Spring naar inhoud

* * * * * 4 stemmen

Nog maar eens een regimeke! Sporten is gezond!

• Log in om te reageren
3170 reacties op dit onderwerp
Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#511 Geplaatst 20 januari 2010 - 19:31

rocket_queen zei:

Hier alles naar wens, maar moeilijk! meiden toch... Collega had taart bij waarvan één de best uitziende chocoladetaart die ik ooit heb gezien en heb er al vééééééééél gezien. Ben sterk geweest, enkel 1 hapje geproefd van iemand anders bordje :)
Nog steeds ligt er een tiramisutaart me aan te staren. Gelukkig mag ik over een half uurtje vertrekken...

Waauw! Dat is kunnen! Goed zo! :thumb:

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#512 Geplaatst 20 januari 2010 - 19:38

Gisteren had ik het 's avonds ook wat lastig. Ben ietsje over mijn punten gegaan. Het anderhalf gespaarde punt heb ik opgegeten en nog eentje extra. Een tas warme melk heeft me gered om niet meer te gaan eten.

Vandaag gaat ook heel goed. Ik ben verbaasd van hoe goed het gaat... bij eerdere pogingen had ik al lang een dag te veel aan punten gegeten :ha
Ik mag vanavond nog wat frosties eten :d

@spanishke: ik heb dat programma ook van Hanne, maar hoe stuur je zoiets weer door? Kan niet gewoon via mail zeker? Heb je het heel dringend nodig? Want heb nog een paar dingen te doen voor mijn eindevaluatie van mijn stage morgen en dan heb ik ontspanning nodig... Dus vind je het erg als ik morgen ofzo eens kijk om het door te sturen? (als iemand me kan vertellen hoe ik dat het best stuur)

Ik heb het programma eens aan een vriendin van me gegeven en zij is er wel 15-20kg mee afgevallen, blijvend! Ze ziet er echt super uit en is ook veel gelukkiger! Dus dank je Hanne :d

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#513 Geplaatst 20 januari 2010 - 19:53

Dat kan tellen, Nathalie!!! Als zij het kan met het programma, wij ook dan he 8) (liever wel geen 20 kilo, want dan zou het wel zeer verkeerd gaan met mij ;) en met jou ook overigens)
Versturen van het programma kan je via yousendit, is eigenlijk heel gemakkelijk en niet veel werk, duurt alleen efkes voordat de file verzonden is. Bon, ik ga terug naar mijn bezoek. Heb geen hapjes aangeraakt en ook geen behoefte aan. Zit vol soep :ha geloof dat mijn avondeten erbij krijgen al een probleem gaat zijn.

Bewerkt door Smitten Kitten, 20 januari 2010 - 19:53.

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#514 Geplaatst 20 januari 2010 - 19:57

ik heb mijn avondeten op, heeeerlijke brocoli/bloemkool/wortelsoep! ik zou er liiiiiters van opkunnen :mrgreen: :h

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#515 Geplaatst 20 januari 2010 - 20:43

Nathalie, nee doe maar hoor! Zo'n dingen gaan natuurlijk voor en ik red me wel voorlopig ;) , maar dat programma'tje ziet er wel nice uit (mocht het werken :ha )
Je bent al heel erg bedankt dat je het wil doorsturen, doe maar wanneer je tijd hebt :)

Rocket Queen: Heel goed gedaan, beter een ministukje proeven dan een hele tijd moeten erover nadenken van hoe lekker het niet kon smaken

Mmm ons avondeten vulde goed, had na 2 balletjes eigenlijk al genoeg, maar Simon had mij gedwongen om er eigenlijk 5 op te eten (10 voor 2 personen), heb er uiteindelijk drie gegeten, ze waren niet gepaneerd of niets dus zoveel punten kan dat niet geweest zijn :)
Het was erg lekker! Zeker een aanrader en dit gaan we nog eens overdoen, misschien mag er voor sommige een provencaals sausje ofzo bij, maar zelf hadden wij daar geen behoefte aan. Het was perfect zo

Bewerkt door Spanishke, 20 januari 2010 - 22:20.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#516 Geplaatst 20 januari 2010 - 21:02

ik ben braaf! ik had een hongertje en wou zowat alles dan in men buurt stond binnenspelen, maar nu ben ik braaf een thee aan het drinken! :)

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#517 Geplaatst 20 januari 2010 - 22:03

Wow, ben net 2 uur gaan Zumba'en! 8) Denk wel dat ik het morgen ga voelen, hihi... Maar het was heel leuk en ontspannend en de tijd is voorbij gevlogen (eerste uur met één vriendin en het tweede uur kwamen er nog twee bij :) ) Had mijn vriend zijn hartslagmeter aangedaan en had meer dan 1000 calorieën verbrand 8) Flink he!!!

