Spring naar inhoud

* * * * * 4 stemmen

Nog maar eens een regimeke! Sporten is gezond!

• Log in om te reageren
3170 reacties op dit onderwerp
Dierenvriendin
Dierenvriendin
  • 709 berichten
  • 1 katten

#2581 Geplaatst 03 februari 2011 - 12:33

15 februari start ik met bodystyling! Ik hoop dat dit het gewenste resultaat gaat geven. Het is zo dat ik eigenlijk al vrij mager ben, zou nog zo'n 3-4 kg willen afvallen, maar meer niet. Ik wil vooral mijn bovenbenen en billen wat slanker en strakker. Ik ga dan ook elke zaterdag weer joggen en wanneer bodystyling gedaan is, zou ik terug 3x per week willen joggen. Op eten letten gaat met momenten goed, soms ook totaal niet :evil:

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#2582 Geplaatst 03 februari 2011 - 17:19

brenda, fantastisch gedaan joh
Ik heb nog nooit problemen gehad met mijn gewicht, tot nu...
Ik wou een tijdje geleden onze Ramses wegen en ga met hem op de weegschaal staan, toen ik de getallen er zag opkomen viel ik bijna van de weegschaal van t verschiet :o , op goed drie maand tijd was ik tien kg bijgekomen :o (kan niet missen als je weet wat ik dan allemaal heb binnengespeeld, oa kilo's pralines, alhoewel vroeger kon ik dat ook en kwam ik niks bij)
Dus zijn we naar de fitness beginnen gaan wat voor mij niet zo makkelijk is aangezien ik chronisch ziek ben en ik van bewegen letterlijk ziek wordt.
Maar als ik het niet doe gaat er natuurlijk niks afgaan.
In december zijn we er dan niet meer geraakt doordat halve trouwboek zoveel overuren moest werken (ik ben afhankelijk van hem voor vervoer) en in januari lukte het ook al niet door ziekte van poezels en ik wou ze niet alleen laten.
Vanaf volgende week wil ik opnieuw beginnen.
En deze maand starten we ook met weight watchers, met een thuisprogramma (we kunnen niet naar samenkomsten gaan door t werk van halve trouwboek)
Ik hoop toch terug ietske strakker te staan tegen dat het zomer wordt.
Maar het is niet makkelijk, als je letterlijk ziek wordt van bewegen om dan meer te gaan bewegen...

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#2583 Geplaatst 03 februari 2011 - 17:52

Hier lukt het al 2 dagen redelijk goed. Na het muffinfestijn :oops:

Maar het is moeilijk als ik uitstapjes doe, nu met mijn vakantie, want bij uitjes hoort vaak ook iets gaan eten enz...
Ben benieuwd na het einde van de week.

Ik heb nu frisdrank en koffie ook gelaten. Ik drink zoveel mogelijk water en kruidenthee.

Vanessa81
Vanessa81
  • 346 berichten
  • 3 katten

#2584 Geplaatst 03 februari 2011 - 18:19

Ik zou eigenlijk vorige week weer met de WW gaan beginnen, maar het wordt vanavond! Zometeen ga ik vertrekken. Zal wel iets van 106 kg zijn pffff.
Stomstomstom dat ik het weer zo ver heb laten komen. 12 kilo erbij op een half jaar. Schandalig!
Als ik er tegen de zomer maar 36 af heb :LOL:
Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#2585 Geplaatst 03 februari 2011 - 22:55

vanessa wil je tegen vandezomer 36 kg er af krijgen?
Oei, is dat niet wat veel?
Men rekent toch dat als je halve tot 1 kg per week verliest dat je ze dan op een gezonde manier verliest zonder t gevaar te hebben dat je gaat jo-jo'en , van de dieetiste kregen wij te horen dat we niet mochten verwachten dat we meer gingen verliezen dan dat.
Halve trouwboek verloor wel in de eerste weken meer kilo's dan dat (er moesten er ook nogal wat af en een man valt sowieso makkelijker af dan een vrouw, die mannen hebben alle voordelen) maar daarna ging dat moeizamer en was t inderdaad halve kilo tot 1 kg per week.
Ik wil je niet ontmoedigen hoor maar t zou jammer zijn dat je je voorneemt om zoveel kilo's kwijt te geraken tegen vandezomer en dat je dan ontmoedigd zou geraken als dat toch niet lukt want 36 kg is een heel pak zunne
Ik hoop dat je toch nog taarten blijft bakken ;)

