Spring naar inhoud

* * * * * 4 stemmen

Nog maar eens een regimeke! Sporten is gezond!

• Log in om te reageren
3170 reacties op dit onderwerp
Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#706 Geplaatst 22 januari 2010 - 14:29

Lisje zei:

Is koffie eigenlijk wel goed voor het dieet??

Vrij geciteerd uit mijn BV-dieetboek: Drank met caffeïne mag, maar met mate, caffeïne werkt namelijk vochtafdrijvend. Voor ieder glas caffeïnerijke drank moet je een glas water drinken om dat te compenseren.

Doe ik overigens ook altijd op reis als ik in Spanje of Italië ofzo een espresso drink. (Anders krijg ik gemakkelijk migraine in die hitte + vochtafdrijvend)

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#707 Geplaatst 22 januari 2010 - 14:31

Trouwens, de Boni bloedappelsienen van de Colruyt zijn echt goddelijk! Dat is echt mijn redding in moeilijke dieet-tijden! Kan me er echt ziek aan eten (figuurlijk he, letterlijk mag nu niet haha), en kijk er ook elk jaar zo naar uit!

Bewerkt door Smitten Kitten, 22 januari 2010 - 14:32.

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#708 Geplaatst 22 januari 2010 - 14:31

Smitten Kitten zei:

Vrij geciteerd uit mijn BV-dieetboek: Drank met caffeïne mag, maar met mate, caffeïne werkt namelijk vochtafdrijvend. Voor ieder glas caffeïnerijke drank moet je een glas water drinken om dat te compenseren.

Doe ik overigens ook altijd op reis als ik in Spanje of Italië ofzo een espresso drink. (Anders krijg ik gemakkelijk migraine in die hitte + vochtafdrijvend)

Oef, ik hoef men dagelijkse tasjes koffie niet te missen :) .

Guest_quid_faciendum_*
Guest_quid_faciendum_*

#709 Geplaatst 22 januari 2010 - 14:35

Sh*t, heb net ontdekt dat die reep van gisteren wel 5,5 punten waard was. Hahaha, dan denk ik dat ik de 'beste' reep koop uit het assortiment, niet dus... (er stonden op de reep zelf geen kalorieën of vetpercentage etc). Desalniettemin wel een heerlijke reep, terwijl ik daar normaal niet zo echt voor ben, mmmm, ben nog aan het nagenieten.

Geplaatste afbeelding

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#710 Geplaatst 22 januari 2010 - 14:40

Die repen van special K (appel en peer) zijn niet zo lekker vind ik. :o Had er niet zoveel suikers ingezeten het was voor Flap geweest.

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#711 Geplaatst 22 januari 2010 - 15:24

Lisje zei:

Die repen van special K (appel en peer) zijn niet zo lekker vind ik. :o Had er niet zoveel suikers ingezeten het was voor Flap geweest.

Ik heb er nochtans wel al gehad die ik lekker vond, maar het waren die met chocolade of met rode vruchten denk ik.

Ik heb juist mijn trap gestofzuigd, dat telt dus ook als een ferme workout, amai amai!

Vanavond, als mijn vriend naar het autosalon gaat, ga ik sporten :) .

Sebietjes nog maar iets eten zeker, ik heb om half twee een tasje soep gegeten met grissini...

Geplaatste afbeelding

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#712 Geplaatst 22 januari 2010 - 15:30

Allemaal nog flink bezig zie ik :) . Goed zo :thumb:

Het zonnetje scheen en ben net een uurtje gaan wandelen, heb ik toch wat beweging gehad :)

Nu ga ik een banaan eten.

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#713 Geplaatst 22 januari 2010 - 15:33

Ben een kommetje broccoli-soep aan het eten. :) Zo eet ik die vieze groente ook nog is :LOL: (in soep is dat wel lekker O:) )

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#714 Geplaatst 22 januari 2010 - 15:36

Ik heb die met rode vruchten nu. Niet wauw, maar ook niet vies. Nu ben ik een aziatisch soepje aan het eten, recept van de WW-cdrom. Komt in mijn geval neer op wokgroenten uit de vriezer in een pan met kokend water gooien, wat peper, gember, look, zout, chilipepers, soyasaus en een beetje bouillon erbij. Klaar! Ahja en 0 punten!

Bewerkt door Smitten Kitten, 22 januari 2010 - 15:46.

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#715 Geplaatst 22 januari 2010 - 15:39

Frances zei:

Ben een kommetje broccoli-soep aan het eten. :) Zo eet ik die vieze groente ook nog is :LOL: (in soep is dat wel lekker O:) )
Broccoli vind ik echt heerlijk! En is bovendien heel gezond, want rijk aan calcium!

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#716 Geplaatst 22 januari 2010 - 15:47

Smitten Kitten zei:

Broccoli vind ik echt heerlijk! En is bovendien heel gezond, want rijk aan calcium!

Ik heb ook graag broccoli, ik vind dat echt lekker. Jeroen moet drie keer per week groene groenten eten voor zijn spieren, dus ik doe mee.
Straks broccolipuree met spruitjes en worstjes voor Jeroen :)
Geplaatste afbeelding

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#717 Geplaatst 22 januari 2010 - 15:52

Spanishke, ik was je vergeten :oops: . Ik moet eerst nog zoeken of ik de installatie file nog heb... Geen idee... mss op mijn draagbare harde schijf. Als ik het vind en je pm't me je e-mailadres stuur ik het programma door.

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#718 Geplaatst 22 januari 2010 - 15:54

Nathalie zei:

Spanishke, ik was je vergeten :oops: . Ik moet eerst nog zoeken of ik de installatie file nog heb... Geen idee... mss op mijn draagbare harde schijf. Als ik het vind en je pm't me je e-mailadres stuur ik het programma door.

Jij durft!
Ok, ik voel dat ik een beetje gaga aan het worden ben. Ik moet strijken maar ik heb geen, maar dan ook geen goesting. Mijn was is wel allemaal gedaan, dat is ook al iets hè.

Sebiet iets eten.
Geplaatste afbeelding

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#719 Geplaatst 22 januari 2010 - 15:55

Eik  nee, anders lust ik geen broccoli. Gelukkig in soep wel, omdat ik weet dat het gezond is! :)

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#720 Geplaatst 22 januari 2010 - 15:57

Frances zei:

Eik nee, anders lust ik geen broccoli. Gelukkig in soep wel, omdat ik weet dat het gezond is! :)

Is ook gezond, en goed als je moet studeren. Met wat (soja)room erdoor nog lekkerder :)
Geplaatste afbeelding