Spring naar inhoud

* * * * * 4 stemmen

Nog maar eens een regimeke! Sporten is gezond!

• Log in om te reageren
3170 reacties op dit onderwerp
Gorecki
Gorecki
  • 2.064 berichten
  • 2 katten

#2596 Geplaatst 08 februari 2011 - 20:45

Hier wil er niks meer af en GOD weet waarom, ik snap het niet en het frustreert me! :cry: :cry: :cry: :cry:

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#2597 Geplaatst 08 februari 2011 - 20:53

Gorecki zei:

Hier wil er niks meer af en GOD weet waarom, ik snap het niet en het frustreert me! :cry: :cry: :cry: :cry:

Ik heb dat vorig jaar ook gehad. Kwam door dat ik mijn minimum gewicht bereikt had. Mijn lichaam vond dat ik genoeg was afgevallen, misschien is dat bij jou ook zo?
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#2598 Geplaatst 08 februari 2011 - 21:33

Gorecki zei:

Ik weet natuurlijk niet hoe groot je bent, hoeveel je weegt en wat je lichaamsbouw is. Daarnaast weet ik ook niet hoe gezond je eet, maar de kans is groot dat je idd. je gewicht hebt bereikt of dat je denkt heel gezond te eten, maar er toch nog iets beter kan?

Bij mij persoonlijk gaan die laatste kilo'tjes nu ook veel moeilijker en trager. Ook mede omdat ik geen zin heb om te streng te zijn, want als ik mij af en toe geen pleziertje gun, zal ik dit niet kunnen volhouden.
Geplaatste afbeelding

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#2599 Geplaatst 08 februari 2011 - 22:47

Heb weer iets "leuks" om af te vallen dat zo is af en toe opduikt: reflux. Ik eet dan echt pakke minder, maar ja ik heb het dan wel super moeilijk een goed evenwicht te vinden in mijn voeding. Want rauwkost zijn niet goed, evenmin appelsiensap enz... :( (ik eet niet graag gestoofde groenten). Dus pff ben zo een beetje zoek naar wat ik kan eten. Melk is ook al niet goed, dan zou ik een boterham met confituur eten, maar confituur is ook al niet goed.
Iemand die tips heeft?

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#2600 Geplaatst 09 februari 2011 - 11:14

Nathalie zei:

Probleem is dat wij al eten tussen 17 en 17.30u. Moeilijk dan om de rest van de avond niks meer te eten. Om 19u of 20u soms toch nog iets kleins, cracottes met beleg ofzo.

Als ik moet gaan werken moet ik vaak al om 15u30 eten, dan is het voor mij ook echt nodig om 's avonds nog iets te eten hoor. Ik zorg altijd dat er iets van soep ofzo staat, dat vult goed en is toch gezond.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#2601 Geplaatst 10 februari 2011 - 12:58

Net nu maakt piet huysentruit heel lekkere chocolade muffins in z'n programma :doh: :h en ze zagen er goed uit...
Geplaatste afbeelding

liange
liange
  • 2.395 berichten
  • 3 katten

#2602 Geplaatst 10 februari 2011 - 17:52

ik ben in 2009 gestopt met roken en sinds dien is er 20 kilo bijgekomen.
Nu van de jaar in juni doet mijn dochter haar Communie en zou graag tegen dan toch zeker 10 kilo kwijt zijn.
Zou naar de weight watchers gaan mar heb gehoord dat dat veel geld kost is dit echt zo ?? En die puntentelling moet je echt tot op de bloem toe wegen en tellen ???
Ze zijn nu ook op internet te vinden maar weet dan niet echt of ik die puntentelling ga snappen. Kan er iemand uitleggen hoe die puntentelling juist werkt aub ook ? En of het echt zoveel geld kost ?

Vanessa81
Vanessa81
  • 346 berichten
  • 3 katten

#2603 Geplaatst 10 februari 2011 - 17:57

Zometeen naar de ww. Ben benieuwd, aangezien ik mijn punten die ik mocht eten verkeerd had afgelezen :catcurs
Ik zag enkel de 49 staan die wekelijks extra gegeten mag worden.... En ik heb dus iedere dag 49 punten gegeten ipv de 38 die mocht!!!
Stomstomstom.
Geplaatste afbeelding

liange
liange
  • 2.395 berichten
  • 3 katten

#2604 Geplaatst 10 februari 2011 - 18:33

Vanessa81 zei:

Zometeen naar de ww. Ben benieuwd, aangezien ik mijn punten die ik mocht eten verkeerd had afgelezen :catcurs
Ik zag enkel de 49 staan die wekelijks extra gegeten mag worden.... En ik heb dus iedere dag 49 punten gegeten ipv de 38 die mocht!!!
Stomstomstom.

