Spring naar inhoud

* * * * * 4 stemmen

Nog maar eens een regimeke! Sporten is gezond!

• Log in om te reageren
3170 reacties op dit onderwerp
Adsagsona
Adsagsona
  • 3.373 berichten
  • 2 katten

#2551 Geplaatst 22 januari 2011 - 16:55

Hier is er een kilootje af voor het moment :)
Vanaf volgende week één keer per week naar de fitness hier om de hoek ('t is relatief goedkoop en niet ver, dus geen excuses meer!), tot mijn avondles gedaan is, dan twee maal per week.

Ik ben samen met een aantal collega's een dieetmissie begonnen :LOL: Binnen het jaar een bepaald streefdoel bereiken en op het einde van het jaar een 'incentive' weekendje naar de Ardennen :)

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#2552 Geplaatst 22 januari 2011 - 17:02

Binnenkort kom ik jullie hier ook weer terug vergezellen hè dames, want eens de baby eruit is, geef ik mezelf nog een beetje tijd om wat dingen te eten die ik 9 maanden niet mocht, maar daarna vliegen we er weer in!!!

Tegen de zomer zou ik toch graag terug in mijn ietwat ruimere jurkjes kunnen, en zeker in mijn motopak :x
Geplaatste afbeelding

Guest_noesje_*
Guest_noesje_*

#2553 Geplaatst 22 januari 2011 - 17:06

kan ik ook nog meedoen??? :oops:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#2554 Geplaatst 24 januari 2011 - 13:10

Vandaag gaan wegen en terug 1,2kg eraf. Hopelijk blijft het nu de goede richting uitgaan, want heb zaterdag een etentje voor de verjaardag van mijn schoonmoeder.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

wendyded
wendyded
  • 546 berichten
  • 3 katten

#2555 Geplaatst 24 januari 2011 - 13:17

ik heb ook altijd de lasten van jojo effecten gehad, ik ben 1m80, niet van de kleinste en weeg 105, al reeds 5 kg af, wel juist bevallen van mijn derde en krijg ze er alsmaar moeilijker af, van mijn eerste kwam er 30 kg bij en van de andere twee ongeveer 5kg wat zo goed als niets is maar toen was ik al vrij zwaar, dus moest ik tegen juni (dan trouwt mijn broer) een 10-15 kg kan afvallen ben ik tevreden, maar of dat nu gaat lukken das iets anders :o  die 5 kg ben ik op 1 maand kwijt geraakt dus het is mogelijk :d , maar o zo lastig...

Vanessa81
Vanessa81
  • 346 berichten
  • 3 katten

#2556 Geplaatst 24 januari 2011 - 20:16

Ik ga ook wéér eens beginnen.
Vorig jaar januari ben ik begonnen met Weight watchers. Ging echt super goed!
Was tegen juli al 19 kilo kwijt!!!
Maar toen kwam er weer drukt eop het werk. Geen tijd om naar weightwatchers te gaan. Geen tijd voor sporten, overwerken, overwerken en nog eens overwerken. Met als gevolg weer een slecht eetpatroon. En de nodige kilo's er weer bij, zucht...
Ik stond in januari 2010 op 112.8 kg :trance:
En in juli was dat al gezakt naar 93.6 kg.
En nu sta ik al weer ruim op 103 kg :trance: Stom stom stom dat ik het weer zo ver heb laten komen.
Het lastige is wel dat ik maar naar eten moet kijken en ik kom al aan, bij wijze van spreken...
Mijn schildklier werkt niet helemaal naar behoren, bleek uit mijn laatste 2 bloedonderzoeken. Maarja.
Ik heb sinds 2 maand gelukkig een andere baan, het tijdperk van overwerken is gedaan! Gelukkig.
Dus ik ga weer werk maken van die overtollige kilo's.
Donderdag ga ik weer naar de weightwatchers!
En ik wil tegen de zomer rond de 70 kg wegen!!!! Zoals 6 jaar terug pfff. Het moet en zal me lukken!
Want heeft ook een bepaalde reden waarom ik die kilo's er dan af wil :LOL:

Bewerkt door Vanessa81, 24 januari 2011 - 20:19.

