Spring naar inhoud

* * * * * 4 stemmen

Nog maar eens een regimeke! Sporten is gezond!

• Log in om te reageren
3170 reacties op dit onderwerp
Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#571 Geplaatst 21 januari 2010 - 13:34

Hier ook een rokken- en kleedjesmadam 8)

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#572 Geplaatst 21 januari 2010 - 13:37

Jess zei:

Zelfde hier, ik koop ook altijd rokken en jurken, ik draag dat nu eenmaal graag en ik ben ook een echt meisje-meisje :) Oilily, .... :love3:

Ik draag eigenlijk alleen broeken als ik op bezoek ga bij andere mensen die poezels hebben omdat ik dan beter kan knuffelen en spelen zonder me zorgen te hoeven maken dat ze er draadjes uittrekken.
(Vandaar dat jij, Karolien, me nog nooit met een rok hebt gezien :ha )

:ha :ha
Ik draag zelf dus eigenlijk nooit rokken he... alleen in de zomer als het écht te warm is voor een broek. Ik vind niks zo vervelend als een rok... Geef mij maar een broek, dat zit altijd goed, en daar moet je ook niet mee opletten hoe je gaat zitten. Of in de winter als je dan nylonkousen eronder doet... ik ben er zo eentje die op een of andere manier er áltijd in slaagt om die stuk te doen (ladderssssssss). Neenee, echt niet aan mij besteed. Ik vind het mooi bij anderen, maar heb er zo goed als geen in mijn kast hangen.
Jurkjes om over een broek aan te doen, heb ik dan weer wel, dat vind ik wel leuk.
Maar ik ben dan ook iets minder zo'n "meisje-meisje". :ha Achja, een beetje diversiteit houdt de wereld interessant. ;)
Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#573 Geplaatst 21 januari 2010 - 13:40

Denk dat ik zoiets tussen Karolien en Jess in ben :LOL: Ik hou van alles, broeken, rokken en kleedjes, maar hangt zeer af van mijn stemming en de activiteiten van de dag.

Soms is een kleedje of een rok gewoon echt niet praktisch, en soms ben ik 's morgens al blij dat ik uberhaupt aangekleed raakt, laat staan dat ik dan nog aan accessoires wil denken 8) :LOL:

Maar wel een constante in mijn leven: als ik broeken zoek kom ik thuis met kleedjes, als ik truien nodig heb kom ik thuis met broeken, als ik t-shirts nodig heb kom ik thuis met rokken etc etc etc

Bewerkt door Smitten Kitten, 21 januari 2010 - 13:40.

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#574 Geplaatst 21 januari 2010 - 13:42

bij mij is het afwisselend: toen ik klein was droeg ik alleen kleedjes, dan enkele jaren alleen broeken, dan een periode meer afwisselend, en nu draag ik vooral rokken.
maar ik was op korte tijd heel veel afgevallen met als gevolg: mijn broeken waren te groot, al mijn goede broeken weg, alleen slechte broeken had ik bijgehouden omdat die toch lelijk mogen vallen, ze zijn toch voor te werken, en dan ben ik weer een stuk bijgekomen, dus de nieuwe broeken te klein :ha maar ik wou geen andere kopen omdat ik terug in de eerste wou kunnen :ha
maar voor de één of andere rare reden zijn mijn rokjes blijven passen, dus die blijf ik dragen, ik hou ook meer van rokjes de laatste tijd :ha
en ik weiger nieuwe broeken te kopen tot er terug wat kilo's af zijn, maar dan moet ik wel zeker zijn dat ik een houdbaar gewicht heb ;)

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#575 Geplaatst 21 januari 2010 - 13:53

Smitten Kitten zei:

Maar wel een constante in mijn leven: als ik broeken zoek kom ik thuis met kleedjes, als ik truien nodig heb kom ik thuis met broeken, als ik t-shirts nodig heb kom ik thuis met rokken etc etc etc

Dat heb ik dus ook zo hard :ha en dan komen we thuis en vraagt mijn vriend van "hoe moest gij geen truien hebben?" als ik alleen maar tshirts en broeken enz gekocht heb en omgekeerd :ha :lachen:

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#576 Geplaatst 21 januari 2010 - 13:55

Ik wil mooi passen in zo'n kleedje als hieronder (lichte), de kleur zal waarschijnlijk wel anders worden (is een shop in Nl, de kans dat het van daar zal komen is zeer miniem dus moet ik naar iets gelijkaardigs op zoek gaan)

Of het donkerblauw vind ik ook heel mooi, alleen vrees ik ervoor dat het mij niet direct zal staan en de kleur heb ik ook mijn twijfels over :onzeker:

Hoe meer ik naar deze twee kijk, hoe meer mijn voorkeur uitgaat naar het lichtere, ik heb iets gelijkaardigs aan gehad (lichtpaars) en het was wel heel mooi, alleen moest ik duidelijk eerst wat strakker worden O:)

Bijgevoegde thumbnails

• 0_3101_groot.jpg
  • cocktaildress.JPG

Bewerkt door Spanishke, 21 januari 2010 - 14:20.

Geplaatste afbeelding

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#577 Geplaatst 21 januari 2010 - 13:57

ooooh, dat is een prachtig kleedje!!!!

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#578 Geplaatst 21 januari 2010 - 14:19

En tegen wanneer moet jij suitekleed-klaar zijn, Spanishke?

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#579 Geplaatst 21 januari 2010 - 14:20

Smitten Kitten zei:

En tegen wanneer moet jij suitekleed-klaar zijn, Spanishke?

Mijn zus wil eind januari naar Maastricht gaan om ze eens te gaan passen, maar tegen dan ben ik hoogstens 2 kg kwijt.. ik moet het effectief aanhebben op 30 maart

Bewerkt door Spanishke, 21 januari 2010 - 14:20.

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#580 Geplaatst 21 januari 2010 - 14:35

Spanishke zei:

Mijn zus wil eind januari naar Maastricht gaan om ze eens te gaan passen, maar tegen dan ben ik hoogstens 2 kg kwijt.. ik moet het effectief aanhebben op 30 maart

Pas op dat je een beetje realistisch in schat hoeveel je gaat wegen over 2 maand... Ik heb ook eens voorgehad dat ik een suitekleedje een half jaar op voorhand had gekocht (nu ja, mijn ouders weeral ;) ) en dat ik in tussentijd zodanig veel was afgevallen (langdurig ziek geweest) dat ik tegen het feest uit het kleed viel... In allerijl hebben we toen nog een naaister gevonden die het kleed helemaal heeft aangepast, maar mijn moeder was echt niet tevreden :oops:

Nu duurt het bij jou natuurlijk geen half jaar, maar de eerste maanden val je normaalgezien toch vrij vlotjes af.

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#581 Geplaatst 21 januari 2010 - 14:44

Smitten Kitten zei:

Pas op dat je een beetje realistisch in schat hoeveel je gaat wegen over 2 maand... Ik heb ook eens voorgehad dat ik een suitekleedje een half jaar op voorhand had gekocht (nu ja, mijn ouders weeral ;) ) en dat ik in tussentijd zodanig veel was afgevallen (langdurig ziek geweest) dat ik tegen het feest uit het kleed viel... In allerijl hebben we toen nog een naaister gevonden die het kleed helemaal heeft aangepast, maar mijn moeder was echt niet tevreden :oops:

Nu duurt het bij jou natuurlijk geen half jaar, maar de eerste maanden val je normaalgezien toch vrij vlotjes af.

6kg afvallen tegen dan lijkt me haalbaar en een mooi streefgewicht. Ik ben ook niet zo groot dus als ik dan op mijn gewenste gewicht zit, denk ik niet dat er nog al te veel zal af moeten. Ik ga me wel moeten inhouden waarschijnlijk, als het dan een keertje vlot gaat... maar ik wil ook niet te weinig wegen. Ik wil eerst zien hoe ik eruit zie als ik dat streefgewicht zou halen :)

Bewerkt door Spanishke, 21 januari 2010 - 14:45.

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#582 Geplaatst 21 januari 2010 - 14:49

Spanishke zei:

6kg afvallen tegen dan lijkt me haalbaar en een mooi streefgewicht. Ik ben ook niet zo groot dus als ik dan op mijn gewenste gewicht zit, denk ik niet dat er nog al te veel zal af moeten. Ik ga me wel moeten inhouden waarschijnlijk, als het dan een keertje vlot gaat... maar ik wil ook niet te weinig wegen. Ik wil eerst zien hoe ik eruit zie als ik dat streefgewicht zou halen :)

Zo'n kleine halve kilo per week zou denk ik zeker haalbaar moeten zijn als je WW strikt volgt. En aangezien je niet echt overgewicht hebt gaat het zowieso niet zo heeeel erg snel gaan. (Ter vergelijking: ik hoor soms van mensen met echt overgewicht dat ze bv op een maand 6 kilo kwijt zijn als ze ww doen. Dat is iets dat je niet lukt als je eigenlijk een gewoon BMI hebt, maar wel ontevredenheidskilootjes hebt) Maar dat is ook niet erg he, als het eindresultaat maar naar wens is ;)

Bewerkt door Smitten Kitten, 21 januari 2010 - 14:50.

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#583 Geplaatst 21 januari 2010 - 15:12

Smitten Kitten zei:

Zo'n kleine halve kilo per week zou denk ik zeker haalbaar moeten zijn als je WW strikt volgt. En aangezien je niet echt overgewicht hebt gaat het zowieso niet zo heeeel erg snel gaan. (Ter vergelijking: ik hoor soms van mensen met echt overgewicht dat ze bv op een maand 6 kilo kwijt zijn als ze ww doen. Dat is iets dat je niet lukt als je eigenlijk een gewoon BMI hebt, maar wel ontevredenheidskilootjes hebt) Maar dat is ook niet erg he, als het eindresultaat maar naar wens is ;)

