Spring naar inhoud

* * * * * 4 stemmen

Nog maar eens een regimeke! Sporten is gezond!

• Log in om te reageren
3170 reacties op dit onderwerp
Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#496 Geplaatst 20 januari 2010 - 14:48

ik ben een lekker soepje aan het eten!!
jammie!
Geplaatste afbeelding

Guest_quid_faciendum_*
Guest_quid_faciendum_*

#497 Geplaatst 20 januari 2010 - 14:59

Spanishke zei:

Kopen jullie ook van die voorgesneden wokreepjes uit de diepvries of snijden jullie die zelf in reepjes?

Wij hebben die hier standaard in de vriezer zitten (kalkoen, rund en lam) en is echt wel handig om in kleine porties in een wokje te smijten...

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#498 Geplaatst 20 januari 2010 - 15:05

quid_faciendum zei:

Wij hebben die hier standaard in de vriezer zitten (kalkoen, rund en lam) en is echt wel handig om in kleine porties in een wokje te smijten...

Ik heb ook altijd kippenreepjes in de vriezer zitten, en ook scampietjes en witte vis.
Handig!!

PS: soep is op, nu ben ik aan een tros druiven bezig. Dat is mischien niet zo goed voor de calorietjes...
Geplaatste afbeelding

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#499 Geplaatst 20 januari 2010 - 15:06

Jess zei:

Ik heb ook altijd kippenreepjes in de vriezer zitten, en ook scampietjes en witte vis.
Handig!!

PS: soep is op, nu ben ik aan een tros druiven bezig. Dat is mischien niet zo goed voor de calorietjes...

Hey Jess, doe jij nog iets anders dan eten? :lachen:

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#500 Geplaatst 20 januari 2010 - 15:20

lizke zei:

Hey Jess, doe jij nog iets anders dan eten? :lachen:

Ja, tis echt verschrikkelijk! En de tijd van de maand is nochtans al voorbij. Ik eet en eet en eet.
Zal toch even moeten opletten denk ik. Ik heb mijn druiven al aan de kant gezet.
Geplaatste afbeelding

Guest_quid_faciendum_*
Guest_quid_faciendum_*

#501 Geplaatst 20 januari 2010 - 15:33

[quote name='Jess'][SIZE=4] Ik heb ook altijd kippenreepjes in de vriezer zitten, en ook scampietjes en witte vis. [/SIZE]
[quote]

Scampi's en allerlei soorten vis zitten hier ook standaard in de vriezer. Super handig hé.

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#502 Geplaatst 20 januari 2010 - 15:36

[quote name='quid_faciendum'][quote name='Jess'][SIZE=4] Ik heb ook altijd kippenreepjes in de vriezer zitten, en ook scampietjes en witte vis. [/SIZE]
[quote]

Scampi's en allerlei soorten vis zitten hier ook standaard in de vriezer. Super handig hé.

[/quote]

Hier ook :) .

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#503 Geplaatst 20 januari 2010 - 15:52

We zijn terug, amai :o goedkoop was het zeker niet :oops:
202 euro... vriend er direct na van "da beklaagt ge u ook zeker?" :x

We hebben wel erg veel diepvries mee, hij zit volledig vol deze keer :a en heb ook een boekje mee "Licht... en zo lekker!"

Ik heb nog niets anders gegeten dan mijn ontbijt, snel een Acitiva aardbeienyoghurtje nemen (van die ronde lekkere potjes). Heb eigenlijk niet veel honger en heb mijn lunch nog niet binnen..

Bewerkt door Spanishke, 20 januari 2010 - 16:01.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#504 Geplaatst 20 januari 2010 - 15:53

Spanishke zei:

We zijn terug, amai :o goedkoop was het zeker niet :oops:
202 euro... vriend er direct na van "da beklaagt ge u ook zeker?" :x

We hebben wel erg veel diepvries mee, hij zit volledig vol deze keer :a

:ha

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#505 Geplaatst 20 januari 2010 - 17:52

Hmm blijkbaar lukt het niet goed met het programma'tje dat Hanne me heeft doorgestuurd. Wat ik ook doe, ik krijg telkens de melding van een scriptfout. Hij vraagt me bij elke handeling die ik doe of ik wil verdergaan, klik ik op nee, sluit hij direct heel de boel af. Klik ik op ja dan gaat het gewoon verder, maar vanaf ik dan terug ergens op klik, krijg ik weer dezelfde melding. Er zou ook een fout met het berekenen zijn, als ik bv aardappelen ingeef vrije portie, duidt hij 2 points aan, verander ik die portie bv naar 10 (1000g) blijft hij op 2 staan :catnoknow

Is er een even goeie ziel als Hanne die het zou willen proberen om mij het programma'tje ook eens door te sturen? :8

Bewerkt door Spanishke, 20 januari 2010 - 17:53.

