Spring naar inhoud

* * * * * 4 stemmen

Nog maar eens een regimeke! Sporten is gezond!

• Log in om te reageren
3170 reacties op dit onderwerp
Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#781 Geplaatst 23 januari 2010 - 12:42

Spanishke zei:

:ha :ha Die fitnessbroeken zijn gekocht op maat 38, topje misschien 36 (heb dikke billen O:) )
Goh ik weet niet of ik echt goed bezig ben, ik wil het echt stabiel houden, ik at wel nog vrij veel, mss was die pasta of rijst toch wat te weinig voor wat ik normaal gezien eet, hoewel ik van die rijst echt nog wel vrij veel opgeschept had, brood eet ik wel nog, maar veel minder, denk dat het daardoor ook wel komt en dan ja vooral dat snoepen. Geen gefrituurde dingen meer (ging ook binnen zoals snoep), geen chips, heel weinig chocolade, geen koeken, geen frisdrank (enkel zelfgemaakte), veel water, ...
Gisteren was hij wel lief voor mij, we zijn wat langer opgebleven en hij had hapjes gemaakt, rauwe champignons (die mocht hij hebben :ha ), komkommer en bloemkool met een cocktailsaus. Heb alle bloemkool en komkommer verslonden zonder saus :)

Dat is dezelfde maat als mij 8) . Als je ervan af wil, mag je mij altijd een foto mailen ofzo hoor. Ik heb ook dikke billen en ben boven smal, maar ik heb wel grote borsten navenant vind ik dan weer :ha

Hihi, rauwe champignons zou Jeroen hier ook zelf mogen opeten zunne. Ik denk dat ik ook veel te veel snoepte en koeken en chips at. En mijn eeuwige zonde: pasta met pesto en parmesaan. Dat gaat zooooooo makkelijk binnen, maar straight to the hips, zeker als je het 4 keer per week eet gelijk ik soms deed :ha
Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#782 Geplaatst 23 januari 2010 - 12:44

Magic Coonie zei:

Ja en een oplaadstation, om de remotecontroller op te laden.

Dat kun je er inderdaad ook bij nemen, wij gebruiken oplaadbare batterijen.
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#783 Geplaatst 23 januari 2010 - 12:45

Bedankt voor de info! Maar een ding snap ik nog steeds niet; de wii-fit is dat dan dat bord bij waar je op moet gaan staan?

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#784 Geplaatst 23 januari 2010 - 12:46

Smitten Kitten zei:

Bedankt voor de info! Maar een ding snap ik nog steeds niet; de wii-fit is dat dan dat bord bij waar je op moet gaan staan?

Neen WII fit is gewoon de naam van het toestel volgens mij. Gelijk playstation 3. Het bord heet Balance board.
Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#785 Geplaatst 23 januari 2010 - 12:51

Jess zei:

Dat is dezelfde maat als mij 8) . Als je ervan af wil, mag je mij altijd een foto mailen ofzo hoor. Ik heb ook dikke billen en ben boven smal, maar ik heb wel grote borsten navenant vind ik dan weer :ha

Hihi, rauwe champignons zou Jeroen hier ook zelf mogen opeten zunne. Ik denk dat ik ook veel te veel snoepte en koeken en chips at. En mijn eeuwige zonde: pasta met pesto en parmesaan. Dat gaat zooooooo makkelijk binnen, maar straight to the hips, zeker als je het 4 keer per week eet gelijk ik soms deed :ha

Ze liggen wel een hele tijd in de kast nu, maar om te gaan lopen zijn die wel heel handig. Gebruik ze dus enkel voor de lente-zomer, maar aangezien ik ze wel af en toe nog ga kunnen gebruiken, zou ik ze liever houden :oops:
Maak je die pesto zelf of is die op voorhand gekocht? Simon koopt af en toe eens die van Bertolli en daar zit gemeen veel olijfolie in + die blijft ook niet lang goed na opening en bijgevolg mag ik die altijd wegsmijten, want zo'n potje krijgt hij niet op in zijn eentje :evil:
Je moet echt eens pesto proberen maken ZONDER kaas, hoeft daarom niet met meer cashew, pijnboompitten of walnoten te zijn. Rucola, peterselie of basilicum smaakt meer dan voldoende door bij groene pesto en zongedroogde tomaten natuurlijk ook bij rode. Zelf vind ik die kaas echt overbodig, Simon ondertussen ook al en mijn ouders zijn het ook al gewend om zonder te eten. Op zich is die pesto dan erg gezond en zo hoef je hem ook niet te laten he ;)

Bewerkt door Spanishke, 23 januari 2010 - 12:53.

Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#786 Geplaatst 23 januari 2010 - 12:52

Smitten Kitten zei:

Wii-fit is het spelletje en de balance board is dat bord dat je moet opstaan. Nu is dat trouwens al de Wii fit plus (is gevoeliger)
Geplaatste afbeelding

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#787 Geplaatst 23 januari 2010 - 12:55

En dan heb je nog die Wii console nodig.

