Spring naar inhoud

* * * * * 4 stemmen

Nog maar eens een regimeke! Sporten is gezond!

• Log in om te reageren
3170 reacties op dit onderwerp
Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#721 Geplaatst 22 januari 2010 - 15:57

Ik ga stilletjesaan eens alles afsluiten en opruimen en dan naar het fitness center! Heb zoooooooo'n zin om te sporten! :dancer: :dancer: :dancer: :dancer:
Geplaatste afbeelding

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#722 Geplaatst 22 januari 2010 - 16:00

Karolientje zei:

Ik ga stilletjesaan eens alles afsluiten en opruimen en dan naar het fitness center! Heb zoooooooo'n zin om te sporten! :dancer: :dancer: :dancer: :dancer:

Ja, ik ga straks ook en ik kijk er ook naar uit :)
Doe dat goed hè Karolien!!!
Geplaatste afbeelding

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#723 Geplaatst 22 januari 2010 - 18:19

Amai, is iedereen hier in slaap gevallen?
Of allemaal stiekem aan het snoepen? :louche:
Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#724 Geplaatst 22 januari 2010 - 18:28

Ik heb hier net zitten kuisen en koken, daarom dat het van mijn kant wat stillekes was ;) Kreeg ook net telefoon van mijn vader, vrijdag is er een feestje bij hem en hij had gehoord van mijn schoonzus dat ik aan het "weight watchen" ben en hij wou weten wat hij in huis moest halen voor het feestje vrijdag :ha

Er is elke dag wel een excuus om toch te zwichten voor een of ander calorierijk hapje, maar vrijdag duidelijk niet, met dank aan mijn vader ;)

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#725 Geplaatst 22 januari 2010 - 18:53

Smitten Kitten zei:

Ik heb hier net zitten kuisen en koken, daarom dat het van mijn kant wat stillekes was ;) Kreeg ook net telefoon van mijn vader, vrijdag is er een feestje bij hem en hij had gehoord van mijn schoonzus dat ik aan het "weight watchen" ben en hij wou weten wat hij in huis moest halen voor het feestje vrijdag :ha

Er is elke dag wel een excuus om toch te zwichten voor een of ander calorierijk hapje, maar vrijdag duidelijk niet, met dank aan mijn vader ;)

Dat is wel tof dat er aan je gedacht wordt! :duim:
Ik heb ook gepoetst en gekookt, sebiet is Jeroen naar het autosalon en ik was van plan om te gaan sporten maar ik ga genieten van een avondje thuis met de katten :) .

Ik heb vanavond alleen maar soep gegeten, ik zat gewoon helemaal vol na een bordje. Ik ga dan sebietjes nog mijn groentjes eten denk ik... :s
Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#726 Geplaatst 22 januari 2010 - 19:07

Jess zei:

Dat is wel tof dat er aan je gedacht wordt! :duim:
Ik heb ook gepoetst en gekookt, sebiet is Jeroen naar het autosalon en ik was van plan om te gaan sporten maar ik ga genieten van een avondje thuis met de katten :) .

Ik heb vanavond alleen maar soep gegeten, ik zat gewoon helemaal vol na een bordje. Ik ga dan sebietjes nog mijn groentjes eten denk ik... :s

Klopt, is inderdaad fijn dat hij er uit zichzelf aan denkt dat er dan misschien ook wat low-kcal hapjes bij mogen zijn. De komende weken hebben we weer veel verjaardagen en etentjes enz en je kent het, als je dan elke keer zegt "och, voor die ene keer" val je uiteindelijk gewoon zo uit je dieet en dat zijn we deze keer niet van plan, dat is jezelf toch maar bedotten 8)

Ik zit hier deze avond ook alleen, mijn vriend heeft een feest van zijn werk. Ik had geen zin om mee te gaan (heb vandaag examen gehad) en dat is daar toch maar een schransfestijn, dus dan blijven we beter thuis. Gezellig met de katjes ;)

Bewerkt door Smitten Kitten, 22 januari 2010 - 19:08.

Guest_quid_faciendum_*
Guest_quid_faciendum_*

#727 Geplaatst 22 januari 2010 - 19:11

Ik heb daarstraks rond een uur of half vijf toen we ineens honger kregen een soepje gemaakt op basis van het receptje voor het Oosters soepje van Hanne en njam njam njam, wat was dat lekker (en letterlijk klaar in 10 minuten).

Daarnet was het avondeten (de gevulde courgettes met gestoomde aardappeltjes in de schil) echt gewoon heerlijk. Ik heb de indruk dat we vaak echt lekkerder eten nu we op dieet zijn :-)

Straks nog een fruitslaatje om de dag af te ronden...

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#728 Geplaatst 22 januari 2010 - 19:25

Smitten Kitten zei:

Klopt, is inderdaad fijn dat hij er uit zichzelf aan denkt dat er dan misschien ook wat low-kcal hapjes bij mogen zijn. De komende weken hebben we weer veel verjaardagen en etentjes enz en je kent het, als je dan elke keer zegt "och, voor die ene keer" val je uiteindelijk gewoon zo uit je dieet en dat zijn we deze keer niet van plan, dat is jezelf toch maar bedotten 8)

Ik zit hier deze avond ook alleen, mijn vriend heeft een feest van zijn werk. Ik had geen zin om mee te gaan (heb vandaag examen gehad) en dat is daar toch maar een schransfestijn, dus dan blijven we beter thuis. Gezellig met de katjes ;)

Plezant hè, thuis met de poezels. Onslow is hier juist al komen schooien van mijn eten en ik geef hem dan ook maar een hapje O:) .
Ik heb toch nog iets gegeten, wel een ietwat rare combinatie: sesemcrackers (superlekker) met milner kaas en een portie spruitjes. Ja, ik kan soms zo goesting hebben in rare dingen :ha .
Ik ga morgenavond ook niet drinken, ik heb besloten om bob te zijn op het verjaardagsfeestje. Je drinkt al snel heel wat calorietjes bij elkaar, dus NEEN! :)
Dat zou ook zonde zijn van zo goed mijn best te doen vind ik.

