Spring naar inhoud

* * * * * 4 stemmen

Nog maar eens een regimeke! Sporten is gezond!

• Log in om te reageren
3170 reacties op dit onderwerp
Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#2521 Geplaatst 31 december 2010 - 16:32

Ik ben hier terug :ha :ha

Ik ga vanaf maandag zwaar op dieet, wil terug bodystyling doen en minder eten.
De laatste tijd is het weer erg :trance:
Die KS party taart bijeenkomsten waren niet goed voor de lijn en dan de feesten erna...pff!
Maar vanaf maandag hops terug op het goede pad! :LOL:
Ik weeg mezelf eigenlijk nooit maar nu zullen ze me wegen bij BS...brr! Meestal is dat genoeg als wake up call voor mij. :(
Allez, nog één vreetdag :dance:
Proficiat aan al die doorzetters hier! :flower:

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#2522 Geplaatst 05 januari 2011 - 08:46

Ik ga er ook terug aan beginnen, want weeg toch na die tijd weer minstens 4kg teveel naar mijn goesting. Eens het terug warmer wordt, de lente begint, ga ik ook meer gemotiveerd zijn om elke dag voldoende fruitjes te eten. In de winter kan ik daar minder van genieten :( , ook sporten doe ik veel minder als het zo koud is.
En ik wacht nog steeds vol ongeduld op de bloedappelsienen, ze zijn laat dit jaar (of is dat alleen maar mijn gedacht?)

Bewerkt door Spanishke, 05 januari 2011 - 08:46.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#2523 Geplaatst 05 januari 2011 - 10:06

Spanishke zei:

Ik ga er ook terug aan beginnen, want weeg toch na die tijd weer minstens 4kg teveel naar mijn goesting. Eens het terug warmer wordt, de lente begint, ga ik ook meer gemotiveerd zijn om elke dag voldoende fruitjes te eten. In de winter kan ik daar minder van genieten :( , ook sporten doe ik veel minder als het zo koud is.
En ik wacht nog steeds vol ongeduld op de bloedappelsienen, ze zijn laat dit jaar (of is dat alleen maar mijn gedacht?)

De appelsienen zijn dit jaar super duur gebleven! Normaal koop ik vanaf december toch wel altijd vlindertjes, maar ze bleven zo'n 6 euro per pak kosten :trance:

Maar bon, ik moet ook dringend terug beginnen. Zelfs mijn broeken passen niet echt meer :onzeker: :onzeker: Het rare is gewoon dat ik echt niet snoep of zo en toch niet afval :( Zal wrs écht moeten gaan sporten zeker? Maar het is nu zo koud hé! Misschien een hometrainer aanschaffen? Wie van jullie heeft zo'n ding? Gebruiken jullie dat veel? Wat voor sporten worden er hier gedaan? :) Fitness zie ik niet meer zitten na 6 jaar dat gedaan te hebben. Joggen is nogal slecht voor mijn knie, tenzij op de loopband. Fietsen is héél goed, dus daarmee dat ik dacht aan zo'n home trainer. Er moet zeker 7 kg af!

En inderdaad, nu fruit eten is zo moeilijk, liever ne warme choco :lachen: (dodelijk voor de lijn!) Hopelijk wordt het snel terug warm, kunnen we in de tuin werken enz!

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#2524 Geplaatst 05 januari 2011 - 10:23

Ik heb de wii fit plus en moet zeggen dat dat redelijk gaat om te doen. En je moet er niet voor buiten gaan. Heb wel al gelezen dat er betere spellen zijn op de Wii zoals EA active(denk dat het zo heet). zou eigenlijk eens opnieuw moeten beginnen, maar stel het altijd uit :oops:
Geplaatste afbeelding

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#2525 Geplaatst 05 januari 2011 - 10:26

Lilia2055 zei:

Ik heb de wii fit plus en moet zeggen dat dat redelijk gaat om te doen. En je moet er niet voor buiten gaan. Heb wel al gelezen dat er betere spellen zijn op de Wii zoals EA active(denk dat het zo heet). zou eigenlijk eens opnieuw moeten beginnen, maar stel het altijd uit :oops:

Werkt dat echt die Wii dinges?

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#2526 Geplaatst 05 januari 2011 - 10:27

Ik heb een grote step thuis waar ik probeer om zeker om de 2 dagen 15 minuten op te trainen. Ik heb ook de wii fit met balance board, maar bij sommige oefeningen krijg ik al vlug ruglast.
En natuurlijk ga ik dagelijks met de honden wandelen, honden zijn een goede motivatie om buiten te komen :LOL:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#2527 Geplaatst 05 januari 2011 - 10:28

Frances zei:

Werkt dat echt die Wii dinges?