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#2586 Geplaatst 04 februari 2011 - 08:25

@ Vanessa: ik vrees dat 36kg toch ook wat veel is. Het is heel belangrijk dat je doel realistisch blijft, want anders word je alleen maar gefrustreerd en teleurgesteld. In het begin mag je rekenen op 1kg / week, maar naarmate je dichter bij het doel komt wordt dit 0,5kg / week. Bij mij persoonlijk is het ook zo dat er af en toe een feestje is, waardoor je eens één week niets afvalt. Ik ben bezig van juni 2010 en ik zit nu aan -24kg. Ik geef wel toe dat ik sinds de feestdagen iets minder strikt ben bezig geweest. Nu ja, in het allerbeste geval zou ik dan nu nog maar aan max. - 30kg gezeten hebben ofzo.
Geplaatste afbeelding

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#2587 Geplaatst 05 februari 2011 - 12:29

Je krijgt Pb Scolu ;)

Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#2588 Geplaatst 05 februari 2011 - 12:36

En Thanx allemaal ;)
Afvallen is nooit gemakkelijk helaas he.
Met of zonder operatie.
Hier is er ondertussen al een kilo af :cheer: huppa :cheer:

Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#2589 Geplaatst 07 februari 2011 - 12:40

Vandaag terug gaan wegen, en er was nog eens 1 kilootje af :dans: , heb 2 moeilijke weken gehad, dus nu proberen om terug vol te houden :oops:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#2590 Geplaatst 08 februari 2011 - 11:06

PeggyJ zei:

Vandaag terug gaan wegen, en er was nog eens 1 kilootje af :dans: , heb 2 moeilijke weken gehad, dus nu proberen om terug vol te houden :oops:

:flower: proficiat!

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#2591 Geplaatst 08 februari 2011 - 11:38

Go go Peggy!!!! Ik doe hier trouwens ook weer mee ;) (ik begin zo stilletjesaan op een eeuwige diëter te lijken :oops: ) Sinds een week weer bezig nu en al 1,5 kilo eraf. In het begin gaat het snel he (zeker omdat ik in niet-dieet periodes echt op niks let en dan is diëten echt een gigantisch contrast :oops: )

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#2592 Geplaatst 08 februari 2011 - 11:50

Goed zo iedereen!
Ik doe ook terug mee, net zoals vorig jaar!
Alleen moet ik mijn lichaam nog een beetje verplichten om mee te doen O:) :lachen:
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Adsagsona
Adsagsona
  • 3.373 berichten
  • 2 katten

#2593 Geplaatst 08 februari 2011 - 12:10

Pfff, bij mij de laatste weken status quo. :(

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#2594 Geplaatst 08 februari 2011 - 14:16

Adsagsona zei:

Pfff, bij mij de laatste weken status quo. :(

Och, beter een status quo dan kilootjes erbij :rub:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#2595 Geplaatst 08 februari 2011 - 16:07

Nja, week 1 was bij mij niet echt een succes :x
Ook maar een paar honderd gram kwijt, eerder toevallig denk ik :mrgreen:

Maar sinds gisteren lukt het weer goed. Ik val eigenlijk nooit zo echt een kilo per week af, ook niet in het begin. Maar jullie doen waarschijnlijk beter je best dan ik :oops:

Ik probeer 's avonds echt niet meer veel te eten. Maar een tasje thee en een koekje zonder suiker, dat mag ik nog wel :) Maar dan wel houden bij max. 2 kleine koekjes.
Probleem is dat wij al eten tussen 17 en 17.30u. Moeilijk dan om de rest van de avond niks meer te eten. Om 19u of 20u soms toch nog iets kleins, cracottes met beleg ofzo.