Ik heb trouwens juist America's next topmodel opgezet, die Tyra is ook weer ferm bijgekomen, die schommelt ook keifel met haar gewicht gok ik

Bewerkt door Jess, 22 januari 2010 - 19:30.
Reden van bewerken: aanvulling:)

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#729 Geplaatst 22 januari 2010 - 19:31

Ik eet hier ook vaak lekkerder op dieet. Gewoon omdat ik er meer aandacht aan besteed.

En ja, is heel gezellig alleen thuis met de katjes! Never a dull moment! En met mijn kattenbende is er altijd wel eentje die op schoot wilt :heart:

Ben nu naar America's Next Topmodel aan het kijken :ha . Katje op schoot, sebiet dvdtje kijken en misschien nog een beetje Lays Balsamicochipjes. Ideaal 8)

'k Ga volgende week wel een glaasje (of twee :catangel ) drinken hoor. Af en toe mag dat en aangezien er al WW-proof hapjes worden voorzien mag het zeker.

PS Spruitjes vind ik ook echt heeeeel lekker :LOL:

Bewerkt door Smitten Kitten, 22 januari 2010 - 19:32.

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#730 Geplaatst 22 januari 2010 - 19:43

Wij zijn gewoon de volgende Topmodels :ha .
Ik ben eeeeeeeeecht benieuwd om me morgen te wegen.
Lily ligt hier nu langs mij (uit protest omdat ik terug cat-off op de zetel heb gespoten omdat er altijd aan krabt) en Onslow ligt op zijn pasgewassen fleeceke te knorren nu :) .
Allebei kwaad omdat de laptop op mijn schoot staat gok ik.
Ik heb ook nog een beetje light-chipjes liggen, jammie 8)

Mijn menu vandaag was:
* Ananas en appel met yoghurt
* Groentensoep met grissini
* Minestronesoep met tomaatjes en magere bouillonblokjes
* Vier sesam-crackers met Milnerkaas
* Portie gekookte spruitjes

Ik weet het dat het echt niet veel is, maar ik zit knoet en knoet vol.... Waar zou dat van komen? Iemand?

Bewerkt door Jess, 22 januari 2010 - 19:51.

Geplaatste afbeelding

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#731 Geplaatst 22 januari 2010 - 19:56

Neen neen geen light chippies of ik kom eens tot daar. Ge weet Elewijt is niet ver van hier he.

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#732 Geplaatst 22 januari 2010 - 20:09

Magic Coonie zei:

Neen neen geen light chippies of ik kom eens tot daar. Ge weet Elewijt is niet ver van hier he.

:p Partypooper!
Eerlijk gezegd; ik heb zoveel light-spullen liggen, en het ligt hier allemaal in een doos sinds maandag maar het zegt me niks. Weet niet of dat goed of slecht is :ha
Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#733 Geplaatst 22 januari 2010 - 20:12

Misschien komt het ook door die supplementen die je neemt Jess? Heb je die vroeger ook al genomen?

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#734 Geplaatst 22 januari 2010 - 20:15

Smitten Kitten zei:

Misschien komt het ook door die supplementen die je neemt Jess? Heb je die vroeger ook al genomen?

Ja, ik heb die vroeger ook wel genomen, maar toen was ik een jaar of 18, 19 en danste ik nog. Dan at ik sowieso bijna niks, dus ik kan dat moeilijk vergelijken.
Het zou op zich wel kunnen hoor, er zit oa chroom in, dat neemt wel de "goesting" weg na een paar dagen.
Ik neem die supplementen wel maar alleen 's morgens na het opstaan en 's middags.
Nuja, op zich is het wel goed, want zo gaat het gemakkelijker, maar ik vind het raar omdat ik normaal altijd honger heb 8)
Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#735 Geplaatst 22 januari 2010 - 20:34

Pas toch een beetje op dat je niet te veel rommelt met je natuurlijk hongergevoel he, Jess. Ik wil niet betuttelend overkomen, maar dat hongergevoel is er voor iets en als die supplementen dat (te veel?) onderdrukken eet je nu misschien veel minder dan wat je eigenlijk nodig hebt, moet je lichaam "overleven" op minder dan dat het zou moeten krijgen en breng je je stofwisseling misschien helemaal in de war.

Ik heb zo'n vriendin die gedieet heeft met hongeronderdrukkende thee. Helemaal gezond volgens haar, want plantaardig... Buiten het feit dat het heel slecht bleek te zijn voor de nieren was het op lange termijn toch ook echt niet goed voor haar lichaam, want zolang ze het dronk had ze geen honger en at ze echt bijna niets (bij wijze van spreken een cracker, een blaadje sla en een druif per dag) maar daarna kwam het er allemaal echt dubbel en dik bij. Ik wil echt niet zeggen dat je louche supplementen neemt, maar je zou toch wel een beetje een hongergevoel moeten hebben he?