Als je anders geen beweging neemt, dan werkt dit uiteraard. Het is hetzelfde als dat je elders gaat sporten, alleen met de wii fit kan je lekker thuis blijven. Ik krijg hier wel altijd hulp van de poezels O:)
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#2528 Geplaatst 05 januari 2011 - 10:43

Wij hebben ook een Wii fit plus, dansmat, een andere actieve mat, ik heb nog een buikspieroefeningtoestel en we hebben nog een roeitoestel ook. Verder ga ik in de lente en zomer redelijk vaak fietsen, nu doe ik enkel trappen tot het 3e verdiep op het werk en wandel ik tot aan het treinstation en soms tot thuis (15min) als Simon mij niet kan komen ophalen.

En ja inderdaad, chocomelk is nu veeeel verleidelijker dan een koud stuk fruit :oops:
En koekjes en chips en pannenkoeken en ovenbroodjes en chocolade en nootjes en warme hapjes en en en :oops: :oops: :oops:

Bewerkt door Spanishke, 05 januari 2011 - 10:46.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#2529 Geplaatst 05 januari 2011 - 10:47

PeggyJ zei:

Als je anders geen beweging neemt, dan werkt dit uiteraard. Het is hetzelfde als dat je elders gaat sporten, alleen met de wii fit kan je lekker thuis blijven. Ik krijg hier wel altijd hulp van de poezels O:)

Quid_faciendum vond ook dat het hielp geloof ik.

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#2530 Geplaatst 05 januari 2011 - 10:49

Spanishke zei:

En koekjes en chips en pannenkoeken en ovenbroodjes en chocolade en nootjes en warme hapjes en en en :oops: :oops: :oops:
ssst breng me niet op ideeën, ik heb hier nog mixjes staan voor muffins en cake enz...
en moet zeggen dat de Wii wel werkte bij mij. Maar je moet het wel minstens 3 kwartier doen per dag en op den duur wordt het een beetje saai. Daarmee dat ik de EA active sports ook eens vermelde, daarin heb je verschillende programma's en dus ook afwisseling.

Bewerkt door Lilia2055, 05 januari 2011 - 10:52.

Geplaatste afbeelding

Auryn
Auryn
  • 1.253 berichten
  • 2 katten

#2531 Geplaatst 05 januari 2011 - 10:51

Ik heb ook een wii fit, maar voor de moment gebruik ik die gewoon als weegschaal (en dan nog een vrij strenge) ik zou die toch ook terug meer moeten gaan gebruiken.

Ik heb volgende week ook al een afspraak met een diëtiste want de weight watchers helpen niet meer (ben daar 10 jaar geleden nochtans eens 20 kilo mee kwijtgeraakt) en sinds ik gestopt ben met roken is mijn gewicht echt wel de verkeerde kant uitgegaan.

"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Thundernimf
Thundernimf
  • 3.915 berichten
  • 5 katten

#2532 Geplaatst 05 januari 2011 - 10:59

Wij gaan beginnen zwemmen, het is iets dat we beiden graag doen, dus waarom niet? :) Ik heb ook al dagen zin om gaan te lopen, maar alleen is maar alleen en de buurt leent zich er niet toe. :)

Choeke
Choeke
  • 7.121 berichten
  • 4 katten

#2533 Geplaatst 07 januari 2011 - 18:10

Ik ben op een jaar 28 kilo afgevallen en het jaar nadien had ik er 34 bij.
Eens je op medicatie staat en geen schildklieren meer hebt dan is dit toch niet veel avance vind ik persoonlijk.
Onze Mauzy geeft mij nochthans genoeg beweging.

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#2534 Geplaatst 07 januari 2011 - 18:17

zal mijne wii fit ook nog eens nemen, heb net al wel weer gestept, maar er zou hier echt 20kg af moeten, maar het ontbreekt me volledig aan karakter :(

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#2535 Geplaatst 07 januari 2011 - 18:48

Aaaahn, terug actie hier. Ik ben ondertussen 24kg kwijt :dancer: .
Nog zeker 7 te gaan om mijn doelstelling te bereiken, maar ik voel gewoon dat het mij zal lukken. Ik zie mijn dieet ook niet meer als een dieet, maar een gezonde levenstijl en ik hoop heel erg dat ik dat zo blijf ervaren, want anders wordt hervallen natuurlijk iets te gemakkelijk. Ik verlang ook naar de zomer, want dan heeft een mens idd. meer zin in fruit (mmmmm aardbeien) en slaatjes. Ik word gelukkig als ik foto's vergelijk van vroeger met nu en ik word overgelukkig als ik in de winkel leuke dingen kan kopen ;) . Het nadeel is dan natuurlijk dat ik de laatste maanden gigantisch veel geld heb uitgegeven aan nieuwe kledij :oops: .

Ooh ja, de wii fit heb ik ook. Sinds de verhuis naar hier niet meer gebruikt, maar het werkte idd. wel. Ik heb vorige week gevraagd aan mijn ventje om het opnieuw te installeren op de TV, maar dat heeft hij nog niet gedaan. Ik zal morgen eens met mijn zweep achter hem zitten :) .

Bewerkt door Mieke'tje, 07 januari 2011 - 18:51.

Geplaatste afbeelding