Spring naar inhoud

* * * * * 4 stemmen

Nog maar eens een regimeke! Sporten is gezond!

• Log in om te reageren
3170 reacties op dit onderwerp
Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#2626 Geplaatst 12 februari 2011 - 21:49

Nathalie zei:

Ik volg ook WW, oude programma. Mag 19 punten eten. Laatste keer dat ik op dieet ging was dat maar 18, toen woog ik ook minder dan nu.

De laatste dagen lukt het weer niet. Ik kan gewoon niet weerstaan aan snoep 's avonds. Meestal als ik eigenlijk al moe begin te worden, dan zwicht ik. Ik heb dan eigenlijk slaap nodig, maar eet in de plaats :onzeker:

Morgen wegen, maar zal wel niks af zijn. Ik heb besloten om een beloningssysteem te gaan gebruiken :LOL:
Als ik onder de 60kg geraak mag ik mezelf een nieuwe mascara en handcrème kopen. Een kilo minder mag ik nieuwe schoenen. En nog een kilo minder mag ik een nieuwe gsm :dans: Allemaal dingen die ik ook nodig heb, maar ik ga ze gebruiken om mijn doel te bereiken. Willen jullie streng zijn voor mij en me een beetje controleren? :x

Bij mij loopt het sinds Nieuwjaar ook niet meer zo gemakkelijk hoor. Ik heb daar de zoetigheid weer geproefd en ben sindsdien maar 1 of 2 kg vermagerd. Nu ja, alles is beter dan aankomen ;) .

Amai, jij beloont jezelf wel snel O:) . Eén kilo staat gelijk aan nieuwe schoenen of een GSM. Dat zijn dure kilo's. Nu ja, aan de punten te zien dat je mag eten, zal je ook wel niet heel erg veel te zwaar zijn ;) en dan is één kilo natuurlijk niet gemakkelijk om te verliezen.
Geplaatste afbeelding

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#2627 Geplaatst 13 februari 2011 - 13:23

WW is keigoed hoor, ik ben er ook 18kg mee kwijtgeraakt!!'t Was wel ook ng het systeem dat Mieke'tje volgt.

Wat ik wél ambetant vind, is dat ze om de haverklap hun systeem veranderen....!

Adsagsona
Adsagsona
  • 3.373 berichten
  • 2 katten

#2628 Geplaatst 13 februari 2011 - 14:03

Onder de magische grens geraakt van de 70 kilo vandaag! :cheer:

Wel maar met honderd gram maar bon, 't is eronder :lachen:

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#2629 Geplaatst 13 februari 2011 - 14:52

Mieke zei:

Bij mij loopt het sinds Nieuwjaar ook niet meer zo gemakkelijk hoor. Ik heb daar de zoetigheid weer geproefd en ben sindsdien maar 1 of 2 kg vermagerd. Nu ja, alles is beter dan aankomen ;) .

Amai, jij beloont jezelf wel snel O:) . Eén kilo staat gelijk aan nieuwe schoenen of een GSM. Dat zijn dure kilo's. Nu ja, aan de punten te zien dat je mag eten, zal je ook wel niet heel erg veel te zwaar zijn ;) en dan is één kilo natuurlijk niet gemakkelijk om te verliezen.

Nja, ik weet het, ik beloon snel :mrgreen: Maar ik heb echt nieuwe schoenen en een gsm nodig, sowieso. Dus dan maar beter er een opdracht aan vast hangen zeker :) Ik moet inderdaad maar een kilo of 3-4 kwijt, maar dat lijkt zelfs niet te lukken. Moet een voorbeeld nemen aan jullie! Wil gewoon niet terug naar mijn zwaarste gewicht, want toen voelde ik mij niet goed.
Vandaag weegdag en was bijgekomen :oops:
Morgen beginnen de lessen weer, dan wandel ik elke schooldag toch een klein half uurtje, dat helpt hopelijk ook.

En je bent toch die 1-2kg kwijt sinds nieuwjaar, niet blijven hangen of bijgekomen, toch goed!

@adagsona: proficiat! Fijn zo'n nieuw getalletje.

Wanneer heeft de rest eigenlijk weegdag? Beginnen jullie ook op maandag aan een nieuwe week?

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#2630 Geplaatst 13 februari 2011 - 15:09

Mijn weegdag is op maandag, nieuwe week begint dus op dinsdag.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#2631 Geplaatst 13 februari 2011 - 15:33

Ik weeg mij veeeeeeeeeeeel te veel. Ik weeg mij elke dag :wall: .
De vaste dag neem ik eigenlijk de zondag, want dan staat de weegschaal voor mij op z'n best ;) .
Geplaatste afbeelding

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#2632 Geplaatst 13 februari 2011 - 16:39

Mieke zei:

Ik weeg mij veeeeeeeeeeeel te veel. Ik weeg mij elke dag :wall: .
De vaste dag neem ik eigenlijk de zondag, want dan staat de weegschaal voor mij op z'n best ;) .

