Spring naar inhoud

* * * * * 4 stemmen

Nog maar eens een regimeke! Sporten is gezond!

• Log in om te reageren
3170 reacties op dit onderwerp
Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#421 Geplaatst 19 januari 2010 - 16:33

Als ik Pixel laat doen, gaat ze ook met mijn groenten lopen. Axxes trouwens ook. De rest vindt het maar niks. Al zijn de konijnen natuurlijk wel blij met de variatie aan groenten, want zij snoepen natuurlijk lekker mee! :LOL:
Geplaatste afbeelding

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#422 Geplaatst 19 januari 2010 - 17:03

Karolientje zei:

Als ik Pixel laat doen, gaat ze ook met mijn groenten lopen. Axxes trouwens ook. De rest vindt het maar niks. Al zijn de konijnen natuurlijk wel blij met de variatie aan groenten, want zij snoepen natuurlijk lekker mee! :LOL:

Das juist ja, Pixel eet ook groenten. Ik vind dat zo schattig als ze met ne wortel gaan lopen, maar ik pak het toch maar snel af, want dat lijkt me echt niet gezond.
Geplaatste afbeelding

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#423 Geplaatst 19 januari 2010 - 17:20

Hier is alles onder controle. Voorlopig toch... Alles hangt af van de avond. Net soepje op. Zo meteen nog avondeten (kip, rijst, zoetzure saus). En dan heb ik nog een puntje over. Niet teveel zoals gisteren. Maar eerder een beetje weinig. Misschien gebruik ik mijn 1,5 gespaarde punt van gisteren ook nog op.
Vanmiddag lekker veel groentjes gegeten. Daarstraks een peer. Net soep. Dus ik geraak toch aan wat groenten en fruit :) .

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#424 Geplaatst 19 januari 2010 - 17:31

Nathalie zei:

Hier is alles onder controle. Voorlopig toch... Alles hangt af van de avond. Net soepje op. Zo meteen nog avondeten (kip, rijst, zoetzure saus). En dan heb ik nog een puntje over. Niet teveel zoals gisteren. Maar eerder een beetje weinig. Misschien gebruik ik mijn 1,5 gespaarde punt van gisteren ook nog op.
Vanmiddag lekker veel groentjes gegeten. Daarstraks een peer. Net soep. Dus ik geraak toch aan wat groenten en fruit :) .

Goed zo Nathalie! Heel flink!!!
Geplaatste afbeelding

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#425 Geplaatst 19 januari 2010 - 18:06

Jess zei:

Das juist ja, Pixel eet ook groenten. Ik vind dat zo schattig als ze met ne wortel gaan lopen, maar ik pak het toch maar snel af, want dat lijkt me echt niet gezond.

Dan pak ik die inderdaad ook af, en ik geef hem aan de nijnen. :)

Geplaatste afbeelding

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#426 Geplaatst 19 januari 2010 - 18:31

Zo, ik heb Jeroen zijn eten al klaarstaan en ik ga nu een uurtje naar de fitness :)
Geplaatste afbeelding

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#427 Geplaatst 19 januari 2010 - 19:00

Jess zei:

Zo, ik heb Jeroen zijn eten al klaarstaan en ik ga nu een uurtje naar de fitness :)

amuseer je :)

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#428 Geplaatst 19 januari 2010 - 19:01

Hanne! ik heb de muffins met speculaas zien staan, zien er overheerlijk uit, maar inderdaad gevaarlijk om er direct 20 te gaan maken :ha
Ik zie er ook nog "chocoladebrood" in staan, 138 kcal per sneetje, lijkt me ook goed als tussendoortje om wat meer te zondigen. Ik zit alleen te twijfelen om gist te gaan halen omdat dat helemaal niet lang bewaard en ik ken mijn eigen, als ik daar geen zin in heb, ga ik dat ook niet maken (of ga ik ook niet vragen aan ventje om dat te maken) en wordt dat gist slecht O:)
Die bananenpannekoekjes staan ook op mijn receptenlijstje, ik eet niet zo graag banaan, maar als het een verzadigd gevoel geeft, is alles welkom :) en vooral afwisseling.