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#518 Geplaatst 20 januari 2010 - 22:04

boehoehoe!!! Ik mag niet meer zumba'en... te belastend voor mijn knieën... :cry: :cry: :cry: :cry: En ik deed dat zo graag... :cry: :cry: :cry: :cry:

Geplaatste afbeelding

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#519 Geplaatst 20 januari 2010 - 22:06

Karolientje zei:

boehoehoe!!! Ik mag niet meer zumba'en... te belastend voor mijn knieën... :cry: :cry: :cry: :cry: En ik deed dat zo graag... :cry: :cry: :cry: :cry:

Oh, dat wist ik niet, Karolien... Dat is wel erg spijtig :(

Hier se :hug:

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#520 Geplaatst 20 januari 2010 - 23:38

Mission accomplished! Netjes aan de puntjes gehouden!

Menu voor morgen:

Ontbijt: Appelcruesli met magere melk + bloedappelsien

Tussendoor: Granenkoek 100 kcal

Middag: stokbrood + zelfgemaakte tonijnsalade + sla + tomaat

Tussendoor: grote kom paprikasoep

Avond: Kippenchipolata + gebakken patatjes + gebakken champignons

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#521 Geplaatst 20 januari 2010 - 23:39

lizke zei:

Wow, ben net 2 uur gaan Zumba'en! 8) Denk wel dat ik het morgen ga voelen, hihi... Maar het was heel leuk en ontspannend en de tijd is voorbij gevlogen (eerste uur met één vriendin en het tweede uur kwamen er nog twee bij :) ) Had mijn vriend zijn hartslagmeter aangedaan en had meer dan 1000 calorieën verbrand 8) Flink he!!!
Heel flink!

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#522 Geplaatst 20 januari 2010 - 23:41

Spanishke zei:

Nathalie, nee doe maar hoor! Zo'n dingen gaan natuurlijk voor en ik red me wel voorlopig ;) , maar dat programma'tje ziet er wel nice uit (mocht het werken :ha )
Je bent al heel erg bedankt dat je het wil doorsturen, doe maar wanneer je tijd hebt :)

Rocket Queen: Heel goed gedaan, beter een ministukje proeven dan een hele tijd moeten erover nadenken van hoe lekker het niet kon smaken

Mmm ons avondeten vulde goed, had na 2 balletjes eigenlijk al genoeg, maar Simon had mij gedwongen om er eigenlijk 5 op te eten (10 voor 2 personen), heb er uiteindelijk drie gegeten, ze waren niet gepaneerd of niets dus zoveel punten kan dat niet geweest zijn :)
Het was erg lekker! Zeker een aanrader en dit gaan we nog eens overdoen, misschien mag er voor sommige een provencaals sausje ofzo bij, maar zelf hadden wij daar geen behoefte aan. Het was perfect zo

Ben benieuwd naar het recept!

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#523 Geplaatst 20 januari 2010 - 23:42

Stokbrood, hoeveel punten zijn dat eigenlijk?

Recept van de groentenballetjes? We hebben ze niet zelf gemaakt... het waren er van de Colruyt :oops:
Lijkt me nog vrij veel werk om dat zelf te maken, sommige smaakten wel wat meer naar wortel, bij andere proefde je dan wel duidelijk toch rozijn en die combinatie was nog lekker (had het slechter verwacht, ventje had gekozen). Ik weet eigenlijk niet met wat ze dat opvullen, is dat niet met een soort van graan ofzo?
De rest was wel vers, maar dat is niet moeilijk meer he, het is de kunst om die groentenballetjes inderdaad zelf te maken...

Bewerkt door Spanishke, 20 januari 2010 - 23:46.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#524 Geplaatst 20 januari 2010 - 23:47

mijn dochter is sinds november reeds 9kg kwijt door één maaltijd te vervangen door een shake van herbalife.. s avonds eet ze warm samen met mij .. maar minder aardappelen dan vroeger ook minder vlees .. ze drinkt wel veel water.

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#525 Geplaatst 20 januari 2010 - 23:48

Spanishke zei:

Stokbrood, hoeveel punten zijn dat eigenlijk?

Stokbrood is iets meer punten dan gewoon brood. Maar ik eet het gewoon echt heel graag. Brood is 4 punten voor 100 gram, stokbrood is voor 100 gram 4,5 punt. Ik koop ook af en toe van die afbakbroodjes (Marc Payot Colruyt) en bak dan zo'n halfje af (75 gram, 3 punten). Vind ik minder lekker, maar gemakkelijk om in huis te hebben.