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#788 Geplaatst 23 januari 2010 - 12:55

Spanishke zei:

Ze liggen wel een hele tijd in de kast nu, maar om te gaan lopen zijn die wel heel handig. Gebruik ze dus enkel voor de lente-zomer, maar aangezien ik ze wel af en toe nog ga kunnen gebruiken, zou ik ze liever houden :oops:
Maak je die pesto zelf of is die op voorhand gekocht? Simon koopt af en toe eens die van Bertolli en daar zit gemeen veel olijfolie in + die blijft ook niet lang goed na opening en bijgevolg mag ik die altijd wegsmijten, want zo'n potje krijgt hij niet op in zijn eentje :evil:
Je moet echt eens pesto proberen maken ZONDER kaas, hoeft daarom niet met meer cashew, pijnboompitten of walnoten te zijn. Rucola, peterselie of basilicum smaakt meer dan voldoende door bij groene pesto en zongedroogde tomaten natuurlijk ook bij rode. Zelf vind ik die kaas echt overbodig, Simon ondertussen ook al en mijn ouders zijn het ook al gewend om zonder te eten. Op zich is die pesto dan erg gezond en zo hoef je hem ook niet te laten he ;)

Ik kon het maar vragen hè :) . Dan zal ik toch nog maar eens naar de decathlon gaan :)

Ik koop pesto uit een potje, liefst de rode. Dat is dus een caloriebom hè. Ik smijt die nooit weg, ik eet dan de dag erna nog een pasta pesto.
En dan verwonderd zijn dat ik dikker word :ha

Ik ga hem zeker ook eens zelf proberen te maken, want ik mis mijn pesto toch wel hoor O:)

Geplaatste afbeelding

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#789 Geplaatst 23 januari 2010 - 12:56

Geplaatste afbeelding

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#790 Geplaatst 23 januari 2010 - 12:58

Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#791 Geplaatst 23 januari 2010 - 12:59

Magic Coonie zei:

En dan heb je nog die Wii console nodig.

In totaal heb je nodig:

De wii console, de nunchuck, de remote controller, de wii-fit en balance board (wii-fit zit als spel bij de balance board). Dat oplaadstation is optie, je kan het ook doen met oplaadbare batterijen, ook die 2e nunchuck en remote controller is optie, afhankelijk van of je er twee wil of niet natuurlijk.

1e foto:
Vlnr: nunchuck, remote conroller, wii console
2e foto:
Vlnr: wii-fit (spel), balance board

Bijgevoegde thumbnails

• nintendo-wii-console-inc-wii-sports-games+remote+nunchuck-45496342067-s.jpg
  • Nintendo_Wii_Fit_Plus.jpg

Bewerkt door Spanishke, 23 januari 2010 - 13:06.

Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#792 Geplaatst 23 januari 2010 - 13:01

Jess zei:

Ik kon het maar vragen hè :) . Dan zal ik toch nog maar eens naar de decathlon gaan :)

Ik koop pesto uit een potje, liefst de rode. Dat is dus een caloriebom hè. Ik smijt die nooit weg, ik eet dan de dag erna nog een pasta pesto.
En dan verwonderd zijn dat ik dikker word :ha

Ik ga hem zeker ook eens zelf proberen te maken, want ik mis mijn pesto toch wel hoor O:)

Ja tuurlijk! Geen probleem hoor :) Ik geloof zelfs dat de meeste tenuekes van ginder komen, het was toen wel juist uitverkoop dus goeie merkledij voor een spotprijs.

Je eet graag zongedroogde tomaatjes he? Zeker dan inderdaad eens de rode proberen te maken! Eventueel wat paprika, tomaat en basilicum erbij
Geplaatste afbeelding

rocket_queen
rocket_queen
  • 284 berichten

#793 Geplaatst 23 januari 2010 - 13:03

Ik wil ook een Wii fit :LOL:

rocket_queen
rocket_queen
  • 284 berichten

#794 Geplaatst 23 januari 2010 - 16:29

Mijn dagmenu'tje

Ontbijt: alleen een actimel
Lunch: kom knolseldersoep en een salade met beetje kaas, gebakken extra magere spekjes en een lepel pijnboompitten
tussendoor: banaan en bloedappelsien en nog een kom soep
Avondeten: Chinees uit eten met vrienden. Ga geen voorgerecht en als hoofdgerecht chinese garnalen in pikante saus, daarbij gewoon beetje witte rijst.

Geen schitterend menu, het is geen makkelijk weekend. Morgen ook nog een verjaardagsfeestje... hoop dat ik me verder sterk kan houden.

Heb in de Standaard net nog een kookboek gekocht, Kilootje minder, ziet er leuk uit met veeeel recepten

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#795 Geplaatst 23 januari 2010 - 18:25

Wij gingen de Wii-fit gaan halen en de balance board, maar ik ga wachten tot als we naar de Colruyt gaan, bij Fun stond hij in promo van 99,99 euro naar 89,99, 10 euro af dus, bij Collishop is het 79,99.

Uiteindelijk ben ik enkel teruggekomen met schoenen, had een kookboekje vast van salades, maar de rij was te lang voor dat kleine boekje :ha
Geplaatste afbeelding