Vanavond zal die gyros niet worden, we hebben enkel nog worst in de diepvries zitten, tournedos, steak (en die dingen zijn echt zonde om in stukjes te gaan snijden vindt Simon), geen kip meer, ook geen kalkoen, geen kalf, ...
Wel hebben wel nog vis, roodbaars.

En nu ga ik dringend eens op zoek naar de lintmeter om mijn maten te meten en in dat proramma'tje te steken. :engel:

Bewerkt door Spanishke, 19 januari 2010 - 19:10.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#429 Geplaatst 19 januari 2010 - 19:34

Ik heb hier niet meer gevolgt maar eventjes vertellen dat ik van gisteren tot nu al 2 kilo ben afgevallen omdat ik buikgriep heb, dus toch nog één ding positief aan ziek zijn.
Ik heb vandaag 2 kleine yoghurtjes op.

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#430 Geplaatst 19 januari 2010 - 19:39

Solotje zei:

Ik heb hier niet meer gevolgt maar eventjes vertellen dat ik van gisteren tot nu al 2 kilo ben afgevallen omdat ik buikgriep heb, dus toch nog één ding positief aan ziek zijn.

Oei Anja, dat is ook niet leuk! Veel beterschap hoor!

Mijn avondeten bestond uit een heerlijk slaatje met tomatenblokjes, zilveruitjes, kaasblokjes, tonijn overgoten met een beetje extra light mosterdvinaigrette!!

Daarna heb ik wel een stukje chocolade gegeten O:)

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#431 Geplaatst 19 januari 2010 - 20:09

Spanishke zei:

Hanne! ik heb de muffins met speculaas zien staan, zien er overheerlijk uit, maar inderdaad gevaarlijk om er direct 20 te gaan maken :ha
Ik zie er ook nog "chocoladebrood" in staan, 138 kcal per sneetje, lijkt me ook goed als tussendoortje om wat meer te zondigen. Ik zit alleen te twijfelen om gist te gaan halen omdat dat helemaal niet lang bewaard en ik ken mijn eigen, als ik daar geen zin in heb, ga ik dat ook niet maken (of ga ik ook niet vragen aan ventje om dat te maken) en wordt dat gist slecht O:)
Die bananenpannekoekjes staan ook op mijn receptenlijstje, ik eet niet zo graag banaan, maar als het een verzadigd gevoel geeft, is alles welkom :) en vooral afwisseling.

Vanavond zal die gyros niet worden, we hebben enkel nog worst in de diepvries zitten, tournedos, steak (en die dingen zijn echt zonde om in stukjes te gaan snijden vindt Simon), geen kip meer, ook geen kalkoen, geen kalf, ...
Wel hebben wel nog vis, roodbaars.

En nu ga ik dringend eens op zoek naar de lintmeter om mijn maten te meten en in dat proramma'tje te steken. :engel:

't Zou ideaal zijn als we allemaal 1 muffin zouden nemen :LOL: Wie bakt? ;)

Ik eet nu ook veel dingen die ik eigenlijk niet graag eet hoor... Banaan, yoghurt,... maar vandaag merkte ik dat ik al niet meer mentaal aan het kokhalzen was toen ik mijn yoghurt aan het eten was, dus ik wen er dan toch een beetje aan blijkbaar. En ook het water drinken gaat vlotter met de dag!  

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#432 Geplaatst 19 januari 2010 - 20:32

Spanishke zei:

. Ik zit alleen te twijfelen om gist te gaan halen omdat dat helemaal niet lang bewaard en ik ken mijn eigen, als ik daar geen zin in heb, ga ik dat ook niet maken (of ga ik ook niet vragen aan ventje om dat te maken) en wordt dat gist slecht O:)

Slecht excuus, gist kost bijna niks als je dat vers koopt, gewoon bij de bakker.
Ik heb vorige keer 1.5 euro gegeven voor een blokje, dat is de kop niet af hè.

Solotje zei:

Die Anja wilt toch altijd het meeste vermageren hè! :ha .
Maar meid toch, verzorg u maar goed en drink maar veel en eet maar banaantjes.

