Spring naar inhoud

* * * * * 4 stemmen

Nog maar eens een regimeke! Sporten is gezond!

• Log in om te reageren
3170 reacties op dit onderwerp
Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#406 Geplaatst 19 januari 2010 - 14:31

Calorietjes tellen vind ik te ingewikkeld :LOL: Die punten vind ik zo'n handig afgeronde eenheden, dat telt gemakkelijker. Vroeger toen ik nog minder woog en een ww-poging deed mocht ik 16 punten. Nu ben ik een beetje zwaarder en mag ik 18 punten. Nu ja, komt op hetzelfde neer als wat jij eet denk ik, ik mag omgerekend zo'n 1500 kcal neem ik aan.

Ik denk dat je met je ontbijt erbij mss een punt of 8 gegeten hebt. Je moet die aardappelen echt niet laten hoor ;)

Bewerkt door Smitten Kitten, 19 januari 2010 - 14:32.

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#407 Geplaatst 19 januari 2010 - 14:50

ik denk dat die aardappel je geen kwaad zal doen hoor ;)

Ik ben terug van de delhaize, en mijn schouders doen pijn van de zakken te dragen, maar ik heb een mooie voorraad vol gezonds ingeslagen!

Mijn middagmaal is dan geworden: sla met geraspte worteltjes, sojascheutjes en vegetarische chiliwokreepjes en een extra light vinaigrette en 2 krakotten, 1 met de vegetarische mexicanomix en 1 met extra light vetarme smeerkaas.
en het heeft mij gesmaakt!

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#408 Geplaatst 19 januari 2010 - 15:08

Aardappelen zijn geen dikmakers, maar wel maagvullers. Je wordt dik van wat je bij die aardappelen eet. ;) Ik eet net wel aardappelen nu; omdat ik dan minder andere (vette) dingen ga eten; en aardappelen zorgen ervoor dat ik toch het gevoel heb dat ik een lekker volle maag heb. Ik leg soms zelfs nog een gekookt patatje opzij voor als ik 's avonds een hongertje krijg tijdens het tv kijken. Gegarandeerd dat de honger over is; en dat ik alle slechte dingen laat staan.
Maar dan moet je natuurlijk wel graag aardappeltjes eten, want er zijn natuurlijk ook mensen die dat niet zo graag eten.
Geplaatste afbeelding

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#409 Geplaatst 19 januari 2010 - 15:36

Ik heb gisteren friet gegeten, met stoofvlees,mayo, een visbrochette en samoerai saus en ne cola....hahahahaaaa. en vandaag nen twix...ik ben nie goe bezig! :engel:

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#410 Geplaatst 19 januari 2010 - 15:37

sneeuwwitje zei:

Ik heb gisteren friet gegeten, met stoofvlees,mayo, een visbrochette en samoerai saus en ne cola....hahahahaaaa. en vandaag nen twix...ik ben nie goe bezig! :engel:

Foeifoeifoei!!!!!!!! :louche:
Geplaatste afbeelding

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#411 Geplaatst 19 januari 2010 - 15:38

sneeuwwitje zei:

:ha inderdaad niet goed bezig!!
Morgen een verse start, kan soms gebeuren hè....
Geplaatste afbeelding

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#412 Geplaatst 19 januari 2010 - 15:41

:ha :ha :ha ja...kmoet donderdag weer op de weegschaal staan bij bodystyling, kzal maar gestoomd eten vanavond :engel: :engel:

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#413 Geplaatst 19 januari 2010 - 15:44

Maaarrr hiervoor at ik wel elke dag 2 koffiekoeken als ontbijt en een belegd broodje als lunch, en dan nog es iets uit het snoepmachien in de namiddag dus al bij al ben ik goe bezig...ge moet niet meteen zo extreem doen, als ik dat dieet zie dat ik zou moeten volgen pFFff...tis nie alsof ik echt dik ben, snelle verbranding zeker?

Bewerkt door sneeuwwitje, 19 januari 2010 - 15:45.

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#414 Geplaatst 19 januari 2010 - 15:48

vrijdag wordt mijn dag van het zonden!
ik ga na mijn examen met een vriend dat in men klas zat friet eten in de frituur, jah, zijn moeder lag zwaar gewond in het ziekenhuis en het was niet zeker of ze erdoor ging komen, da s niet echt een moment om 'ik ben op dieet!' te zeggen :( Gelukkig gaat het nu al beter met haar!
en die avond is er een feestje voor de medewerkers van een halloweentocht waar ik aan heb meegedaan en daar gingen belegde broodjes zijn... Maar ik ga toch proberen als ik nog tijd heb een grote tas soep te eten dat ik daar geen of weinig honger heb!

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#415 Geplaatst 19 januari 2010 - 16:08

Waarvoor doe je eigenlijk de Bodystyling, sneeuwwitje? Haalt dat wat uit als je ondertussen nog frieten enz eet?

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#416 Geplaatst 19 januari 2010 - 16:11

Wat is dat eigenlijk, Bodystyling?

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#417 Geplaatst 19 januari 2010 - 16:12

Ik heb mijn slaatje nog gegeten met kippewit en tomaatjes en light dressing. En daarna nog een appel.
Ik heb echt last van het afkicken van de suiker, niet te doen. Ik heb telkens vanaf een uur of twee hoofdpijn, en die trekt maar niet weg.
Echt om mottig van te worden!
Geplaatste afbeelding

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#418 Geplaatst 19 januari 2010 - 16:16

Sil is duidelijk TEGEN mijn dieet :x hij rook eens aan die groentjes en ik kreeg een ongelooflijk vieze kop te zien :ha :ha

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#419 Geplaatst 19 januari 2010 - 16:17

crazy_catlady zei:

Sil is duidelijk TEGEN mijn dieet :x hij rook eens aan die groentjes en ik kreeg een ongelooflijk vieze kop te zien :ha :ha

:ha :ha :ha Onslow niet, die ging gisteren met mijn wortelen lopen. Lily vindt het ook maar niks, die heeft het meer op al die visjes die ik eet :ha
Geplaatste afbeelding

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#420 Geplaatst 19 januari 2010 - 16:22

Jess zei:

:ha :ha :ha Onslow niet, die ging gisteren met mijn wortelen lopen. Lily vindt het ook maar niks, die heeft het meer op al die visjes die ik eet :ha

:ha :ha ik denk dat mijn lightkaas het enige zal zijn dat meneer ineteresseert :ha
ok, en de yoghurt en magere melk, maar die staan niet in de kamer :ha

maar ik had kattenmelk voor hem gekocht en ik vind hem niet meer :(
misschien heeft hij hem zelf gevonden :louche: