Spring naar inhoud

* * * * * 4 stemmen

Nog maar eens een regimeke! Sporten is gezond!

• Log in om te reageren
3170 reacties op dit onderwerp
Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#826 Geplaatst 24 januari 2010 - 12:43

Zoooooooooooooo hier zijn we weer! Toch handig, zo'n fitness center een paar huizen verderop in de straat. :LOL:
Ben nu sinds vorige week op eigen tempo begonnen met letten op de voeding in combi met gemiddeld 2 keer per week ongeveer een uur sporten ennnnnnnnnnnn er is een volledige kilo af! Ben ik heel blij mee! Want dat wil zeggen dat ik niet te snel aan het afvallen ben, en dat het dus zeker haalbaar is om het op de manier te doen zoals ik nu bezig ben en het ook een hele tijd vol te houden zonder dat ik onmenselijke inspanningen hoef te leveren. :dancer: :dancer: :dancer: :dancer:

Geplaatste afbeelding

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#827 Geplaatst 24 januari 2010 - 12:46

Karolientje zei:

Zoooooooooooooo hier zijn we weer! Toch handig, zo'n fitness center een paar huizen verderop in de straat. :LOL:
Ben nu sinds vorige week op eigen tempo begonnen met letten op de voeding in combi met gemiddeld 2 keer per week ongeveer een uur sporten ennnnnnnnnnnn er is een volledige kilo af! Ben ik heel blij mee! Want dat wil zeggen dat ik niet te snel aan het afvallen ben, en dat het dus zeker haalbaar is om het op de manier te doen zoals ik nu bezig ben en het ook een hele tijd vol te houden zonder dat ik onmenselijke inspanningen hoef te leveren. :dancer: :dancer: :dancer: :dancer:

proficiat! :dancer: :dancer:

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#828 Geplaatst 24 januari 2010 - 12:47

Ik had het al gedacht Karolien! Heeeeeel goed!!! Supermotiverend waarschijnlijk ;)

Hier zit ik na te genieten van een heerlijke lunch! Heel groot bord vol heerlijke sushi voor slechts 6,5 punten. Diëten is soms echt leuk 8)

De norivellen waarmee je sushi maakt kan je overigens ook in stukjes doen en gebruiken als instant smaakgever in aziatisch-getinte gerechten. 't Is wel een beetje een speciale smaak, maar ik vind het echt heel lekker! Ideaal voor in het aziatische 0-punten-soepje, want ook 0 punten. En bovendien ook erg gezond ( rijk aan calcium, fosfor, ijzer, kalium, vitamine c en vitamine B1)!

Bewerkt door Smitten Kitten, 24 januari 2010 - 12:48.

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#829 Geplaatst 24 januari 2010 - 12:50

Ja, echt wel supermotiverend! Het is zo fijn als je inspanningen beloond worden! We blijven ervoor gaan!!!!!! :dancer:

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#830 Geplaatst 24 januari 2010 - 12:54

Karolientje zei:

Ja, echt wel supermotiverend! Het is zo fijn als je inspanningen beloond worden! We blijven ervoor gaan!!!!!! :dancer:

Een extra motivatie om deze avond niet in de verleiding te komen om nog eens extra bij te scheppen van het stoofvlees ;)

Echt heel goed bezig Karolien, je menu's zien er evenwichtig en lekker uit en kan me inbeelden dat het op deze manier helemaal niet zo'n straf is om te moeten diëten. En het resultaat mag er wezen! Geplaatste afbeelding

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#831 Geplaatst 24 januari 2010 - 12:57

Smitten Kitten zei:

Een extra motivatie om deze avond niet in de verleiding te komen om nog eens extra bij te scheppen van het stoofvlees ;)

Echt heel goed bezig Karolien, je menu's zien er evenwichtig en lekker uit en kan me inbeelden dat het op deze manier helemaal niet zo'n straf is om te moeten diëten. En het resultaat mag er wezen! Geplaatste afbeelding

Inderdaad! Diëten hoeft echt geen marteling te zijn! Een evenwichtig en gezond voedingspatroon proberen op te stellen en volgen is op zich al een heel grote stap in de goede richting.

En nee hoor: géén tweede portie voor mij vanavond. Maar van de ene portie die ik wel zal eten, ga ik dan wel weer extra genieten. :)

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#832 Geplaatst 24 januari 2010 - 13:12

Ik ben niet zo braaf geweest gisterenavond, friet, chocolade.... :oops: de eerste kilo is er terug bij.
Zondags ga ik normaal met de moto ergens naartoe, deze keer ben ik met de fiets geweest, lekker in de regen en eerlijk ik voel mij daar wel goed bij.
Morgen vlieg ik er terug in met mijn training en dond. ga ik naar bodystyling. :d

Even een tipje: croque Monsieur maar 2 kleine sneetjes eten en vervang je hesp door kippewit.
*2 sneden brood
*ketchup
*kippewit
*Light kaas
*tomaat
*currykruiden

Bewerkt door Solotje, 24 januari 2010 - 14:37.

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#833 Geplaatst 24 januari 2010 - 13:14

hier was het vrijdag en en gisteren minder, tjah, vrijdag had ik al uitgelegd en gisteren verjaarde mama en wou ze gaan eten.... ik denk dat het eten al bij al nog meeviel, maar dat eclaireke voor het slapengaan lijkt me het ergste...
maarja, vanaf vandaag doen we terug ons best eh ;)

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#834 Geplaatst 24 januari 2010 - 13:14

Karolientje zei:

:thumb: :thumb: :thumb: Goed bezig Karolien!

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#835 Geplaatst 24 januari 2010 - 14:12

Gisteren had ik voor het eerst in mijn dieet 's avonds nog hongerrrr. Dus ik ben gezwicht voor een picolo met kaas :oops: . Maar met die honger kon ik niet blijven zitten. En zo heb ik de schade een beetje beperkt. Als ik die picolo niet had gegeten was ik gegarandeerd beginnen snoepen later. Deze ochtend was ik nieuwsgierig en heb ik me toch nog eens gewogen. Ik was weer 500gr kwijt, tegen gisteren. Dus 1 kg in totaal. Ik schommel altijd zoveel. Dus morgen kan het evengoed er weer bij zijn.

Ik probeer de volgende dagen wat meer mijn best te doen, want donderdag is het mijn verjaardag en dan gaan we toch lekker eten... voor die ene keer per jaar dat ik jarig ben mag dat wel ;) . Punten sparen lukt me eigenlijk niet echt... Soms eens 1 puntje. Maar goed, ik heb tijd.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#836 Geplaatst 24 januari 2010 - 14:38

Nathalie zei:

Gisteren had ik voor het eerst in mijn dieet 's avonds nog hongerrrr. Dus ik ben gezwicht voor een picolo met kaas :oops: . Maar met die honger kon ik niet blijven zitten. En zo heb ik de schade een beetje beperkt. Als ik die picolo niet had gegeten was ik gegarandeerd beginnen snoepen later. Deze ochtend was ik nieuwsgierig en heb ik me toch nog eens gewogen. Ik was weer 500gr kwijt, tegen gisteren. Dus 1 kg in totaal. Ik schommel altijd zoveel. Dus morgen kan het evengoed er weer bij zijn.

Ik probeer de volgende dagen wat meer mijn best te doen, want donderdag is het mijn verjaardag en dan gaan we toch lekker eten... voor die ene keer per jaar dat ik jarig ben mag dat wel ;) . Punten sparen lukt me eigenlijk niet echt... Soms eens 1 puntje. Maar goed, ik heb tijd.

Voor je verjaardag mag je zekers eens zondigen. :)

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#837 Geplaatst 24 januari 2010 - 16:04

Ik kom nog even checken voor ik naar Limburg vertrek :) . Jullie zijn goed bezig dames, goed volhouden!

En Anja: volgende week geen hapjes voor jou! :p . Grapje hè.

Nog een fijne zondag en tot morgen!!

Bewerkt door Jess, 24 januari 2010 - 16:04.

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#838 Geplaatst 24 januari 2010 - 16:06

Tot morgen Jess! En sterkte bij je grootmoeder! Echt heel lief dat je haar altijd gaat bijstaan!

rocket_queen
rocket_queen
  • 284 berichten

#839 Geplaatst 24 januari 2010 - 19:51

Hier ben ik weer na een moeilijk weekend...
@ Karolien: proficiat met het resultaat, echt super :d

Gisterenavond het Chinees liep beetje mis. We kregen er namelijk gratis kroepoek bij en dat heb ik graaaaag! Heb er best (te) veel van gegeten :s
Stom hoor... Verder niet te veel rijst en niet al te veel van het gerecht. Was gewoon niet bestand tegen kroepoek :trance:

Vandaag dag een verjaardagsfeestje in the Century in Hasselt, daardoor dit menu van de dag.
** Ontbijt: banaan en actimel
** Lunch in the Century:
komkommersoep, spaghetti arabbiata en bord met 4 kleine dessert (2 bollen ijs, 1 mini moelleux, 1 mini tarte tatin)
De bollen ijs heb ik enkel van geproefd en aan vriend gegeven. Moelleux en tarte tatin hebben heerlijk gesmaakt, was lekker 2 happen elk, ideaal!
**Vanavond: laatste kom van de knolseldersoep. Zo meteen misschien nog enkele crackotten en pomelo

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#840 Geplaatst 24 januari 2010 - 22:08

Ik kreeg gisteren ook steun van Jess, bedankt he :hug: en volgend weekend niets? :8

Bij mij is het weer een ramp, er kwamen vrienden op bezoek en die hadden honger en dan hebben wij pizzahut gebeld pffft met lookbroodjes en al, het lijkt wel of dat ik zwanger ben. :(
Ik hoop echt dat ik morgen goed gaan beginnen.

Maandag: trainen
Dinsdag: trainen
Woensdag: rustdag
Donderdag: bodystyling
Vrijdag: huishouden
Zaterdag: bodystyling
Zondag: rustdag