Smitten Kitten zei:

't Zou ideaal zijn als we allemaal 1 muffin zouden nemen :LOL: Wie bakt? ;)

Ik eet nu ook veel dingen die ik eigenlijk niet graag eet hoor... Banaan, yoghurt,... maar vandaag merkte ik dat ik al niet meer mentaal aan het kokhalzen was toen ik mijn yoghurt aan het eten was, dus ik wen er dan toch een beetje aan blijkbaar. En ook het water drinken gaat vlotter met de dag!

Goed zo Hanne! Yoghurtjes en water!
En volg mijn tip maar en haal Tesseire siroop zonder suiker!
Ik vandaag twee liter gelijk niks!

Ik ben juist gaan sporten: 45 minuten cardio (fietsen en stairmaster) en 20 minuten krachttraining: alles behalve armen en rug.
Heeft me echt goed gedaan.

Nu een lekker douchke en een tasje thee. Honger heb ik niet... :catscratchhead

Ik heb vandaag gegeten:
Yoghurt 0%
Kiwi
Piccolootje met kippewit en sla
Slaatje met kippenwit, tomaatjes
Appel
Sneetje brood met lightkaas

That's it. Eigenlijk niet zo heel veel als ik dat zo zie staan.... En toch geen honger, gek... :catnoknow
Morgen zitten we weer halverwege de week ladies!

Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#433 Geplaatst 19 januari 2010 - 20:57

Ik dacht dat gist meer kostte en voor zo 1 blokje vind ik dat niet bijzonder weinig, want als je dat koopt, koop je meestal meer dan 1. Gist is ook niet zo mijn ding, maar goed, tot zover de gist.

Hanne, wie de muffins bakt, dat is een makkelijke. Aangezien ik 0,0 % keukenprinses ben, laat ik die taak over aan gelijk wie liever :LOL:

De avond is niet zonder stukken en brokken verlopen, uitgelopen op ambras omdat de keuken weer chaotisch erbij lag en de vaatwas zat nog volledig volgestampt met "gespoeld" keukengerei. Gespoeld en dus nog niet gewassen :wall: ... Ik kon hem wel... :knuppel: Soit. Ben dan maar begonnen aan de vaat. Wokpan uitgehaald, diepvriesgroentjes, diepvries vis en diepvries scampi's en pasta (voor het ventje want ik had gisteren al wat pasta gegeten).

Uiteindelijk ben ik nog tevreden van mezelf. Wokmixgroenten (peulen, wortel, Chinese wortel) en heb er nog wat pijpajuin bijgedaan en 1 rode paprika en daarbij een pangasius (heb de goedkoopste vis genomen in geval hij ging verpest zijn O:) ) en scampi's

Bewerkt door Spanishke, 19 januari 2010 - 23:28.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#434 Geplaatst 19 januari 2010 - 22:32

@ Solotje: Veel beterschap!

@ Spanishke: toch zeer netjes je avondmenu vind ik. Veel groentjes, witte vis en scampi's... kan niet verkeerd zijn!

Hier zit de dieetdag erop. Weer flink mijn glaasjes water gedronken en me volledig aan mijn menu gehouden.

Morgen wordt het... moeilijker want er komt bezoek :LOL:

Enfin, mijn menu:

's Morgens
Twee gegrilde boterhammen met suikervrije appelmoes en light beemsterkaas in de oven. Kreeg ik als tip van iemand die naar de WW-cursus gaat, klinkt behoorlijk raar moet ik zeggen, maar wou het wel eens uitproberen :LOL:

Tussendoor: Yoghurt 0% +bloedappelsien

Middag: grote kom soep + pastasalade (kippenwit, tomaat, paprika, lenteui, erwtjes)

Tussendoor: Ananas

Avondeten: Gevulde paprika (rundsgehakt, courgette, aubergine) couscous en tomatensausje en hopelijk niet te veel hapjes :catangel

Bewerkt door Smitten Kitten, 19 januari 2010 - 22:32.

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#435 Geplaatst 19 januari 2010 - 22:36

denk da die WW ook meer iets voor mij zou zijn...

of alhoewel, ik denk dat buikgriep NOG meer iets voor mij is, wanneer spreken we af Anja? :engel:

Bewerkt door Pixel, 19 januari 2010 - 22:37.