Spring naar inhoud

* * * * * 4 stemmen

Nog maar eens een regimeke! Sporten is gezond!

• Log in om te reageren
3170 reacties op dit onderwerp
Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#676 Geplaatst 22 januari 2010 - 12:49

Hier totaal geen chips probleem haha, het zit meestal vol lactose! :LOL:
Ik eet gewoon teveel koekjes denk ik :LOL: :x Speculaas, of nog een boke choco 's avonds, of een handje cornflakes....

OOOH en american cookies (die van 365 delhaize mag ik :) :x )

Bewerkt door Frances, 22 januari 2010 - 12:51.

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#677 Geplaatst 22 januari 2010 - 12:50

Jess zei:

Ja, die balsamico van Lays is inderdaad lekker, maar ik ben dan ook DOL op balsamico :) .

Van die delacrekoeken heb ik het liefste de zandkoekjes met aan weerskanten chocolade (die gedraaide precies zeg maar) en de koekjes met kokosschaafsel erop. Ik eet ook altijd twee vakjes leeg (of drie, of vier :ha ).
Hier zijn de sigaartjes voor Jeroen, dat zijn zijn lievelingskoeken.

De marquisetjes zijn inderdaad nog wel ok. ;)

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#678 Geplaatst 22 januari 2010 - 12:52

Smitten Kitten zei:

Ik vind suikervrije siroop ook maar niets, maar ik ben gewoon niet zo voor zoet. Mijn grootste verleiding zijn hartige dingetjes; hapjes, chipjes, lekker bourgondisch eten en dan 2 keer opscheppen :catangel Ik heb wel een haat-liefde verhouding met cola light. Ik kan daar echt zwaar verslaafd aan zijn, maandenlang en dagelijks minstens een liter daarvan drinken en andere periodes gruwel ik daar dan echt van en krijg ik het echt niet binnen en dan drink ik het maanden niet. Maar kan me wel inbeelden dat het voor mensen die echt graag zoet eten en drinken een hele handige tip is om siroopjes bij het water te doen.

Bij de colruyt hebben ze echt superlekkere croutons, kan alleen niet op het merk komen. Ik neem ze vaak met tomaten-basilicum-smaak. Ze zitten zo in een zakje dat hersluitbaar is. Ik koop ze nu alleen even niet omdat ik dat ook echt eet als chips en ze zo lekker vind dat ik dan niet meer kan stoppen :catangel

Ik lust geen cola, ook geen cola light, ik drink enkel graag eens een cola light lemon of pepsi light lemon, zolang er maar citroen bij zit :x nu maak ik mijn frisdranken zelf en is dat vnl de smaak citroen met pompelmoes of pompelmoes alleen, is lekker en je bepaalt de verhoudingen zelf! :thumb:

Ik denk dat het die croutons zijn dat ik bedoelde, het was met paprika-tomaat en basilicum geloof ik en dat andere met knoflook-... Ze hebben ook zo'n croutons van Bertolli, maar die lijken me wat meer punten te bevatten.

Die fruitsnoepjes ga ik wel eens proberen zoeken, ligt dat bij de suikervrije producten?

Ik lust alles van Lays, die zijn zooo lekker krokant! Tegenover Croky ofzo, bah geef mij maar Lays!

Bewerkt door Spanishke, 22 januari 2010 - 12:53.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#679 Geplaatst 22 januari 2010 - 12:53

Hing in de carrefour aan de kassa.

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#680 Geplaatst 22 januari 2010 - 12:54

Spanishke zei:

Ik lust geen cola, ook geen cola light, ik drink enkel graag eens een cola light lemon of pepsi light lemon, zolang er maar citroen bij zit :x nu maak ik mijn frisdranken zelf en is dat vnl de smaak citroen met pompelmoes of pompelmoes alleen, is lekker en je bepaalt de verhoudingen zelf! :thumb:

Ik denk dat het die croutons zijn dat ik bedoelde, het was met paprika-tomaat en basilicum geloof ik en dat andere met knoflook-... Ze hebben ook zo'n croutons van Bertolli, maar die lijken me wat meer punten te bevatten.

Die fruitsnoepjes ga ik wel eens proberen zoeken, ligt dat bij de suikervrije producten?

Bij ons lag dat gewoon op de hoek van de snoep-rayon.
Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#681 Geplaatst 22 januari 2010 - 13:22

Grrrr heel mijn schema in de war.

