niet letten op wat je in je mond steekt? Dus effe genoten van het eten en het dessert. Vandaag is het nog wat afkicken en vanaf morgen weer serieus beginnen. Er zijn geen feestjes meer in het vooruitzicht dus tot eind december zou het nu toch moeiteloos moeten lukken ;) .
Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#2504 Geplaatst 02 oktober 2010 - 15:17

Ik ben de rijstpap aan het voorproeven voor de ks-party :oops: :a
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#2505 Geplaatst 02 oktober 2010 - 15:17

Frances zei:

Vandaag gezondigd! :( Na bijna een week. Hanne en haar vriend kwamen Milleke brengen en ik had een lekkere gateaux voorzien (niet zelf gemaakt, das voor de volgende keer ;) )
Maar hij was lekker he Hanne? :x

Ja, hij was lekker! Frances en ik hebben alletwee twee stukken op :ha (de mannen maar ééntje :ha )