Spring naar inhoud

* * * * * 4 stemmen

Nog maar eens een regimeke! Sporten is gezond!

• Log in om te reageren
3170 reacties op dit onderwerp
Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#61 Geplaatst 13 januari 2010 - 11:30

crazy_catlady zei:

als men vriend en ik samenwonen moet vriendlief maar mee dieten :x tzou hem ook geen kwaad doen :engel:

Zoals je vorige week zag, zou Jeroen eerder een omgekeerd dieet kunnen gebruiken. Het mager manneke, ocharme.
Geplaatste afbeelding

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#62 Geplaatst 13 januari 2010 - 11:33

Jess zei:

Zoals je vorige week zag, zou Jeroen eerder een omgekeerd dieet kunnen gebruiken. Het mager manneke, ocharme.

da s waar, als hij nog veel gaat afvallen zie je hem niet meer lopen :p

maar gisteren op Operah heb ik gezien dat dat in bepaalde landen sexy is: de vrouwen zo dik mogelijk en de mannen zo mager mogelijk, die vrouwen nemen daar pillen om bij te komen :gek:

Bewerkt door crazy_catlady, 13 januari 2010 - 11:35.

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#63 Geplaatst 13 januari 2010 - 11:34

crazy_catlady zei:

da s waar, als hij nog veel gaat afvallen zie je hem niet meer lopen :p
:ha :ha :ha

Geplaatste afbeelding

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#64 Geplaatst 13 januari 2010 - 11:35

Jess zei:

Awel, smeren werkt wel als je het volhoudt. Degenen die zeggen van "dat is zever" hebben ongelijk. Ik smeer ook, meestal begin in februari en hou ik het goed vol tot na de zomer, en dat helpt wel, door de combinatie van de cafeine die erin zit en de massage die je doet.

Ik heb ook een massagetoestel dat je huid naar binnen "zuigt" zeg maar en dan afrolt. Eigenlijk een kleine home-versie van de duurdere machines in schoonheidsinstituten. Dat helpt ook wel, dat doe je ook twee keer per dag en dan telkens de knop een eindje verder zetten, zodat hij feller zuigt.

Ik heb een heeeeeeeeeeel slechte bloeddoorstroming en dus ALTIJD een blubberkont en benen, of ik nu mager ben of niet :ha

Ik heb ook een slechte doorbloeding, in april heb ik een afspraak om de donkere adertjes te laten weghalen en ik ben 25 jaar (kheb da al van mijn 18j)! Mijn benen vallen continu in slaap, en tis niet alsof ik nooit rondwandel! Heeft iemand ervaring met die Ozon cabines bij Bodystyling? Dat zou naart schijnt goed zijn voor de doorbloeding...

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#65 Geplaatst 13 januari 2010 - 11:35

crazy_catlady zei:

als men vriend en ik samenwonen moet vriendlief maar mee dieten :x tzou hem ook geen kwaad doen :engel:

Haha ja hier is dat ook he! Tezamen of niet! met twee is dat tenslotte leuker! Maar het probleem is dat mijn vriend in mijn ogen totaaaal niet moet afvallen! maar hijzelf vindt van wel!!! :s Mannen heeee... :o

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#66 Geplaatst 13 januari 2010 - 11:39

sneeuwwitje zei:

Ik heb ook een slechte doorbloeding, in april heb ik een afspraak om de donkere adertjes te laten weghalen en ik ben 25 jaar (kheb da al van mijn 18j)! Mijn benen vallen continu in slaap, en tis niet alsof ik nooit rondwandel! Heeft iemand ervaring met die Ozon cabines bij Bodystyling? Dat zou naart schijnt goed zijn voor de doorbloeding...

Ik heb bodystyling gedaan, tien keer, en dat werkt wel goed, maar ik vond dat nogal duur en studeerde toen nog.
Powerplate werkt ook heel goed, dan voel je echt je benen jeuken achteraf!!
Ik weet hier in Mechelen jammer genoeg geen kinesiste die powerplate doet :( , anders begon ik dadelijk opnieuw!
Geplaatste afbeelding

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#67 Geplaatst 13 januari 2010 - 11:40

Frances zei:

Haha ja hier is dat ook he! Tezamen of niet! met twee is dat tenslotte leuker! Maar het probleem is dat mijn vriend in mijn ogen totaaaal niet moet afvallen! maar hijzelf vindt van wel!!! :s Mannen heeee... :o

hehe :p Mijn vriend mag wel een paar kilo's kwijt vind ik :p ook met het oog op zijn gezondheid. En eindelijk vind hij dat ook, maar meneer heeft ALTIJD honger! :p
en veel dingen zijn zo lekker! :p Als we dan eens een croque eten probeer ik saus erbij te vermijden, maar hij kan er dan weer niet afblijven, of als hij dan eens frieten ofzo eet kan hij er ook niet met mate van eten en wat meer groenten in de plaats eten, onlangs heeft hij samen met zijn broer anderhalf pak kroketten naar binnen gespeeld :trance: Tegenwoordig beweert hij dat hij minder eet, maar gezonder in ieder geval al niet... Achja, als hij bij mij is hou ik hem goed in het oog ;) dan moet ik op die momenten al niet alleen dieten ;)

