Spring naar inhoud

* * * * * 4 stemmen

Nog maar eens een regimeke! Sporten is gezond!

• Log in om te reageren
3170 reacties op dit onderwerp
Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#556 Geplaatst 21 januari 2010 - 12:21

aanrader: pompoenpitten in het slaatje en soyasaus (ik heb dat zelfs light blijkbaar) op vlees of... waar je het op kan doen: weinig caloriën en toch een extra smaakje ;)

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#557 Geplaatst 21 januari 2010 - 12:48

Smitten Kitten zei:

Hoe lang ben je eigenlijk al bezig Jess? En hoeveel wil je er af tegen de trouw? Nu ben ik wel nieuwsgierig naar de jurk trouwens ;)
Ps Voor op de boterham kan je de tip van Spanishke toepassen, nl zelf de boterhamslaatjes maken. Heb deze middag ook zelf tonijnsla gemaakt met een blikje tonijn (de helft natuurlijk voor de katten :ha ), sjalotje, light mayo (2 koffielepeltjes maar) en een geprakt gekookt eiwitje. Was mmmjammie op een stokbroodje met veeeel blaadjes jonge sla en kerstomaatjes in schijfjes.

Ik ben begonnen vorige week maandag, maar ik heb in die week wel nog een chocoladewafel gegeten en op donderdag bij Karolien bladerdeeghapjes. Verder heb ik niets, maar dan ook niets gezondigd.

Mijn jurk is prachtig, al zeg ik het zelf. Ik zie graag fifties stijl, en ik heb een zandloper figuur dus is het geworden (het feestje is cocktailparty dus ik heb de etiquette gevolgd hè ) een aubergine kleur, zijden jurk tot boven de knie, een ronde hals met ietwat decollete, een riempje vlak onder de boezem en de 'rok' zeg maar is echt een strakke kokerrok. Daaronder dan zwarte netkousen, zwarte stiletto's en een zwarte pasjmina-achtige foulard op de schouders :) .
Ik vind hem mooi, maar hij staat nu nog te strak op mijn bovenbenen, daar moet dus zeker vijf centimeter omtrek af :)
Geplaatste afbeelding

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#558 Geplaatst 21 januari 2010 - 12:49

pfff was hier een hectische morgen, niet veel tussendoortjes kunnen eten en dan kwam ik er nog toe dat ik mijn middagmaal thuis ben vergeten.
Vlug naar de Colruyt gereden over de middag en het wordt dus gewoon wat dingen bij elkaar. Een mini danio yoghurtje een activia drink een speciaal K granenreep en fruitsalade (die ik wel meehad)...
Vanavond wordt het varkenshaasje met peertjes+veenbessen en patatjes, zonder saus!! :)

Bewerkt door Lisje, 21 januari 2010 - 12:49.

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#559 Geplaatst 21 januari 2010 - 12:53

Jess zei:

Ik ben begonnen vorige week maandag, maar ik heb in die week wel nog een chocoladewafel gegeten en op donderdag bij Karolien bladerdeeghapjes. Verder heb ik niets, maar dan ook niets gezondigd.

Mijn jurk is prachtig, al zeg ik het zelf. Ik zie graag fifties stijl, en ik heb een zandloper figuur dus is het geworden (het feestje is cocktailparty dus ik heb de etiquette gevolgd hè ) een aubergine kleur, zijden jurk tot boven de knie, een ronde hals met ietwat decollete, een riempje vlak onder de boezem en de 'rok' zeg maar is echt een strakke kokerrok. Daaronder dan zwarte netkousen, zwarte stiletto's en een zwarte pasjmina-achtige foulard op de schouders :) .
Ik vind hem mooi, maar hij staat nu nog te strak op mijn bovenbenen, daar moet dus zeker vijf centimeter omtrek af :)

Wauw, die jurk klinkt ongelooflijk mooi! Wij willen foto!!! 8)

Het broodje vanmiddag is geworden:

Bruin broodje met kippenvlokjes, rauwkostsla, rucola, tomatenblokjes, sla en light vinaigrette... :)

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#560 Geplaatst 21 januari 2010 - 12:54

Pff ik had een klein broodje gevraagd, maar weet niet wat ze hier dus op't werk verstaan onder een klein broodje :louche: :o was eerst niet van zin om het helemaal op te eten en om het te verdelen onder mijn tussendoortjes, maar heb veel teveel gezonde tussendoortjes mee die anders slecht gaan worden. Het broodje heeft gesmaakt, denk dat het wel goed is voor zeker 8 punten, ook al lag er geen beleg op buiten groentjes en 2 stukjes ei. Gelukkig lag het deze keer niet vol met eieren

Jess, ik ben ook heel erg nieuwsgierig naar je jurkje en nog meer naar waar hij vandaan komt :) die kleur lijkt me ook perfect

Bewerkt door Spanishke, 21 januari 2010 - 12:56.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#561 Geplaatst 21 januari 2010 - 12:56

lizke zei:

Wauw, die jurk klinkt ongelooflijk mooi! Wij willen foto!!! 8)

Het broodje vanmiddag is geworden:

Bruin broodje met kippenvlokjes, rauwkostsla, rucola, tomatenblokjes, sla en light vinaigrette... :)

Ik vind hem mooi in elk geval, feestelijk, maar niet té.
Maar ik vind dat dat weinig zegt als je hem niet aanhebt en met de kousen en schoenen eronder, op ne kapstok presenteert zich dat niet.

