Spring naar inhoud

* * * * * 4 stemmen

Nog maar eens een regimeke! Sporten is gezond!

• Log in om te reageren
3170 reacties op dit onderwerp
Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#586 Geplaatst 21 januari 2010 - 15:38

lizke zei:

:help:

Ik moet trouwkleed-klaar zijn tegen 1 mei!!!

Ik hoop dat dat lukt... Want ik moet de rest van mijn leven die foto's zien :goofy:

Maar dat moet lukken he! Hoeveel kilo wil je kwijt?

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#587 Geplaatst 21 januari 2010 - 15:39

Is inderdaad soms vervelend zo'n commentaar, maar de mensen zien je ook niet in je bloten hè :oops: . Allé ik bedoel dat je met kledij ook veel kan camoufleren...
Bij mij zit het vooral in de zwembandjes en met de juist kledij zien de mensen dat ook niet hè. Het is maar als je eens in je ondergoed staat dat je ziet van tiens ja het begint er toch een beetje over te komen ... ;) :) .

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#588 Geplaatst 21 januari 2010 - 15:42

Goh, zo een 6-7 kilo zou ik superblij mee zijn :)

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#589 Geplaatst 21 januari 2010 - 15:42

Dat lijkt wat veel precies, als ik bedenk dat het nog maar drie maanden is :o

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#590 Geplaatst 21 januari 2010 - 15:44

lizke zei:

Hoe lang ben je al aan het diëten? Ik zou denken dat een kleine twee kilo per maand , zeker realistisch is als je op een gezonde manier dieet, nee?

PS en misschien doet stress ook wel iets :ha
Toen ik dus dat suitekleedje moest laten kleiner maken vertelde die naaister (doet puur suitekledij en trouwkledij enz) dat ze heel vaak een week voor de trouwdatum hysterische bruidjes over de vloer krijgt omdat ze oftewel van de stress zijn beginnen schransen en niet meer in hun kleed passen, oftewel omdat ze door de stress niet meer eten en hun kleed van hun schouders en boezem zakt :ha

Bewerkt door Smitten Kitten, 21 januari 2010 - 15:47.

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#591 Geplaatst 21 januari 2010 - 15:46

Sinds drie weken... ja, mss toch wel he! Bedankt :) :)

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#592 Geplaatst 21 januari 2010 - 15:48

Smitten Kitten zei:

Het eigeel weghalen, het eiwit laten liggen :catangel Eiwit is een sterretje, dus 0 punten. Je mag er 1 volledige eiwit voor een sterretje 8)

Ja is inderdaad lastig als anderen toch maar heel de tijd zeggen dat ze je wel goed vinden zoals je bent. Jij bent degene die blij moet zijn bij hoe je eruit ziet. Soms denk ik ook wel eens over mensen "Jij? Afvallen?".. Bij andere mensen zien die paar extra kilootjes er gewoon niet zo dramatisch uit als bij jezelf ;)

Oh dan viel het broodje nog misschien goed mee van deze middag, was vnl eiwit eigenlijk (van het beetje ei dat er tussenlag) :)
Goh ja hier lopen er echt rond waarvan ik zeg "kijk es naar die, die zijn veeeeel magerder en die eten ook zo gezond en daar zegt ge dan nix op?"
Pff het is gewoon ni fair :( ik ben echt wel niet te mager, daarvan ben ik overtuigd. En ik honger mezelf ook niet uit, hier zit een collega continue fruit te eten en die is ook slanker (is Miss Vlaams Brabant geweest) dan mij, daar zegt dan weer niemand iets op..ze heeft zelfs fruit als lunch gegeten.

Bewerkt door Spanishke, 21 januari 2010 - 15:49.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#593 Geplaatst 21 januari 2010 - 15:49

hé hé hé ik ben fier op mezelf!
Ik heb hier over de middag een half uurtje in de fitness vant werk gesport, een 25 minuutjes ge crostrainerd en eventjes op de powerplate en dan in de pauze daarnet nog even 10 minuutjes gefietst... :cheer:

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#594 Geplaatst 21 januari 2010 - 15:53

Spanishke zei:

Oh dan viel het broodje nog misschien goed mee van deze middag, was vnl eiwit eigenlijk (van het beetje ei dat er tussenlag) :)
Goh ja hier lopen er echt rond waarvan ik zeg "kijk es naar die, die zijn veeeeel magerder en die eten ook zo gezond en daar zegt ge dan nix op?"
Pff het is gewoon ni fair :( ik ben echt wel niet te mager, daarvan ben ik overtuigd. En ik honger mezelf ook niet uit, hier zit een collega continue fruit te eten en die is ook slanker (is Miss Vlaams Brabant geweest) dan mij, daar zegt dan weer niemand iets op..ze heeft zelfs fruit als lunch gegeten.
Zo zie je maar dat die meisjes ook vanalles moeten doen om slank te blijven :catangel

Sommige mensen doen er gewoon ook echt belachelijk over... ik wil echt niet diëten totdat je mijn ribbetjes vanop 10 meter afstand kan tellen, maar ik wil wel een beetje beter in mijn vel zitten.

Bewerkt door Smitten Kitten, 21 januari 2010 - 15:54.

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#595 Geplaatst 21 januari 2010 - 15:53

Spanishke zei:

Zo precies alsof zij dat wel mag omdat ze aan een missverkiezing heeft meegedaan en het voor andere mensen "not-done" is omdat je niet meteen op een catwalk of een podium loopt te paraderen. Je moet gewoon doen waar je je goed bij voelt; en als je je momenteel niet goed voelt in je vel, dan moet je ervoor zorgen dat dat wel terug zo is. Ongeacht wat anderen zeggen. Nah!
Geplaatste afbeelding

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#596 Geplaatst 21 januari 2010 - 15:54

Smitten Kitten zei:

Zo zie je maar dat die meisjes ook vanalles moeten doen om slank te blijven :catangel

voila! dat is de truuk om nie dik te worden!

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#597 Geplaatst 21 januari 2010 - 15:54

Karolientje zei:

Zo precies alsof zij dat wel mag omdat ze aan een missverkiezing heeft meegedaan en het voor andere mensen "not-done" is omdat je niet meteen op een catwalk of een podium loopt te paraderen. Je moet gewoon doen waar je je goed bij voelt; en als je je momenteel niet goed voelt in je vel, dan moet je ervoor zorgen dat dat wel terug zo is. Ongeacht wat anderen zeggen. Nah!

das zo een rare mentaliteit he want hoe denken die mensen nu dat je slank wordt/blijft?? door te schranzen???

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#598 Geplaatst 21 januari 2010 - 15:56

lizke zei:

Ik denk echt wel dat je dit prima gaat lukken hoor, zeker met die 2 uur Zumba :thumb: :thumb:

Ja pff vind het ook erg met die miss hier rond mij. Het is zeker een mooi meisje en ik ga er ook niet tegen bezigzitten van "eet anders nog wat minder dan zien ze u ook niet meer staan" Zo'n commentaren zijn gewoonweg niet leuk om te krijgen. Ze is ook niet te mager, ze is perfect eigenlijk qua figuur (vind ik dan toch)
Ik zie haar soms wel met een koek rondlopen zenne, maar dan klaagt ze over heel de werkvloer dat dat terug moet gecompenseerd worden :ha maarja dat zijn dan eetbuien door te weinig te eten he eigenlijk. Ze voelt zich al superschuldig als ze nog maar een hapje proeft van iem zijn zelfgemaakte spaghetti bolognaise.

Bewerkt door Spanishke, 21 januari 2010 - 15:59.

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#599 Geplaatst 21 januari 2010 - 15:56

Is inderdaad een belachelijke mentaliteit... anders moet je maar zeggen dat je voor miss Belgium wilt gaan Spanishke, dan laten ze je misschien met rust :ha

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#600 Geplaatst 21 januari 2010 - 16:04

Smitten Kitten zei:

Is inderdaad een belachelijke mentaliteit... anders moet je maar zeggen dat je voor miss Belgium wilt gaan Spanishke, dan laten ze je misschien met rust :ha

:lachen: :lachen: Ik denk het niet, dan komen ze niet meer bij van het lachen :ha Ik vind dat ze het al zouden moeten snappen als je zegt dat je in een fijn kleedje wil passen en als er daar talrijke foto's gaan gemaakt worden. Ik sta al niet graag op foto, maar als getuige zal ik daar heel moeilijk onderuit kunnen dus wil ik er dan toch wel een beetje goed uitzien.
Dat kleedje is trouwens niet mijn echte echte motivatie, dat is een excuus voor al die bemoeizieke mensen, maar blijkbaar is het geen al te goed excuus :(

Bewerkt door Spanishke, 21 januari 2010 - 16:05.

Geplaatste afbeelding