Kan je eens te goei uitleggen aub hoe die puntentelling juist werkt ?
En als je naar de ww gaat kost dit dan ook altijd geld aub ?
Sorry voor mijn vragen maar denk dat ze mij hier een blaas wijsmaken lang alle kanten.
En heb nu zo iets ze lachten altijd met mij als ik zei van ik ga stoppen met roken en vele vrienden van dat gaat nooit lukken. Wel op 26 juli gaat het 3 jaar zijn dat ik gestopt ben.
Nu hebben ze zo iets dat ik niet ga kunnen vermageren en dat ik zo een bolleke ga blijven wil nu ook bewijzen dat dat ook gaat lukken maar zou eerst wel graag meer uitleg hebben omtrend dit alles .

Vanessa81
Vanessa81
  • 346 berichten
  • 3 katten

#2605 Geplaatst 10 februari 2011 - 18:57

liange zei:

Kan je eens te goei uitleggen aub hoe die puntentelling juist werkt ?
En als je naar de ww gaat kost dit dan ook altijd geld aub ?
Sorry voor mijn vragen maar denk dat ze mij hier een blaas wijsmaken lang alle kanten.
En heb nu zo iets ze lachten altijd met mij als ik zei van ik ga stoppen met roken en vele vrienden van dat gaat nooit lukken. Wel op 26 juli gaat het 3 jaar zijn dat ik gestopt ben.
Nu hebben ze zo iets dat ik niet ga kunnen vermageren en dat ik zo een bolleke ga blijven wil nu ook bewijzen dat dat ook gaat lukken maar zou eerst wel graag meer uitleg hebben omtrend dit alles .

Inschrijven is 15 euro. Iedere keer dat je naar de cursus komt kost dat 11 euro.
Je kunt ook een maandelijkse pas kopen, dan is het 9 euro per keer. Vorige week was er een actie, inschrijven plus de maandelijkse pas samen voor 30 euro. Ik weet niet of dat nu nog is.
Er wordt gekeken naar je leeftijd, lengte en gewicht, en aan de hand daarvan wordt berekend hoeveel punten je mag eten. En elk voedingsmiddel heeft een bepaald aantal punten. En dan kun je zelf je menu iedere dag samenstellen, zodat je aan je punten komt. Altijd zorgen dat je je punten opmaakt, want als je te weinig binnenkrijgt, is niet goed voor het afvallen.
Ik moet zeggen het werkt echt goed!
Ik ben vorig jaar januari begonnen, tegen eind juni was ik 19 kilo kwijt, zonder honger te hebben geleden.
Toen niets meer eraan gedaan tot vorige week, waardoor ik door mijn eigen stommiteit ook weer redelijk wat kilotjes erbij had.

Bewerkt door Vanessa81, 10 februari 2011 - 18:58.

Geplaatste afbeelding

liange
liange
  • 2.395 berichten
  • 3 katten

#2606 Geplaatst 10 februari 2011 - 19:03

Vanessa81 zei:

Inschrijven is 15 euro. Iedere keer dat je naar de cursus komt kost dat 11 euro.
Je kunt ook een maandelijkse pas kopen, dan is het 9 euro per keer. Vorige week was er een actie, inschrijven plus de maandelijkse pas samen voor 30 euro. Ik weet niet of dat nu nog is.
Er wordt gekeken naar je leeftijd, lengte en gewicht, en aan de hand daarvan wordt berekend hoeveel punten je mag eten. En elk voedingsmiddel heeft een bepaald aantal punten. En dan kun je zelf je menu iedere dag samenstellen, zodat je aan je punten komt. Altijd zorgen dat je je punten opmaakt, want als je te weinig binnenkrijgt, is niet goed voor het afvallen.
Ik moet zeggen het werkt echt goed!
Ik ben vorig jaar januari begonnen, tegen eind juni was ik 19 kilo kwijt, zonder honger te hebben geleden.
Toen niets meer eraan gedaan tot vorige week, waardoor ik door mijn eigen stommiteit ook weer redelijk wat kilotjes erbij had.

dank je wel voor de goeie uitleg !!
En dit geld heb ik er wel graag voor over zoveel vind ik dat nu ook niet en zeker niet als het werkt .
Nog eens bedankt voor de goeie uitleg en maandag ben ik ernaar toe !