Ik mag me maar 2 keer per week wegen van mezelf. Nu durf ik me niet eens meer wegen :mrgreen:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#2633 Geplaatst 13 februari 2011 - 16:59

Ik weeg mij thuis nooit, enkel als ik op maandag naar de WW bijeenkomst ga laat ik me wegen.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#2634 Geplaatst 13 februari 2011 - 17:13

Ik weeg mij enkel op zaterdagmorgen. Elke dag lijkt me echt niet goed.
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#2635 Geplaatst 13 februari 2011 - 18:20

Ik ga 3 keer per week sporten, nu al 5 weken! En ik heb mezelf beloont met 2 nieuwe trainingsbroeken :LOL:
KMoet nog es op de weegschaal gaan staan maar ik durf niet :ha

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#2636 Geplaatst 13 februari 2011 - 18:35

Spanishke zei:

Ik weeg mij enkel op zaterdagmorgen. Elke dag lijkt me echt niet goed.

Neen, is ook niet goed...
Ik kan het gewoon soms niet laten. Gelukkig kan ik wel relativeren en besef ik dat ik niet kan verwachten dat ik elke dag hetzelfde weeg en houd ik vooral rekening met wat er zondag op de weegschaal verschijnt, maar ik besef maar al te goed dat dagelijks op de weegschaal staan niet echt goed en motiverend is.
Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#2637 Geplaatst 13 februari 2011 - 18:53

Mieke zei:

Neen, is ook niet goed...
Ik kan het gewoon soms niet laten. Gelukkig kan ik wel relativeren en besef ik dat ik niet kan verwachten dat ik elke dag hetzelfde weeg en houd ik vooral rekening met wat er zondag op de weegschaal verschijnt, maar ik besef maar al te goed dat dagelijks op de weegschaal staan niet echt goed en motiverend is.

Bij jou doet het er blijkbaar niet toe, want je bent ondertussen toch al HEEL goed bezig he ;) , zolang je je er inderdaad maar van bewust bent dat het een vertekend beeld kan geven, gaat het wel vind ik.
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#2638 Geplaatst 13 februari 2011 - 19:02

Spanishke zei:

Bij jou doet het er blijkbaar niet toe, want je bent ondertussen toch al HEEL goed bezig he ;) , zolang je je er inderdaad maar van bewust bent dat het een vertekend beeld kan geven, gaat het wel vind ik.

Bedankt ;) . Ik mag inderdaad al tevreden zijn met mijn prestatie, maar wens toch nog die extra zeven kwijt te spelen tegen de zomer :dancer: .

Je moet inderdaad beseffen dat je de éne dag een aantal honderden gram meer kan wegen dan de andere dag. Alles hangt af van hoeveel je gegeten/gedronken hebt de dag ervoor, hoe laat je jezelf weegt en hoe laat je 's avonds gegeten hebt...
Geplaatste afbeelding

Dierenvriendin
Dierenvriendin
  • 709 berichten
  • 1 katten

#2639 Geplaatst 13 februari 2011 - 19:48

Hup hup allemaal! Goed bezig zo te horen :)
@ Mieke'tje: je kan echt de ene dag bijna een halve kilo meer wegen zonder eigenlijk echt te zijn bijgekomen! Het is zoals je zegt afhankelijk van zo veel zaken. Wanneer je die dag veel gegeten hebt en je bent niet naar de wc geweest, ja, dan kan je uiteraard niet minder wegen hé :LOL:

Ik begin vanaf morgen ook weer fatsoenlijk. Wil ongeveer 5 kg kwijt geraken, maar het zal niet gemakkelijk worden. Ik ga hier alvast komen lezen enzovoort, dat geeft me wel moed ;)

Maandagochtend wordt mijn vast weegmoment!

Bewerkt door Dierenvriendin, 13 februari 2011 - 19:49.

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#2640 Geplaatst 15 februari 2011 - 20:14

Ik ben sinds enkele weken weer actief op de wii bezig. Ik probeer Wii Active af te wisselen met just dance 2. Just dance 2 vind ik super en kan ik gemakkelijk wel 1 à 2 uur mee bezig zijn. Nu staat er wel hoeveel 'zweetdruppels' je per dans verbruikt, maar ik vraag mij af of iemand weet hoeveel kcal je ongeveer zou verbruiken bij ongeveer 2000 zweetdruppels of één uur dansen? Op internet vind ik verschillende informatie terug.
Geplaatste afbeelding