Ik had lunch om 11u45 en om 12:30 waren de broodjes er pas, heb ik dus tussen mijn calls door mijn pistoletje opgegeten en nu is het eindelijk opgeraakt. Om 13:45 heb ik terug korte pauze dus normaal gezien zou ik dan mijn fruitsla'tje gegeten hebben, maar dat gaan we dus uitstellen tot 15u ofzo, hoelang moet je eigenlijk wachten om fruit na je eten te eten? Is een uur voldoende?
Geplaatste afbeelding

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#682 Geplaatst 22 januari 2010 - 13:28

Hartige hapjes zijn bij mij ook het eeuwige probleem en chips is mijn grootste zwak!!! Met zoet kan je me ook zo niet bekoren - taart, fruitsnoepjes, twix, ... nu ja, een stukje chocolade gaat er van tijd tot tijd ook wel in hoor ;)

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#683 Geplaatst 22 januari 2010 - 13:30

Chips is ook mijn zwakste punt, dat kun je zo eten op elk moment van de dag, ik heb wel vrij snel genoeg, ik eet echt dagen aan 1 zak, maar toch... elke dag chips kan gewoon niet goed zijn.

Ik ga hier eens een hele hoop moeten uitnodigen voor een chips & snackparty denk ik, want anders gaan die zakken hier nooit meer op geraken voor ze vervallen :ha

Je hebt ook van die chips van de Makro, veel minder caloriƫn, weet nu niet juist meer hoe het noemt. Je hebt ze in de smaken paprika, zure room, thais en bbq. Die blijven wel nog langer goed dan die andere van Lays, gelukkig maar, want daar heb ik nu ook niet veel zin op

Bewerkt door Spanishke, 22 januari 2010 - 13:31.

Geplaatste afbeelding

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#684 Geplaatst 22 januari 2010 - 13:32

Spanishke zei:

Grrrr heel mijn schema in de war.

Ik had lunch om 11u45 en om 12:30 waren de broodjes er pas, heb ik dus tussen mijn calls door mijn pistoletje opgegeten en nu is het eindelijk opgeraakt. Om 13:45 heb ik terug korte pauze dus normaal gezien zou ik dan mijn fruitsla'tje gegeten hebben, maar dat gaan we dus uitstellen tot 15u ofzo, hoelang moet je eigenlijk wachten om fruit na je eten te eten? Is een uur voldoende?

Ik vind dat redelijk snel eigenlijk, ik zou na een broodje toch twee uur wachten, anders gist het teveel in je maag.
Ik eet meestal fruit als ontbijt....
Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#685 Geplaatst 22 januari 2010 - 13:47

Jess zei:

Ik vind dat redelijk snel eigenlijk, ik zou na een broodje toch twee uur wachten, anders gist het teveel in je maag.
Ik eet meestal fruit als ontbijt....

Maar maar :( fruit is zo lekker als namiddagtussendoortje :( maar ja je hebt wel gelijk, bedankt :) het zal voor vanavond worden dan.
Fruit als ontbijt zou ook niet goed zijn, toch niet als je bv enkel een appel ofzo eet, in combinatie met platte kaas, toast enz is dat weer iets heel anders natuurlijk.

Bewerkt door Spanishke, 22 januari 2010 - 13:47.

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#686 Geplaatst 22 januari 2010 - 13:56

Ik eet fruit echt op elk moment van de dag eigenlijk.

Guest_quid_faciendum_*
Guest_quid_faciendum_*

#687 Geplaatst 22 januari 2010 - 13:57

Alvast m'n plannen voor het avondeten posten:
gevulde courgette met american natuur, uiteraard op smaak gebracht met look, ui, kruiden, tomatenpuree,... en met wat light-gemalen kaas on top om te gratineren in de oven

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#688 Geplaatst 22 januari 2010 - 13:58

Smitten Kitten zei:

Ik eet fruit echt op elk moment van de dag eigenlijk.

Ik ook. Beter dat dan aan de koekjes te zitten!
Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#689 Geplaatst 22 januari 2010 - 13:59

Is dat niet vooral slechter als je juist brood gegeten hebt ofzo? Ik heb het wel ff moeilijk nu, het enige wat ik heb is een theetje :( en Special K minibreaks voor moeilijke momenten of een Grany, maar ik wil mijn fruitjes :(

Bewerkt door Spanishke, 22 januari 2010 - 14:00.

Geplaatste afbeelding

Guest_quid_faciendum_*
Guest_quid_faciendum_*

#690 Geplaatst 22 januari 2010 - 14:00

Oei, ik eet eigenlijk ook altijd vrij snel na m'n eten weer fruit...