Ja volgens mij lijkt me dat ook goed te doen.
Net mijn tussendoortje op, citrusfruitsla, pff commentaar van links van hier tot in Tokyo...
"gij eet wel heel veel gezond he? Doet ge da bewust of gewoon omda ge da lekker vindt?" en ik domme geit dak ben "nu wel bewust, daarvoor at ik ook wel ongezond zenne, vaak koeken en chips enz" en dan vraagt ze waarom en ik zeg dak in een kleedje moet passen binnen een aantal maanden en dan zegt ze van "waarom? ge zijt toch goe zo??" en ik zeg haar van "tja nee niet echt, ik heb toch liever een maatje kleiner" en dan zegt ze terug van "waarom koopt ge dan geen maatje groter, ge hebt toch een schoon figuur?" en dan blijf ik volhouden dak echt ni volledig in proportie ben en si en la en dan vraagt ze waar dan en ik zeg mijn bovenarmen en dan zegt ze terug "die zijn toch ook goed?" ik zeg "echt niet!" en dan zegt ze (wat wel degelijk WAAR is), da gaat ge ni verhelpen met enkel te regimen zenne, zult ge ook moeten sporten.
Bon mijn bemoeizieke collega heeft me dus er nogmaals aan herinnerd dat ik echt moet beginnen sporten ook dus bij deze toch nog een positieve kant van het verhaal :)

Pff zo constant die commentaar demotiveert mij toch ergens wel, eergisteren ook al met een andere collega die bij mij stond. Had de helft van mijn eieren van tussen mijn broodje gehaald en ze zei mij van "sinds wanneer eet gij da nimeer?" en ik zei haar van "ik eet da wel nog, maar het is echt wel veel nu dat er tussen ligt en ik moet er wel wat op letten" en dan zei ze ook van "gij vermageren? dan zien ze u nimeer lopen" Nu begrijp ik dus maar al te goed hoe vervelend Jess het vindt als ze dat alsmaar vragen en zeggen. Ik kreeg die commentaar vroeger ook veel, maar toen deed mij dat precies niet zoveel als nu :(

Bewerkt door Spanishke, 21 januari 2010 - 15:17.

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#584 Geplaatst 21 januari 2010 - 15:35

Spanishke zei:

Ja volgens mij lijkt me dat ook goed te doen.
Net mijn tussendoortje op, citrusfruitsla, pff commentaar van links van hier tot in Tokyo...
"gij eet wel heel veel gezond he? Doet ge da bewust of gewoon omda ge da lekker vindt?" en ik domme geit dak ben "nu wel bewust, daarvoor at ik ook wel ongezond zenne, vaak koeken en chips enz" en dan vraagt ze waarom en ik zeg dak in een kleedje moet passen binnen een aantal maanden en dan zegt ze van "waarom? ge zijt toch goe zo??" en ik zeg haar van "tja nee niet echt, ik heb toch liever een maatje kleiner" en dan zegt ze terug van "waarom koopt ge dan geen maatje groter, ge hebt toch een schoon figuur?" en dan blijf ik volhouden dak echt ni volledig in proportie ben en si en la en dan vraagt ze waar dan en ik zeg mijn bovenarmen en dan zegt ze terug "die zijn toch ook goed?" ik zeg "echt niet!" en dan zegt ze (wat wel degelijk WAAR is), da gaat ge ni verhelpen met enkel te regimen zenne, zult ge ook moeten sporten.
Bon mijn bemoeizieke collega heeft me dus er nogmaals aan herinnerd dat ik echt moet beginnen sporten ook dus bij deze toch nog een positieve kant van het verhaal :)

Pff zo constant die commentaar demotiveert mij toch ergens wel, eergisteren ook al met een andere collega die bij mij stond. Had de helft van mijn eieren van tussen mijn broodje gehaald en ze zei mij van "sinds wanneer eet gij da nimeer?" en ik zei haar van "ik eet da wel nog, maar het is echt wel veel nu dat er tussen ligt en ik moet er wel wat op letten" en dan zei ze ook van "gij vermageren? dan zien ze u nimeer lopen" Nu begrijp ik dus maar al te goed hoe vervelend Jess het vindt als ze dat alsmaar vragen en zeggen. Ik kreeg die commentaar vroeger ook veel, maar toen deed mij dat precies niet zoveel als nu :(

Het eigeel weghalen, het eiwit laten liggen :catangel Eiwit is een sterretje, dus 0 punten. Je mag er 1 volledige eiwit voor een sterretje 8)

Ja is inderdaad lastig als anderen toch maar heel de tijd zeggen dat ze je wel goed vinden zoals je bent. Jij bent degene die blij moet zijn bij hoe je eruit ziet. Soms denk ik ook wel eens over mensen "Jij? Afvallen?".. Bij andere mensen zien die paar extra kilootjes er gewoon niet zo dramatisch uit als bij jezelf ;)

Bewerkt door Smitten Kitten, 21 januari 2010 - 15:36.

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#585 Geplaatst 21 januari 2010 - 15:37

:help:

Ik moet trouwkleed-klaar zijn tegen 1 mei!!!

Ik hoop dat dat lukt... Want ik moet de rest van mijn leven die foto's zien :goofy: