Spring naar inhoud

* * * * * 4 stemmen

Nog maar eens een regimeke! Sporten is gezond!

• Log in om te reageren
3170 reacties op dit onderwerp
Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#2506 Geplaatst 07 oktober 2010 - 10:16

Met al die taart van de kittenkopers en de chocolade die ze mij dan geven als bedankje enz moet ik nu nog steeds 1,5 kg kwijt ongeveer. En dan heb ik eindelijk het gewicht dat ik had voor ik ging samen wonen! Ben begonnen half juni en hoop begin november/half november mijn streefdoel bereikt te hebben. Ik had eerst gehoopt dat gewicht eind september bereikt te hebben, maar dat was toch wishfull thinking (zie taart en chocolade ;) )

En dan stabiliseren...

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#2507 Geplaatst 21 oktober 2010 - 10:16

Ok, ik ga nu echt fatsoenlijk beginnen "diëten" ... Gedaan met de crashdiëten à la soepdieet e.d.  Ik zou graag wat kilo's kwijt zijn tegen de feestdagen... Wat is mijn plan?

Ik ga proberen om niet meer te snoepen en alcohol te drinken door de week, minstens 2x per week Zumba en voor de rest gewoon: ontbijt, 's middags boterhammekes en 's avonds gewoon warm eten... En dan in plaats van met een zak chips en een glas wijn voor tv te zitten, zal dat met een wortel en een glas water of tas thee zijn :) Ik ben helemaal geen theedrinker, maar gisteren heb ik de rode vruchten van Lipton eens geprobeerd en die vond ik wel erg lekker! Iemand nog aanraders?
Natuurlijk zal het niet altijd even makkelijk zijn en af en toe zal ik ook wel eens zondigen (zondag is het al verjaardagsfeestje van Dries zijn petekind, dus heb ik mezelf toch al een aantal glaasjes schuimwijn beloofd :engel: ) ... ik zou al blij zijn als er vijf kilo af is en dan hoop ik dat ik de moed zal hebben om zelfs tot -10kg te gaan... Maar ik ga beginnen bij vijf, ga mezelf het al niet onmiddellijk te moeilijk maken...

Dus ik ga hier komen juichen en zagen en klagen he ;)

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#2508 Geplaatst 21 oktober 2010 - 11:22

lizke zei:

Ik ben helemaal geen theedrinker, maar gisteren heb ik de rode vruchten van Lipton eens geprobeerd en die vond ik wel erg lekker! Iemand nog aanraders?

Ik drink graag de citroenthee. Of linde-citroen.

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#2509 Geplaatst 21 oktober 2010 - 15:22

Hier super goed bezig! Ik sport nu 1 keer per week: squashen! Eindelijk iets dat ik ECHT graag doe! Jammer momenteel nog maar 1 keer per week, maar dit komt door de lessen en ik doe dat samen met een vriendin van op school... Hopelijk volgende blok 2 keer per week minstens :LOL:
Ik snoep eigenlijk niet meer, alcohol dronk ik al niet echt. Maar toch zie ik de kilo's er nog niet afgaan. Nog een beetje geduld hebben zeker?? (Hoewel ik al een maand geduld heb :louche: )

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#2510 Geplaatst 23 oktober 2010 - 12:39

Hier gaat alles nog steeds goed. Wat blijven hangen door enkele feestjes waar ik het echt niet kon maken om het dieet te volgen. Ik ben ondertussen 18kg kwijt.
Ik wil nu nog zeker 8kg verliezen om volgens mijn BMI mooi te zitten. Mooi zou meegenomen zijn mocht ik nog 13kg kwijt kunnen raken. Dan zou ik een mooi gewicht hebben. Om eigenlijk mijn gewicht terug te hebben van vroeger zou ik nu nog 18kg kwijt moeten, maar ja ik zat toen in mijn puberteit dus ik denk dat dit wat onrealistisch zou zijn (wat vrouwelijkere vormen en grotere boobs gekregen ;) ). Ik wil namelijk ook niet overdrijven en beginnen leven op water en brood ;) . Ik doe gewoon verder zoals ik nu bezig ben en ik zie wel tot waar ik raak. 8 à 13 kg moet zeker nog lukken. Ik hoop tegen de feestdagen nog 5 à 8 kg kwijt te zijn :) . Ik kan al niet wachten op het resultaat :dancer: .

Ik voel mij nu ook al veel beter. Ik heb eigenlijk de laatste 2 à 3 jaar geen broeken meer gedragen. Ik deed altijd rokken aan, omdat ik mij daar beter in voelde. Ik kon zo mijn dikke benen en poep wat meer verbergen ;) . Vorige week heb ik mijn eerste jeansbroek terug gekocht :LOL: . We zijn er nog niet, maar we komen er wel.

Bewerkt door Mieke'tje, 23 oktober 2010 - 12:50.