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#2607 Geplaatst 10 februari 2011 - 19:11

Ik volg het systeem van de WW, maar ik ga niet naar die bijeenkomsten. Ik doe gewoon alles op mezelf via het boekje dat ik heb, maar je kan alle gegevens ook vinden op hun site. In het begin is het inderdaad een beetje zoeken hoeveel gram hoeveel punten is, maar eens je het gewoon bent, speel je daarmee hoor. Je kan berekenen op de site hoeveel punten je mag eten per dag volgens jouw bouw, gewicht en activiteit. Ik mag er vb. 20 eten. Je mag voorbeeld ook de éne dag wat minder punten eten om dan een andere dag wat meer punten te eten. Als je sport, kan je ook extra punten verdienen enz.
Eigenlijk merk ik dat ongeveer 50kcal ongeveer gelijk staat aan 1 punt, maar dat is niet altijd zo...
Geplaatste afbeelding

liange
liange
  • 2.395 berichten
  • 3 katten

#2608 Geplaatst 10 februari 2011 - 19:18

Mieke zei:

Ik volg het systeem van de WW, maar ik ga niet naar die bijeenkomsten. Ik doe gewoon alles op mezelf via het boekje dat ik heb, maar je kan alle gegevens ook vinden op hun site. In het begin is het inderdaad een beetje zoeken hoeveel gram hoeveel punten is, maar eens je het gewoon bent, speel je daarmee hoor. Je kan berekenen op de site hoeveel punten je mag eten per dag volgens jouw bouw, gewicht en activiteit. Ik mag er vb. 20 eten. Je mag voorbeeld ook de éne dag wat minder punten eten om dan een andere dag wat meer punten te eten. Als je sport, kan je ook extra punten verdienen enz.
Eigenlijk merk ik dat ongeveer 50kcal ongeveer gelijk staat aan 1 punt, maar dat is niet altijd zo...

ook bedankt voor deze uitleg.
Ik vrees dat ik niet veel punten zal hebben ben klein en werk niet dat heb ik nog niet gevonden dat je je punten kan uitrekenen op ww zal eens gaan zoeken maar denk dat ik veel honger zal hebben en bijna geen punten

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#2609 Geplaatst 10 februari 2011 - 19:19

kan je daar enkel met creditcard of paypal betalen? op de weightwatchers website
Geplaatste afbeelding

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#2610 Geplaatst 10 februari 2011 - 19:46

liange zei:

ook bedankt voor deze uitleg.
Ik vrees dat ik niet veel punten zal hebben ben klein en werk niet dat heb ik nog niet gevonden dat je je punten kan uitrekenen op ww zal eens gaan zoeken maar denk dat ik veel honger zal hebben en bijna geen punten

Tgoh, het is niet omdat je klein bent en geen activiteit hebt dat je weinig punten mag eten. Ik weet natuurlijk niet hoeveel je weegt, maar ook met je gewicht hebben je punten te maken.

Hier de link hoe je het kan berekenen:
Hoeveel WW Punten (points) mag ik per dag?

Wat ik vb. veel eet om het toch niet te moeilijk te hebben met mijn punten is aardappelen met verse groenten. Aardappelen zijn voor een vrije portie 2 punten en verse groenten zijn 0 punten. Als je dat dan aanvult met puur vlees (vb. 100gr kip is dat nog eens 2 punten). Dus eigenlijk kan je perfect lekker gezond en warm eten voor +/- 6 punten (mss. als je er nog een beetje saus bij wil). Een boterham van 25gr is 1 punt en een pistolet is meestal 2 punten (+/- 50gr). Als je dan nog eens light beleg neemt zoals philadelphia smeerkaas, kipfilet, kalkoenfilet, hesp, kalkoensalami,... kan je echt wel voor 6 à 9 punten goed eten. Pakt dan nog eens 2 à 3 punten voor het ontbijt. Eet misschien een beschuitje of boterham met confituur (want 1 koffielepel confituur = 0 punten) zit je aan 2 à 3 punten voor je ontbijt. Dus dan heb je nog wat over om te sparen of een boterham extra te eten of eens een koekje te smullen...
Het is gewoon een evenwicht zoeken tussen wat jij graag eet en wat meevalt van punten. Ik eet heel graag pasta, maar 100gr gekookte pasta is helaas 2 punten dus probeer ik mijn pasta te beperken tot 1 maal per week of 1 maal per twee weken...

Bewerkt door Mieke'tje, 10 februari 2011 - 19:47.

Geplaatste afbeelding