Geplaatste afbeelding

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#506 Geplaatst 20 januari 2010 - 18:31

Zo, mijn soepje staat op, sebiet mijn patatjes schillen en wachten tot manlief thuiskomt seh :) .
Dan eten we kipfilet met gemengde sla en tomaatjes en voor Jeroen ook patatjes.
Vanavond mag ik wat lightchips bij de film 8)

Nu ga ik de kattenbak uitkuisen. Hoeveel calorietjes zou dat verbruiken??? :ha
Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#507 Geplaatst 20 januari 2010 - 18:35

Vanavond staat op het menu:

Groentenballetjes (met wortel en rozijnen) met courgette, paprika, knoflook, ajuin, tomaat en rijst :)
Ik denk dat ik vanavond ook iets lekkers ga nemen, heb nog niet teveel gegeten vandaag

Bewerkt door Spanishke, 20 januari 2010 - 20:08.
Reden van bewerken: nog wat groentjes bijgevoegd :)

Geplaatste afbeelding

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#508 Geplaatst 20 januari 2010 - 18:46

Jess zei:

Zo, mijn soepje staat op, sebiet mijn patatjes schillen en wachten tot manlief thuiskomt seh :) .
Dan eten we kipfilet met gemengde sla en tomaatjes en voor Jeroen ook patatjes.
Vanavond mag ik wat lightchips bij de film 8)

Nu ga ik de kattenbak uitkuisen. Hoeveel calorietjes zou dat verbruiken??? :ha

Geen idee, maar dat heb ik na het sporten ook nog gedaan... Dat en schone lakens gelegd op bed. bewegen, bewegen, bewegen! :ha

De wortelstamppot en kipfilet, is trouwens vervangen vanavond door wokgroentjes, rijst en kipfilet. Olliebollie is naar de winkel geweest en heeft aan mij (en mijn dieet) gedacht. :) Geen chips, maar wel veel groenten en fruit! :lachen:

Geplaatste afbeelding

rocket_queen
rocket_queen
  • 284 berichten

#509 Geplaatst 20 januari 2010 - 18:47

Smitten Kitten zei:

Puree vind ik wel een dikmaker. Absoluut niet voor de aardappelen, maar wel omwille van room/ei/boter die er eventueel in grote hoeveelheden in zit.

Puree is idd "vals veilig". De diëtiste van mijn collega zegt dat je zelfs beter een kleine portie frieten kunt nemen, dan een kom puree, opgewerkt met boter, room en eieren...

Hier alles naar wens, maar moeilijk! meiden toch... Collega had taart bij waarvan één de best uitziende chocoladetaart die ik ooit heb gezien en heb er al vééééééééél gezien. Ben sterk geweest, enkel 1 hapje geproefd van iemand anders bordje :)
Nog steeds ligt er een tiramisutaart me aan te staren. Gelukkig mag ik over een half uurtje vertrekken...

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#510 Geplaatst 20 januari 2010 - 18:52

e

Karolientje zei:

Geen idee, maar dat heb ik na het sporten ook nog gedaan... Dat en schone lakens gelegd op bed. bewegen, bewegen, bewegen! :ha

De wortelstamppot en kipfilet, is trouwens vervangen vanavond door wokgroentjes, rijst en kipfilet. Olliebollie is naar de winkel geweest en heeft aan mij (en mijn dieet) gedacht. :) Geen chips, maar wel veel groenten en fruit! :lachen:

Maar wat ne lieve Olliebollie toch!!! Heel gezond, lekkere wok. In de colruyt hebben ze zo lekkere zakken wokgroenten in de vriezer, jammie!

Spanishke zei:

Vanavond staat op het menu:

Groentenballetjes (met wortel en rozijnen) met courgette, paprika en rijst :)
Ik denk dat ik vanavond ook iets lekkers ga nemen, heb nog niet teveel gegeten vandaag

Dat is ook superlekker, jammie!

rocket_queen zei:

Puree is idd "vals veilig". De diëtiste van mijn collega zegt dat je zelfs beter een kleine portie frieten kunt nemen, dan een kom puree, opgewerkt met boter, room en eieren...

Hier alles naar wens, maar moeilijk! meiden toch... Collega had taart bij waarvan één de best uitziende chocoladetaart die ik ooit heb gezien en heb er al vééééééééél gezien. Ben sterk geweest, enkel 1 hapje geproefd van iemand anders bordje :)
Nog steeds ligt er een tiramisutaart me aan te staren. Gelukkig mag ik over een half uurtje vertrekken...

Oh dat zijn lastige momenten hè zeg, ik had het ook moeilijk toen vorige week collega's trakteerden op koffiekoeken, en afgelopen zaterdag op het familiefeest met het warme buffet en de taarten achteraf. Maar goed zo! Maar één hapje om te proeven is super gedaan!!! :flower:
Geplaatste afbeelding