Spring naar inhoud

* * * * * 4 stemmen

Nog maar eens een regimeke! Sporten is gezond!

• Log in om te reageren
3170 reacties op dit onderwerp
Adsagsona
Adsagsona
  • 3.373 berichten
  • 2 katten

#2656 Geplaatst 20 februari 2011 - 19:06

Nog altijd net onder de 70 kilo, zelfs met het etentje van gisteren, dus heel happy :dancer:

Fietje26
Fietje26
  • 6.738 berichten
  • 4 katten

#2657 Geplaatst 21 februari 2011 - 12:19

Nog eventjes en ik begin er ook aan. Donderdag mijn laatste examen, en daarna hup! Meer beweging en minder snoep 8)
Geplaatste afbeelding
Dogs come when they're called, cats take a  message and get back to you.- Mary Bly

Guest_emmie-award_*
Guest_emmie-award_*

#2658 Geplaatst 21 februari 2011 - 12:37

lathyrus zei:

ik wou eigenlijk een recept voor eierkoeken komen zetten uit het WW kookboek voor 365 dagen, blijken de pagina's vanaf blz 241 tot en met blz 274 te ontbreken...
Heb maar al terug mailtje gestuurd met de vraag om een compleet kookboek te ontvangen.
In ieder geval
luchtig snoepje:

extra lichte cake: voor 8 personen, per persoon 3 pro points

...
smakelijk ;)

Moest je nog leuke recepten tegenkomen laat maar komen hé... alvast bedankt voor deze maar durf ze niet goed te maken. Mijn vriend die snoept quasi nooit en ik heb de neiging om alles dan op te eten :oops: . Om deze reden moest ik op dieet :LOL: .

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#2659 Geplaatst 21 februari 2011 - 14:58

Weegdag vandaag : -700g, weer een beetje lichter dus :dans:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Dierenvriendin
Dierenvriendin
  • 709 berichten
  • 1 katten

#2660 Geplaatst 21 februari 2011 - 17:37

Maandag is ook mijn weegdag! -1,9 kg

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#2661 Geplaatst 21 februari 2011 - 17:50

-1kg tov vorige week... :)

En dat, ondanks, een weekend vol feestjes :goofy: :trance:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#2662 Geplaatst 22 februari 2011 - 16:00

:thumb: :thumb: :thumb: , mooie resultaten  
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#2663 Geplaatst 23 februari 2011 - 18:11

Woow allemaal zo goed! Ik was -400gr. Da's toch iets :) Moet bij mij ook niet super snel gaan.
Nu wel ff herpakken :mrgreen:

Er is een pot speculoospasta in huis :onzeker:

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#2664 Geplaatst 23 februari 2011 - 20:20

Nathalie zei:

Woow allemaal zo goed! Ik was -400gr. Da's toch iets :) Moet bij mij ook niet super snel gaan.
Nu wel ff herpakken :mrgreen:

Er is een pot speculoospasta in huis :onzeker:

Ik heb een rare methode daarvoor. Als ik echt zin heb op iets, neem ik het uit de kast en zet ik het voor mijn neus of leg ik het voor mij op de salontafel. Raar maar waar, de zin gaat dan meestal over :ha zeker als het verleidelijk is om te beginnen snoepen 's avonds voor de tv. Ik kan deze methode wel niet aan iedereen aanraden, want het zou het omgekeerde effect hebben waarschijnlijk, maar ja ik ben dan ook wel een speciaal geval :oops:
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#2665 Geplaatst 23 februari 2011 - 22:22

Spanishke zei:

Ik heb een rare methode daarvoor. Als ik echt zin heb op iets, neem ik het uit de kast en zet ik het voor mijn neus of leg ik het voor mij op de salontafel. Raar maar waar, de zin gaat dan meestal over :ha zeker als het verleidelijk is om te beginnen snoepen 's avonds voor de tv. Ik kan deze methode wel niet aan iedereen aanraden, want het zou het omgekeerde effect hebben waarschijnlijk, maar ja ik ben dan ook wel een speciaal geval :oops:

:ha fantastisch :LOL: Zal 't ook is proberen ma ik vrees ervoor dat dat gaat werken bij mij :LOL: Ik zorg ervoor dat ik altijd iets te doen heb 's avonds en niet gewoon voor tv zit (dan begin ik ook te snoepen). Dus daarnet beginnen poetsen he :d Of gewoon ervoor zorgen dat er niks in huis is :oops:

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#2666 Geplaatst 24 februari 2011 - 19:39

Spanishke zei:

Ik snap dat wel! Zo soms wil ik iets eten/snoepen, en dan leg ik dat ook al bij mij op de salontafel. En dan kan ik eigenlijk de hele avond daarvan af blijven. Jammer genoeg komt dat maar zelden voor :mrgreen:

Het herpakken dan... vandaag ging goed, tot daarnet. Ik had nog honger, dus een boterham met vege salami. Dan een koek :oops: Terwijl ik al aan mijn punten zat voor vandaag. En straks ga ik nog iets eten, ik weet het nu al :oops: Grrrrr, waarom kan ik niet gewoon niet eten? Ik zou toch graag terug onder de 60 zitten, dan mag ik ook een handcrème en mascara kopen en van die dingetjes.
Misschien toch de schade proberen te beperken straks en enkel fruitjes en thee? Ik heb in een winkeltje nog erg lekkere mandarijntjes gevonden :h

Ik had gehoopt dat het toch iets zou doen, mijn latte machiato's en energiedrankjes laten. En terug naar school gaan, dus wandelen. :8

@Frances: nja, niks te doen hebben is dodelijk he...

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#2667 Geplaatst 24 februari 2011 - 20:05

Ja het is echt raar, maar hoe meer ik dat dan zie liggen, hoe minder zin ik erop krijg :ha Terwijl als je naar de kast gaat, neem je dat er direct uit en doe je dat direct open of steek je dat direct in je mond he of toch bijna direct.

Ik zou het nu ook niet moeten proberen om heel onze snoepkast op de salontafel te gooien waarschijnlijk :lachen: , maar zo af en toe lukt het mij om er dan beter af te blijven. De drang is er dan niet om er om te gaan in de snoepkast.

Bewerkt door Spanishke, 24 februari 2011 - 20:05.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#2668 Geplaatst 25 februari 2011 - 21:10

Mijn methode om niet teveel te snoepen, is vragen aan mijn vriend of hij een koek of snoep wil en daar dan een hapje van nemen ;) . Zo heb ik de smaak en kan ik onmogelijk alles opeten, want hij eet de rest op. Wel pech natuurlijk als hij geen zin heeft in iets :wall: .
Geplaatste afbeelding

Thundernimf
Thundernimf
  • 3.915 berichten
  • 5 katten

#2669 Geplaatst 26 februari 2011 - 14:09

Anti-afvallen vandaag :d We moeten onze bongo bon opgebruiken, we gaan naar den draver in zandhoven :d zoek maar eens op wat je daar krijgt :d

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#2670 Geplaatst 26 februari 2011 - 15:31

Ik ben er ook weer aan begonnen aan missie 'strakke billen" :LOL:

Ik ga 2 tot 3 keer per week naar de fitness en ik fiets weer naar het werk nu de sneeuw en ijs weg zijn gesmolten. Das toch elke dag een 50 minuutjes fietsen dus dat is ook wel wat calorieën! Als ik naar de fitness ga doe ik cardio, ongeveer 400 kcal verbrandt ik, en dan doe ik kracht oefeningen voor mijn billen. Op woensdag doe ik na cardio een half uur perfect butt, lekker zware les :LOL:
Morgen ga ik zumba doen :LOL: