Spring naar inhoud

* * * * * 4 stemmen

Nog maar eens een regimeke! Sporten is gezond!

• Log in om te reageren
3170 reacties op dit onderwerp
technozino
technozino
  • 2.923 berichten

#2686 Geplaatst 10 maart 2011 - 21:21

Toch al een maand dat ik op 55 kg blijf plakken.Vandaag wel teveel gegeten, s'middags iets indisch met kip en deze avond een dubbele portie macaroni met hesp en kaassaus. En ventlief vraagt of hij iets moet meebrengen om te snoepen, heb dan maar wijselijk gezegd; voor mij niet :)
Geplaatste afbeelding
Groetjes Karina

Adsagsona
Adsagsona
  • 3.373 berichten
  • 2 katten

#2687 Geplaatst 11 maart 2011 - 08:05

Nathalie zei:

Adagsona, jij bent echt goed bezig he!

Dierenvriendin, lukt het nu weer beter?

Hier gaat het wel goed. Zit ondertussen al stiekem onder de 60kg terug :dans: Nu dat zo houden :onzeker:

Dankje Nathalie, jij ook zo te zien :)
Ik ga nooit nog de 60 kilo halen, dat is een utopie :lachen: Maar alles wat eraf gaat is goed he ! :)

Dierenvriendin
Dierenvriendin
  • 709 berichten
  • 1 katten

#2688 Geplaatst 11 maart 2011 - 12:10

Lilia2055 zei:

Ik heb momenteel het boekje "grip op koolhydraten" gekocht omdat ik merkte dat hoewel ik low fat en niet veel calorieen at toch redelijk wat aankwam of gewoon niet afviel. Volgens dat boekje kwam dat dus omdat ik nog steeds teveel koolhydraten binnenkreeg. Mss kan je het eens even googleen. Er staan goede tips in het boekje zoals welke snacks je kan eten enz. Door dat boekje ben ik er eens beginnen op letten op het aantal suikers in producten en suiker zit echt overal in, zelfs in hesp of salami...

Bedankt voor de tip!
Ik probeer me sinds vandaag te herpakken. Ben daarnet 6 km gaan lopen op de piste en heb ook 8,5 km met de fiets gereden. Ik heb het toertje gereden dat ik normaal op een uur loop en wou wel eens weten hoe ver dat precies was, vandaar. Zonder jullie steun gaat het me niet lukken hoor! Ik hoop echt dat ik het weer volhoud. Volgende week word ik weer gemeten op de bodystyling en ik schaam me dood als er weer cm's zijn bijgekomen of als er niets meer af is! Hup hup!

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#2689 Geplaatst 11 maart 2011 - 12:24

Gisteren ook nog eens gaan fitnessen, maar mensen wat een volk...

De Threadclimber bij ons is hét fitness toestel bij uitstek, en idd ook mijn verkozen toestel, maar het is niet één keer vrij geweest... Voor de toeloop dat dat toestel kent, hadden ze er beter wat meer van aangeschaft, en wat minder van laten stukgaan ;)

Ons ma dacht al van "ik zal eerst gaan, wanneer er nog niet zoveel volk is, kom jij dan na't werk naar daar en dan geef ik het door aan jou!"; maar da's zo riskant he, met de trein enz... Als die vertraging heeft moet ons ma een half uur langer lopen :ha

En zondag terug, maar dan in combinatie met een sauna'tje, heb ik met ons ma als deal afgesloten (ik zondag "vroeg" opstaan? niet zonder combinatie met de sauna :p ) :d
Geplaatste afbeelding

Dierenvriendin
Dierenvriendin
  • 709 berichten
  • 1 katten

#2690 Geplaatst 11 maart 2011 - 14:18

Gwynyth zei:

Gisteren ook nog eens gaan fitnessen, maar mensen wat een volk...

De Threadclimber bij ons is hét fitness toestel bij uitstek, en idd ook mijn verkozen toestel, maar het is niet één keer vrij geweest... Voor de toeloop dat dat toestel kent, hadden ze er beter wat meer van aangeschaft, en wat minder van laten stukgaan ;)

Ons ma dacht al van "ik zal eerst gaan, wanneer er nog niet zoveel volk is, kom jij dan na't werk naar daar en dan geef ik het door aan jou!"; maar da's zo riskant he, met de trein enz... Als die vertraging heeft moet ons ma een half uur langer lopen :ha

En zondag terug, maar dan in combinatie met een sauna'tje, heb ik met ons ma als deal afgesloten (ik zondag "vroeg" opstaan? niet zonder combinatie met de sauna :p ) :d

Wat frustrerend als je jouw favoriete toestel niet kunt bemachtigen :LOL: En sauna, das een goed idee! Het is gezond, goed voor het gewicht en je kan lekker ontspannen!!

