Spring naar inhoud

* * * * * 4 stemmen

Nog maar eens een regimeke! Sporten is gezond!

• Log in om te reageren
3170 reacties op dit onderwerp
Dierenvriendin
Dierenvriendin
  • 709 berichten
  • 1 katten

#2671 Geplaatst 28 februari 2011 - 17:43

-800g de voorbije week. Nog 2 kg te gaan!

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#2672 Geplaatst 28 februari 2011 - 19:27

Bijgekomen :oops:
Maar had ook nog een etentje tegoed voor mijn verjaardag en dat werd pizza... Dusjaaa...
Maar gisteren ging goed en vandaag ook. Hoop zo verder te kunnen doen! Als ik foto's zie van een paar maanden geleden, toen zag ik er toch mooier uit :oops: . Moet niet meer zoveel afvallen als toen, maar terug 2 à 3 kg mag.

Deze week lukt het me wél! Nah! Dan mag ik eindelijk die handcrème kopen, zag er zo'n leuke in de winkel :8

Een aanrader als hoofdmaaltijd: ratatouille! Lekker, warm en veeeeelll groentjes. Met een beetje rijst erbij en je hebt een lekkere, vullende en toch caloriearme maaltijd. Heel lekker met koud weer zoals nu en snel klaar.

@Mieketje: :ha wat een methode! Zou niet lukken hier, mijn zus probeert ook niet te snoepen.

Bewerkt door Nathalie, 28 februari 2011 - 19:28.

Dierenvriendin
Dierenvriendin
  • 709 berichten
  • 1 katten

#2673 Geplaatst 28 februari 2011 - 19:36

@ Nathalie: Voor je verjaardag moet je gewoon ten volle genieten!! ;) Deze week gaat het je zeker lukken! Bedankt voor de tip (ratatouille). Ik zal ook eens wat receptjes meebrengen van de bodystyling! Daar liggen elke week wel enkele nieuwe dingen die ook erg lekker én gezond zijn.

Dierenvriendin
Dierenvriendin
  • 709 berichten
  • 1 katten

#2674 Geplaatst 02 maart 2011 - 10:34

Vrijdag word ik terug gemeten bij de bodystyling. Ik hoop echt dat ik wat centimeters kwijt ben! Ben heel erg benieuwd! Succes nog allemaal, maar vergeet op tijd en stond ook niet eens lekker te genieten ;)

Adsagsona
Adsagsona
  • 3.373 berichten
  • 2 katten

#2675 Geplaatst 02 maart 2011 - 10:45

Deze week +500 gram :( (Maar vandaag stiekem gewogen en 't was al maar +100 gram meer, dus dat komt allemaal in orde! :dancer: )

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#2676 Geplaatst 03 maart 2011 - 18:06

Ik ben nu wel goed bezig, gisteren even een uitschuivertje, maar niks al te ergs. Ben benieuwd aan het eind van de week.

Dierenvriendin
Dierenvriendin
  • 709 berichten
  • 1 katten

#2677 Geplaatst 04 maart 2011 - 10:58

Net terug van bodystyling. Nog 1,5 kg van mijn streefgewicht verwijderd!
Ik ben voor de eerste keer ook weer helemaal opgemeten en ben in totaal (na 5 beurten) 26cm kwijt. Heb daar zelf geen idee van, maar volgens die van de bodystyling is dat al erg veel! Jippie! :LOL:

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#2678 Geplaatst 06 maart 2011 - 18:16

400gr eraf... da's ok, maar het was meer, tot vrijdagavond, op het koor trakteerden weer een paar mensen voor hun verjaardag. Erna café... En zaterdagavond naar de film met chips.

En er is speculoospasta in huis, alweer :h :8

Maar vanaf nu doe ik weer mijn best. 400gr eraf is toch eraf. Als ik nu nog oplet komt die er niet weer bij.

Heb wortels in huis als tussendoortje, maar mijn mandarijntjes zijn op. Morgen toch nog eens naar de spar, daar hadden ze nog heel lekkere mandarijntjes.

Adsagsona
Adsagsona
  • 3.373 berichten
  • 2 katten

#2679 Geplaatst 07 maart 2011 - 08:35

Deze week 800 g minder :) Gisteren een goede wandeling gemaakt en hopelijk vanaf deze week echt eens beginnen fitnessen.

Dierenvriendin
Dierenvriendin
  • 709 berichten
  • 1 katten

#2680 Geplaatst 07 maart 2011 - 08:45

Het weekend heeft het verpest. Heb me zaterdagavond en gisterenavond wat laten gaan, 500g erbij sinds vorige week. Ben zo boos op mezelf en voel me nu echt slecht :cry:

Adsagsona
Adsagsona
  • 3.373 berichten
  • 2 katten

#2681 Geplaatst 10 maart 2011 - 08:04

Gisteren voor de eerste keer gaan fitnessen. Wel leuk maar nu... au au au! :oops:
Maar het is voor een goed doel, dus nemen we dat er maar bij.

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#2682 Geplaatst 10 maart 2011 - 19:49

Adagsona, jij bent echt goed bezig he!

Dierenvriendin, lukt het nu weer beter?

Hier gaat het wel goed. Zit ondertussen al stiekem onder de 60kg terug :dans: Nu dat zo houden :onzeker:

Dierenvriendin
Dierenvriendin
  • 709 berichten
  • 1 katten

#2683 Geplaatst 10 maart 2011 - 20:50

Nathalie, het gaat nog steeds niet goed hoor :(
Volgens mij heb ik last van binge eating... Ik heb vreetbuien waardoor ik op een half uur tijd massa's naar binnen werk :s Daarna voel ik me uiteraard kei slecht en schuldig.
Momenteel compenseer ik dit een beetje door veel te joggen, maar gezond is dat toch ook niet hoor. Misschien nog iemand die hier last van heeft?

Thundernimf
Thundernimf
  • 3.915 berichten
  • 5 katten

#2684 Geplaatst 10 maart 2011 - 21:13

Zitten hier eigenlijk mensen in Antwerpen die willen joggen?

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#2685 Geplaatst 10 maart 2011 - 21:18

Dierenvriendin zei:

Nathalie, het gaat nog steeds niet goed hoor :(
Volgens mij heb ik last van binge eating... Ik heb vreetbuien waardoor ik op een half uur tijd massa's naar binnen werk :s Daarna voel ik me uiteraard kei slecht en schuldig.
Momenteel compenseer ik dit een beetje door veel te joggen, maar gezond is dat toch ook niet hoor. Misschien nog iemand die hier last van heeft?

Ik heb momenteel het boekje "grip op koolhydraten" gekocht omdat ik merkte dat hoewel ik low fat en niet veel calorieen at toch redelijk wat aankwam of gewoon niet afviel.  Volgens dat boekje kwam dat dus omdat ik nog steeds teveel koolhydraten binnenkreeg. Mss kan je het eens even googleen. Er staan goede tips in het boekje zoals welke snacks je kan eten enz. Door dat boekje ben ik er eens beginnen op letten op het aantal suikers in producten en suiker zit echt overal in, zelfs in hesp of salami...
Geplaatste afbeelding