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#68 Geplaatst 13 januari 2010 - 11:48

crazy_catlady zei:

hehe :p Mijn vriend mag wel een paar kilo's kwijt vind ik :p ook met het oog op zijn gezondheid. En eindelijk vind hij dat ook, maar meneer heeft ALTIJD honger! :p
en veel dingen zijn zo lekker! :p Als we dan eens een croque eten probeer ik saus erbij te vermijden, maar hij kan er dan weer niet afblijven, of als hij dan eens frieten ofzo eet kan hij er ook niet met mate van eten en wat meer groenten in de plaats eten, onlangs heeft hij samen met zijn broer anderhalf pak kroketten naar binnen gespeeld :trance: Tegenwoordig beweert hij dat hij minder eet, maar gezonder in ieder geval al niet... Achja, als hij bij mij is hou ik hem goed in het oog ;) dan moet ik op die momenten al niet alleen dieten ;)

Hahahaha :LOL: Beter alleen dan, als hij zich maar goed in zijn vel voelt! :)
Steven is echt niet dik: 1.86m - 79 kg!! Hij eet ook wel keeei veel, dat is echt niet normaal, ne zak chips 's avonds steekt hij gemakkelijk binnen, kroketten ook (wat hebben mannen met kroketten!) wel in de oven gebakken. Bewust kopen wij geen friteuse ;) Als ik zou eten wat hij eet, dan woog ik 100 kg denk ik... echt serieus! Maar hij beweegt wel echt heel den dag he.. dan zit hij tegen mij te zeggen "ik ben dik ik ben dik" dan zeg ik "nee das ni waar" en hij beseft wel da hij veel eet, maar da gaat er direct weer af bij hem door zijn werk hé...

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#69 Geplaatst 13 januari 2010 - 11:51

Frances zei:

Steven is echt niet dik: 1.86m - 79 kg!! Hij eet ook wel keeei veel, dat is echt niet normaal, ne zak chips 's avonds steekt hij gemakkelijk binnen, kroketten ook (wat hebben mannen met kroketten!) wel in de oven gebakken. Bewust kopen wij geen friteuse ;) Als ik zou eten wat hij eet, dan woog ik 100 kg denk ik... echt serieus! Maar hij beweegt wel echt heel den dag he.. dan zit hij tegen mij te zeggen "ik ben dik ik ben dik" dan zeg ik "nee das ni waar" en hij beseft wel da hij veel eet, maar da gaat er direct weer af bij hem door zijn werk hé...

Mijn Jeroentje, ocharme, is 1.74 groot en weegt 59 kilo, mager manneke. En eten dat die doet!!!!!!
Ik snap niet dat hij niet dikker wordt!!
Geplaatste afbeelding

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#70 Geplaatst 13 januari 2010 - 11:51

Jess zei:

Ik heb bodystyling gedaan, tien keer, en dat werkt wel goed, maar ik vond dat nogal duur en studeerde toen nog.
Powerplate werkt ook heel goed, dan voel je echt je benen jeuken achteraf!!
Ik weet hier in Mechelen jammer genoeg geen kinesiste die powerplate doet :( , anders begon ik dadelijk opnieuw!

Bij ons in het fitnesscenter kun je ook powerplate doen (onder begeleiding). Je hoeft er niet noodzakelijk voor naar een kinesist hoor.

Geplaatste afbeelding

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#71 Geplaatst 13 januari 2010 - 11:53

Jess zei:

Mijn Jeroentje, ocharme, is 1.74 groot en weegt 59 kilo, mager manneke. En eten dat die doet!!!!!!
Ik snap niet dat hij niet dikker wordt!!

Ik snap dat ook niet bij mannen :s Maar... wacht maar tot ze ouder worden (als ik de jeugdfoto's zie van mijn vader, je zag hem ook niet lopen en nu heeft hij een mooi bourgondisch tonnetje :LOL: )

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#72 Geplaatst 13 januari 2010 - 11:54

Frances zei:

da is het probleem, hij vind zichzelf echt te dik, wilt er wa aan doen, maar heeft gewoon geen dicipline op het te doen :p Dus echt goed in zijn vel voelt hij zich niet, maar hij blijft maar vettig eten. Voor mij maakt het niet uit dat hij een maatje meer heeft, maar ik merk dat hij er gezondheidsproblemen door begint te krijgen en dat is wat mij zorgen baart...

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#73 Geplaatst 13 januari 2010 - 11:59

crazy_catlady zei:

da is het probleem, hij vind zichzelf echt te dik, wilt er wa aan doen, maar heeft gewoon geen dicipline op het te doen :p Dus echt goed in zijn vel voelt hij zich niet, maar hij blijft maar vettig eten. Voor mij maakt het niet uit dat hij een maatje meer heeft, maar ik merk dat hij er gezondheidsproblemen door begint te krijgen en dat is wat mij zorgen baart...

Ow ja zo... Hmm, misschien samen elkaar steunen? Echt zeggen als je naar de winkel gaat "dat komt er voorlopig niet meer". Maar het probleem is dat hij het wrs niet gaat begrijpen dat jij het niet erg vindt dat hij een maatje meer heeft en dat het je om zijn gezondheid te doen is, maar dat hij het persoonlijk gaat oppakken hé. (alleszins, Steven zou dat toch doen...)
Ik vind het makkelijker om dat met zen tweeën te doen :) al is het maar om hem te helpen dat je meedoet he :)

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#74 Geplaatst 13 januari 2010 - 11:59

Karolientje zei:

Bij ons in het fitnesscenter kun je ook powerplate doen (onder begeleiding). Je hoeft er niet noodzakelijk voor naar een kinesist hoor.

Ja, weet ik hoor :-). Maar ik heb al een fitnessabonnement, en bij ons is er geen Powerplate. En als je dat in een fitness wil doen, moet je dat lidgeld betalen en dat zie ik niet zitten, vermits ik al ergens lid ben :)
Geplaatste afbeelding

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#75 Geplaatst 13 januari 2010 - 12:00

Dat snap ik wel hoor! ;)
Geplaatste afbeelding