Geplaatste afbeelding

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#2557 Geplaatst 25 januari 2011 - 12:33

noesje zei:

kan ik ook nog meedoen??? :oops:

Natuurlijk, iedereen mag meedoen :)

Ik probeer er ook weer een beetje meer op te letten. Een maand thuis zitten met examens, heel de tijd achter mijn bureau en te veel tijd om te snoepen is niet goed :x
Een kilootje of 2-3 mag er wel weer af. Maar dat lukt me dus gewoon al niet :s Erg he :oops: Verder mag ik niet klagen, maar wil gewoon ook op tijd ingrijpen, voor ik me niet meer goed in m'n vel ga voelen.

Ik zou na mijn examens wel willen beginnen aan een speciaal dieet, door mijn kinesiste "voorgeschreven". Geen suikers, geen zuivel, geen cafeïne, etc. Heel streng eigenlijk, maar het zou me kunnen helpen met mijn spierpijn, omdat die voedingsmiddelen verzurend werken. Dus ik zou het wel een kans willen geven, een paar maanden proberen. En dan kijken of het iets doet.
Ik zou er stapje voor stapje aan beginnen, omdat het zo streng is niet alles ineens, maar telkens iets weglaten of vervangen.

Donderdag zijn mijn examens gedaan, vrijdag verjaar ik. En dan ga ik daaraan beginnen. Toch als ik niets speciaals heb, want op mijn geplande uitstapjes in mijn vakantie ga ik me toch niks ontzeggen hoor :oops:

Thundernimf
Thundernimf
  • 3.915 berichten
  • 5 katten

#2558 Geplaatst 25 januari 2011 - 12:59

Vanessa81 zei:

Ik ga ook wéér eens beginnen.
Vorig jaar januari ben ik begonnen met Weight watchers. Ging echt super goed!
Was tegen juli al 19 kilo kwijt!!!
Maar toen kwam er weer drukt eop het werk. Geen tijd om naar weightwatchers te gaan. Geen tijd voor sporten, overwerken, overwerken en nog eens overwerken. Met als gevolg weer een slecht eetpatroon. En de nodige kilo's er weer bij, zucht...
Ik stond in januari 2010 op 112.8 kg :trance:
En in juli was dat al gezakt naar 93.6 kg.
En nu sta ik al weer ruim op 103 kg :trance: Stom stom stom dat ik het weer zo ver heb laten komen.
Het lastige is wel dat ik maar naar eten moet kijken en ik kom al aan, bij wijze van spreken...
Mijn schildklier werkt niet helemaal naar behoren, bleek uit mijn laatste 2 bloedonderzoeken. Maarja.
Ik heb sinds 2 maand gelukkig een andere baan, het tijdperk van overwerken is gedaan! Gelukkig.
Dus ik ga weer werk maken van die overtollige kilo's.
Donderdag ga ik weer naar de weightwatchers!
En ik wil tegen de zomer rond de 70 kg wegen!!!! Zoals 6 jaar terug pfff. Het moet en zal me lukken!

WW zijn zo verschrikkelijk duur, wat krijg je eigenlijk voor dat geld? (serieuze vraag ;) )

Auryn
Auryn
  • 1.253 berichten
  • 2 katten

#2559 Geplaatst 25 januari 2011 - 13:29

10 jaar geleden ben ik met WW 20kg kwijt geraakt. Spijtig genoeg zijn die er ondertussen terug bij (+ extra). Maar WW wou niet meer werken deze keer, dus ben ik 2 weken geleden maar eens naar een diëtiste gestapt.

Ik heb van haar een heel uitgewerkt dieet gekregen en was op nog geen 2 weken al iets meer dan 2kg kwijt. Deze zaterdag ben ik echter gaan eten met vrienden voor mijn verjaardag ("en dan eet je wat je wilt" diëtiste) en die 900gr zijn er ondertussen ook weer vanaf. Dus hopelijk ben ik tegen volgende week dat ik terug moet al 2.5 tot 3 kg kwijt.