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#2691 Geplaatst 11 maart 2011 - 16:48

Dierenvriendin zei:

Wat frustrerend als je jouw favoriete toestel niet kunt bemachtigen :LOL: En sauna, das een goed idee! Het is gezond, goed voor het gewicht en je kan lekker ontspannen!!

Als beloning voor het sporten he ;)
't Is er wel maar een kleintje (perfect voor mij dus!), 't is maar voor 3 personen :)
Geplaatste afbeelding

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#2692 Geplaatst 12 maart 2011 - 16:18

Iemand ervaring met "Infraligne"? :-)

Dierenvriendin
Dierenvriendin
  • 709 berichten
  • 1 katten

#2693 Geplaatst 12 maart 2011 - 18:34

Frances zei:

Nee sorry, kan ik je niet mee helpen!

Thundernimf
Thundernimf
  • 3.915 berichten
  • 5 katten

#2694 Geplaatst 12 maart 2011 - 19:14

Frances zei:

Mijn huisarts raadt dit aan iedereen aan en is zelf een exgebruiker :) . Wat er wordt beweerd, klopt dus wel degelijk (dat door de infraroodstraling alles wordt versneld enz...)

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#2695 Geplaatst 12 maart 2011 - 20:38

Thundernimf zei:

Mijn huisarts raadt dit aan iedereen aan en is zelf een exgebruiker :) . Wat er wordt beweerd, klopt dus wel degelijk (dat door de infraroodstraling alles wordt versneld enz...)

Interessant :) Ik ben van plan dit te beginnen (heb al wat last van cellulite en bij ons in de familie zijn spataders een veel voorkomend probleem en ik wil wat strakker zijn :d ) Volgend weekend doen ze opendeurdagen en krijg je 50 euro korting op een 20 beurtenkaart. Maar ik weet niet wat 20 beurten kosten zo :s

Thundernimf
Thundernimf
  • 3.915 berichten
  • 5 katten

#2696 Geplaatst 12 maart 2011 - 20:53

Dat staat op hun site Frances, €150 euro voor tien beurten en €190 euro voor twintig onderhoudsbeurten. ;)

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#2697 Geplaatst 12 maart 2011 - 21:02

Thundernimf zei:

Dat staat op hun site Frances, €150 euro voor tien beurten en €190 euro voor twintig onderhoudsbeurten. ;)

Onderhoudsbeurten is wanneer je je resultaat al bereikt hebt, staat er.
En ik zie ook nergens staan 150 euro voor tien beurten :catnoknow

prijs

Eén oefenbeurt kost 15 euro inclusief gebruik infraroodbewegingscabine, begeleiding door diëtiste en kinesiste, drankje, douche en resultaatgarantie.

Je kan per 10 oefenbeurten betalen en komt 2 x per week 30 minuten oefenen.

Indien je het gewenste resultaat hebt bereikt, kan je een onderhoudsabonnement nemen: 20 oefenbeurten voor 190 euro.

Thundernimf
Thundernimf
  • 3.915 berichten
  • 5 katten

#2698 Geplaatst 12 maart 2011 - 21:36

Ik ben er zelf eens langs geweest voor de gratis meting. Ik zou zestig beurten nodig hebben, dat kwam me wat duur uit :)

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#2699 Geplaatst 12 maart 2011 - 22:09

Thundernimf zei:

Ik ben er zelf eens langs geweest voor de gratis meting. Ik zou zestig beurten nodig hebben, dat kwam me wat duur uit :)

Duur, dat heb ik ook al gehoord :( Ze zeggen dan vaak van ja tien beurten maar achteraf heb je er 20 gedaan ofzo. En natuurlijk veel meer betaald! Daarmee dat ik me eerst is tegoei wil gaan bevragen... Sowieso moet ik aan wat beweging doen! :LOL: Maar zo joggen op de asfalt of beton mag ik niet (knieblessure), dus zou ik ook al tot in Leuven moeten rijden zodat ik op de piste kan gaan lopen... En dat zie ik niet zitten :lachen: :oops: :oops:

Thundernimf
Thundernimf
  • 3.915 berichten
  • 5 katten

#2700 Geplaatst 12 maart 2011 - 22:11

Neen, dat niet. Ze geven je van in het begin het aantal beurten nodig waarvan ze denken dat je ze nodig hebt ;) .