Geplaatste afbeelding

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#2511 Geplaatst 24 december 2010 - 17:02

Zo wat is het hier stilletjes :louche: ...
Niemand meer een dieet aan het volgen? Ik heb wat schrik van de feestdagen. Ik zal wel een beetje op mijn voeding letten, maar de feesten blijven de feesten en ik zal toch goed meedoen ;) . Ik ben ondertussen 23kg kwijt, maar ik ben realistisch dat er tegen 1 januari mss. terug twee zullen bij zijn :( . Ik heb mij voorgenomen van nu wat te zondigen, maar mij niet volledig te laten gaan en vanaf 2 januari weer lekker verder te doen om dan eindelijk mijn einddoel te halen in maart/april :dancer: .

Bewerkt door Mieke'tje, 24 december 2010 - 17:03.

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#2512 Geplaatst 24 december 2010 - 17:13

Ik doe met je mee vanaf 1 januari ;) Tijdens deze dagen let ik wel echt niet op eerlijk gezegd.

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#2513 Geplaatst 24 december 2010 - 17:15

Smitten Kitten zei:

Ik doe met je mee vanaf 1 januari ;) Tijdens deze dagen let ik wel echt niet op eerlijk gezegd.

Waarschijnlijk veel mensen niet ... :d
Ik zal toch wel een beetje opletten (geen 3 stukken taart, maar één ;) bij wijze van spreken) of zal toch een poging daartoe ondernemen, want als een mens amper zondigt, zondigt hij graag iets teveel als hij dan es de kans heeft.
Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#2514 Geplaatst 24 december 2010 - 17:22

Mieke zei:

Waarschijnlijk veel mensen niet ... :d
Ik zal toch wel een beetje opletten (geen 3 stukken taart, maar één ;) bij wijze van spreken) of zal toch een poging daartoe ondernemen, want als een mens amper zondigt, zondigt hij graag iets teveel als hij dan es de kans heeft.

Wij hebben hier met de feesten eigenlijk maar 3 keer etentje (nog altijd genoeg, maar sommige mensen hebben van kerst tot nieuwjaar wel elke dag iets en dat is voor mij echt van het goede te veel ;) ) Vandaag gezellig thuis met de katjes en hapjes enz, zondag bij mijn vader+familie en dan met oudjaar hier thuis met hapjes. Dus zal nog wel lukken om het enigzins binnen de perken te houden. Net zoals jou hoop ik dat ik tegen eind maart mijn streefdoel bereikt heb.

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#2515 Geplaatst 24 december 2010 - 17:31

Smitten Kitten zei:

Wij hebben hier met de feesten eigenlijk maar 3 keer etentje (nog altijd genoeg, maar sommige mensen hebben van kerst tot nieuwjaar wel elke dag iets en dat is voor mij echt van het goede te veel ;) ) Vandaag gezellig thuis met de katjes en hapjes enz, zondag bij mijn vader+familie en dan met oudjaar hier thuis met hapjes. Dus zal nog wel lukken om het enigzins binnen de perken te houden. Net zoals jou hoop ik dat ik tegen eind maart mijn streefdoel bereikt heb.

Oh neen, dat hebben we hier gelukkig ook niet.
Vanavond bij de mams gaan eten met het gezin + opa erbij. Morgen dan wel taart gaan eten bij Koen z'n ouders, maar dat is om 15u dus de kans is groot dat ik daarvoor of erna toch geen honger heb om iets te eten.

Volgende week gewoon op oudejaarsavond gaan eten en daarna feesten. Op nieuwjaarsdag eigenlijk niets dus eigenlijk hebben we ook maar drie etentjes en moet het goed te doen zijn ;) .

Hoeveel wens jij nog af te vallen?
Geplaatste afbeelding

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#2516 Geplaatst 24 december 2010 - 19:07

Wat een moment om dit topic boven te halen :mrgreen:

Ik was vorige zomer veel afgevallen, dus deed ik hier niet meer mee. Maar dat is er stilaan weer bij. Zolang het niet nog meer wordt is het goed ;) . Ga er toch lichtjes op letten. En moet van de kine eigenlijk ook een soort dieet volgen, maar dat lukt niet zo goed :oops: (geen suikers, zo weinig mogelijk zuivel, geen kaas, zo weinig mgl. vlees --> ben vegetariër, geen koffie, cola, enkel water en groene thee, enz. :onzeker: )

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#2517 Geplaatst 31 december 2010 - 13:03

Smitten Kitten zei:

Hier van't zelfde ;)
Pasen enz kan ik me nog goed inhouden en die andere dingen, maar de feestdagen is toch nog ietsje anders :)

Bewerkt door Spanishke, 31 december 2010 - 13:03.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#2518 Geplaatst 31 december 2010 - 13:05

Mieke zei:

Hoeveel wens jij nog af te vallen?

Ik weet het eigenlijk niet precies.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#2519 Geplaatst 31 december 2010 - 15:40

Ik ben sinds eind september terug gestart met Weight watchers, het gaat langzaam, maar het gaat wel goed. Ondertussen ben ik toch al 6.7 kilootjes kwijt en ik doe ook tijdens de feestdagen mijn best om het vol te houden.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#2520 Geplaatst 31 december 2010 - 15:41

PeggyJ zei:

Ik ben sinds eind september terug gestart met Weight watchers, het gaat langzaam, maar het gaat wel goed. Ondertussen ben ik toch al 6.7 kilootjes kwijt en ik doe ook tijdens de feestdagen mijn best om het vol te houden.

:thumb: