Spring naar inhoud

* * * * * 4 stemmen

Nog maar eens een regimeke! Sporten is gezond!

• Log in om te reageren
3170 reacties op dit onderwerp
rocket_queen
rocket_queen
  • 284 berichten

#451 Geplaatst 20 januari 2010 - 09:34

sneeuwwitje zei:

seg krakotten das gewoon lucht, zitten daar veel calorieen in? Kan ik me niet inbeelden...

hihi, dat valt best mee, maar wat heb ik erop gedaan? :twisted:

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#452 Geplaatst 20 januari 2010 - 09:35

rocket_queen zei:

hihi, dat valt best mee, maar wat heb ik erop gedaan? :twisted:

Zozo... informatie achterhouden!

rocket_queen
rocket_queen
  • 284 berichten

#453 Geplaatst 20 januari 2010 - 09:38

Smitten Kitten zei:

Zozo... informatie achterhouden!

daar begint het al hè.... Die kant willen we niet op :d
I'll come clean
2 met choco
4 met lightsmeerkaas
1 met kipfilet :love3:
Het was echt een zwak en overbodig foutje. Als ik zo vroeg eet 's avonds ben ik precies geconditioneerd om 's avond 'honger' te hebben. Ik denk dat het zo gaat zijn, dus eet ik maar

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#454 Geplaatst 20 januari 2010 - 09:43

rocket_queen zei:

I'll come clean
2 met choco
4 met lightsmeerkaas
Het was echt een zwak en overbodig foutje. Als ik zo vroeg eet 's avonds ben ik precies geconditioneerd om 's avond 'honger' te hebben. Ik denk dat het zo gaat zijn, dus eet ik maar

:ha Nu komt de aap uit de mouw!!!! :ha
Komt zo bekend voor hè :) .
Vandaag dan wat minder en sporten hè, dan is het weer gecompenseerd!
:flower:
Geplaatste afbeelding

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#455 Geplaatst 20 januari 2010 - 09:47

Jaaa en ikke maar denken "wat zit die nu te zagen over een paar crackotten" Maja, als je er zo vanalles op gaat smeren... Da's wat anders eh!
Vandaag compenseren dan maar! :d
Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#456 Geplaatst 20 januari 2010 - 09:49

rocket_queen zei:

I'll come clean
2 met choco
4 met lightsmeerkaas

Nu ja, valt nog mee, maar die choco dat klinkt niet goed... geen idee hoeveel punten dat heeft want ik lust dat echt niet (een van de weinige dingen die ik niet lust).

Ik eet sinds mijn nieuwe ww-poging niet meer na 20 uur (meestal al rond 18u, vroeger vaak pas om 21u30 :oops: ) en probeer mijn water gedronken te hebben voor 21u. Daarna nog wel een tasje thee ofzo, maar geen liters water meer, want dan moet ik 'snachts zoveel uit bed.
Vroeger zou ik na 20 dan zeker nog wel iets gesnackt hebben, want "goesting" wordt vaak verkeerdelijk ingeschat als "honger". Nu 'savonds niet meer gesnackt, wel 1 keer nog een klein tasje soep gegeten omdat ik zin had in iets en met soep doe je dan toch nooit echt iets verkeerd.

Als je je nu herpakt, hoeft het niet eens gevolgen te hebben op de weegschaal denk ik ;)

rocket_queen
rocket_queen
  • 284 berichten

#457 Geplaatst 20 januari 2010 - 09:54

Nee, denk ook niet dat het gevolgen zal hebben, als ik me vandaag aan mijn plannen houd.
Niet eten na 20u is een goed plan. Moet zeggen dat ik het ook zelden doe tijdens dit dieet, behalve dan gisteren natuurlijk :evil:
Net al 2 kiwi's gegeten. Vanmiddag zal de lunch vrij laat zijn, doordat ik ga sporten met de collega's. Dus even nu een 10-uurtje zodat de honger straks niet te groot is.

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#458 Geplaatst 20 januari 2010 - 09:55

rocket_queen zei:

Nee, denk ook niet dat het gevolgen zal hebben, als ik me vandaag aan mijn plannen houd.
Niet eten na 20u is een goed plan. Moet zeggen dat ik het ook zelden doe tijdens dit dieet, behalve dan gisteren natuurlijk :evil:
Net al 2 kiwi's gegeten. Vanmiddag zal de lunch vrij laat zijn, doordat ik ga sporten met de collega's. Dus even nu een 10-uurtje zodat de honger straks niet te groot is.

Ja, dat ken ik.
Ik het gisteren tot 18u gewerkt, en daarna gaan sporten. Ik was thuis om 20u30, maar ik had GEEN honger meer.
Ook raar :catnoknow
Geplaatste afbeelding

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#459 Geplaatst 20 januari 2010 - 09:57

Niet zo raar hoor, Jess! Als ik ga sporten heb ik ook weinig tot geen honger nadien. Zoveel te beter, toch? Dan komen al die afgewerkte calorietjes er niet meteen terug aan. ;)
Geplaatste afbeelding

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#460 Geplaatst 20 januari 2010 - 09:59

Karolientje zei:

Niet zo raar hoor, Jess! Als ik ga sporten heb ik ook weinig tot geen honger nadien. Zoveel te beter, toch? Dan komen al die afgewerkte calorietjes er niet meteen terug aan. ;)

Ja, dat is waar. Ik ben echt benieuwd om me te wegen eind deze week. Ik hoop echt dat er iets af is. Kan toch bijna niet anders???
Geplaatste afbeelding

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#461 Geplaatst 20 januari 2010 - 10:05

Het kan echt niet anders dan dat er toch wel wat zal af zijn hoor! Goed bezig! :)
Geplaatste afbeelding

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#462 Geplaatst 20 januari 2010 - 10:15

Ja, we zijn allemaal goed bezig hè, behalve Rocket Queen met haar choco-crakotten :ha . Grapje hè Katrien! ;)
Nog een beetje volhouden en we zijn klaar voor de lente!!!
Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#463 Geplaatst 20 januari 2010 - 11:45

:h Mmmm! Ik geniet van mijn simpele pastasalade! 100 gram pasta, daarbij wat erwtjes, fijngesneden kippewit, gehalveerde kerstomaatjes, en aangestoofde aubergine en paprika met een beetje look. Oh ja en veeel peper en een klein lepeltje zwarte truffelolie :h 4,5 punten en een heeeel groot bord vol!
Diëten is plezant 8)

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#464 Geplaatst 20 januari 2010 - 11:48

ik ga mijn soepje halen! :dancer:
Geplaatste afbeelding

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#465 Geplaatst 20 januari 2010 - 11:49

Zijn er richtlijnen voor de hoeveelheid pasta per persoon?
Wij eten vanavond spaghetti en dan reken ik toch op een 110 à 120gr pasta per persoon. Is dit teveel, moet ik voor mezelf minder voorzien??