Gezond broodje Lizke, goed gedaan!
Geplaatste afbeelding

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#562 Geplaatst 21 januari 2010 - 12:58

Spanishke zei:

Jess, ik ben ook heel erg nieuwsgierig naar je jurkje en nog meer naar waar hij vandaan komt :) die kleur lijkt me ook perfect

Esprit collection :) en niet duur, juist 100 euro, dus met schoentjes en pasjima bij ben ik gekleed voor 250 euro 8)
Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#563 Geplaatst 21 januari 2010 - 13:10

Fotootje trekken op de trouw en plaatsen he 8)

Klinkt als een mooi kleedje!

Ik heb zelf ook echt een heel mooi suitekleedje, gekocht (nu ja, gekregen van mijn ouders) toen mijn oudste broer ging trouwen. Dat was echt een peperduur ding (zou het geld er NOOIT van mijn leven zelf aan geven) en daar pas ik dus echt niet meer fatsoenlijk in (pas er wel in, maar hoe :LOL: ) en dat is eigenlijk wel echt zonde.

't Is ook zo'n fifties cocktaildress-achtig kleedje, blauw-paars. Met echt prachtige details en ook alle accessoires zitten goed (tevens met dank aan mama en papa :catangel ). Supermooie armband, ketting en oorbellen (in opdracht laten maken) van zoetwaterparels en zilver, prachtige retro-pumps, schattig enveloppe-tasje, mooie omslagsjaal.

Als ik daar ooit weer flatterend in pas ga ik echt heel blij zijn 8)

Bewerkt door Smitten Kitten, 21 januari 2010 - 13:11.

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#564 Geplaatst 21 januari 2010 - 13:12

Smitten Kitten zei:

Fotootje trekken op de trouw en plaatsen he 8)

Klinkt als een mooi kleedje!

Ik heb zelf ook echt een heel mooi suitekleedje, gekocht (nu ja, gekregen van mijn ouders) toen mijn oudste broer ging trouwen. Dat was echt een peperduur ding (zou het geld er NOOIT van mijn leven zelf aan geven) en daar pas ik dus echt niet meer fatsoenlijk in (pas er wel in, maar hoe :LOL: ) en dat is eigenlijk wel echt zonde.

't Is ook zo'n fifties cocktaildress-achtig kleedje, blauw-paars. Met echt prachtige details en ook alle accessoires zitten goed (tevens met dank aan mama en papa :catangel ). Supermooie armband, ketting en oorbellen (in opdracht laten maken) van zoetwaterparels en zilver, prachtige retro-pumps, schattig enveloppe-tasje, mooie sjaal.

Als ik daar ooit weer flatterend in pas ga ik echt heel blij zijn 8)

Ja, een enveloppe-tasje moet ik ook nog vinden, ik heb er een paar maar geen zwart :) . En de regel is dat je het bij twee kleuren moet houden.
De accessoires moet ik nog uitzoeken, ik doe wel ALTIJD mijn Thomas Sabo armband aan, dus die moet erbij 8) , verder weer ik het nog niet goed.

Ik zal op de trouw zeker een foto laten maken en hier posten :)
Geplaatste afbeelding

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#565 Geplaatst 21 januari 2010 - 13:14

ik heb ook een extra motivatie gevonden!
Ik heb mijn favoriete broek terug gevonden! Maar ik pas er al een tijdje niet meer in.
Het is een strak model en een xs dus dat wordt dieëten xD maar we gaan ervoor!

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#566 Geplaatst 21 januari 2010 - 13:16

crazy_catlady zei:

ik heb ook een extra motivatie gevonden!
Ik heb mijn favoriete broek terug gevonden! Maar ik pas er al een tijdje niet meer in.
Het is een strak model en een xs dus dat wordt dieëten xD maar we gaan ervoor!

Ne XS, das wel erg klein hè Silke, maar als het lukt, zoveel te beter! :duim:
Geplaatste afbeelding

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#567 Geplaatst 21 januari 2010 - 13:18

Jess zei:

Ne XS, das wel erg klein hè Silke, maar als het lukt, zoveel te beter! :duim:

ja, maar een jaar geleden paste ik er zo mooi in :(
ok, toen had ik wel maat 34, maar ik hoop toch dat het lukt...
Ik ga er mij natuurlijk niet voor doodhongeren, het moet wel op een normale manier lukken ,als het werkt dan ga ik heel blij zijn, en anders is het zo, dan zoek ik een andere lievelingsbroek :ha

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#568 Geplaatst 21 januari 2010 - 13:19

Jess zei:

Ik zal op de trouw zeker een foto laten maken en hier posten :)

ben benieuwd om het te zien :jump: :jump:

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#569 Geplaatst 21 januari 2010 - 13:23

Ben efkes gaan zien op de site van Esprit en nu is er weer veeeeel dat ik wil hebben zenne :onzeker:

Vooral rokken. Terwijl ik toch echt eerst eens broeken en truien moet kopen :catangel Altijd hetzelfde met mij 8)

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#570 Geplaatst 21 januari 2010 - 13:27

Smitten Kitten zei:

Ben efkes gaan zien op de site van Esprit en nu is er weer veeeeel dat ik wil hebben zenne :onzeker:

Vooral rokken. Terwijl ik toch echt eerst eens broeken en truien moet kopen :catangel Altijd hetzelfde met mij 8)

Zelfde hier, ik koop ook altijd rokken en jurken, ik draag dat nu eenmaal graag en ik ben ook een echt meisje-meisje :) Oilily, .... :love3:

Ik draag eigenlijk alleen broeken als ik op bezoek ga bij andere mensen die poezels hebben omdat ik dan beter kan knuffelen en spelen zonder me zorgen te hoeven maken dat ze er draadjes uittrekken.
(Vandaar dat jij, Karolien, me nog nooit met een rok hebt gezien :ha )
Geplaatste afbeelding