Ik moet wel toegeven ik ben momenteel werkloos en profiteer er dan ook gelijk van om 's morgens een halfuurtje "Wii fit plus" te doen en 's middags een half uurtje het "Just Sweat" gedeelte van het "Just Dance 2" Wii spelletje.

Ik ben dus voorlopig goed begonnen en nu vooral doorbijten.

"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Vanessa81
Vanessa81
  • 346 berichten
  • 3 katten

#2560 Geplaatst 25 januari 2011 - 19:35

Thundernimf zei:

WW zijn zo verschrikkelijk duur, wat krijg je eigenlijk voor dat geld? (serieuze vraag ;) )

De cursus was 10 euro, maar ik dacht dat het nu 11 euro kost.
Dan wordt je gewogen, dat wordt iedere keer bijgehouden, en dan nog 45 minuten een hele uitleg over van alles en nog wat. Tips, ervaringen etc. Iedere week een ander onderwerp.
Ik ging eerder iedere week, maar ga vanaf donderdag gewoon iedere 2 weken. Dus 1 keer per 2 weken 11 euro valt wel mee vind ik.
En ik heb dat echt nodig dat ik weet, ik moet weer op de weegschaal gaan staan voor dat mens, dus ik wil zijn afgevallen. Is iets wat ik nodig heb, vandaar dat ik voor WW heb gekozen.
En het werkt ook echt. Geen honger en toch redelijk veel eten als je het allemaal goed uitpluisd.

Bewerkt door Vanessa81, 25 januari 2011 - 19:36.

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#2561 Geplaatst 25 januari 2011 - 23:39

Vanessa81 zei:

:goofy:

Succes, Vanessa!

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#2562 Geplaatst 26 januari 2011 - 11:05

Thundernimf zei:

Het is inderdaad niet goedkoop, je kan nu kiezen voor een maandabonnement voor 39 € of inderdaad gewoon wekelijks betalen, en dan is het 11€ per week. Als je voor het abonnement kiest, kan je ook gratis gebruik maken van de begeleiding online. Dat het niet goedkoop is motiveerd me juist om vlugger aan mijn streefgewicht te geraken en dus gratis naar de cursus kan. Ik ben ook iemand die de wekelijkse controle op de weegschaal nodig heeft om vol te houden en tijdig in te grijpen als het te verkeerde kant op gaat. Een diëtiste is ook duur, en dan mag je niet eens alles blijven eten.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Eragon_*
Guest_Eragon_*

#2563 Geplaatst 26 januari 2011 - 11:43

Ik heb in het verleden ook WW gedaan en naar de vergaderingen gegaan en ik vond dat zo genant om op die weegschaal te gaan staan waar iedereen bij stond, ook al stonden daar dikkere mensen als ikzelf.

Ik heb de CD-rom gekocht en als ik wil vermageren gebruik ik die thuis. Handig, nuttig, je ziet zelf je evolutie en ik heb dat nodig maar privé.

Mijn ma daarentegen is ook iemand dat nodig heeft, die confrontatie van haar gewicht met de groep, om haar te stimuleren al is mijn ma eigenlijk zeer mager (ik weet eigenlijk niet wat ze wil kwijtspelen :LOL: ) en waarschijnlijk werkt haar gewicht meer wroeging op bij de anderen, maar bon... als zij zich beter voelt door nog gewicht te verliezen en het zo kan, vind ik het prima voor haar

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#2564 Geplaatst 26 januari 2011 - 12:53

Ik zou me eigenlijk de EA sports active willen kopen, maar vind 90 €(en meer) een beetje veel... :oops:
Geplaatste afbeelding

Thundernimf
Thundernimf
  • 3.915 berichten
  • 5 katten

#2565 Geplaatst 26 januari 2011 - 14:56

De kinect lijkt mij heel leuk :)