Spring naar inhoud

* * * * * 4 stemmen

Nog maar eens een regimeke! Sporten is gezond!

• Log in om te reageren
3170 reacties op dit onderwerp
Guest_Mélina_*
Guest_Mélina_*

#871 Geplaatst 25 januari 2010 - 12:42

Mmm misschien dan toch jouw merk folie is proberen. Die van mijn moeder komt van bij onze diëtiste en dat smaakt echt nergens naar. BAH. Mag je ook geen boter op doen. Echt niet te vreten :misselijk:

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#872 Geplaatst 25 januari 2010 - 13:00

Mélina zei:

Mmm misschien dan toch jouw merk folie is proberen. Die van mijn moeder komt van bij onze diëtiste en dat smaakt echt nergens naar. BAH. Mag je ook geen boter op doen. Echt niet te vreten :misselijk:

't Is wel echt zo dat het allemaal beter smaakt als je een klein beetje vetstof erbij doet. Ik wrijf bv met een klein klontje boter over de warme folie en dan heb je toch een beetje die botersmaak. Ik bak er ook mee  op een vrij laag vuur, dat speelt misschien ook mee.  

Guest_quid_faciendum_*
Guest_quid_faciendum_*

#873 Geplaatst 25 januari 2010 - 13:08

Heel handig zijn ook de Green Pans: Green Pan : the original (een Belgisch bedrijf dat nu ook internationaal furore maakt)...
Wij hebben er hier zo enkele (onder andere ook de wok) en die zijn allemaal voorzien van zo'n Thermolon-laagje. Dingen laten aanbakken is in zo'n pan echt praktisch onmogelijk (en ze zien er dan nog eens leuk uit ook!). Ideaal dus voor vetstofvrij of vetstofarm kookplezier!

Bewerkt door quid_faciendum, 25 januari 2010 - 13:08.

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#874 Geplaatst 25 januari 2010 - 13:20

Aan alle regimerkes: succes en volhouden :thumb: :thumb:

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#875 Geplaatst 25 januari 2010 - 13:20

quid_faciendum zei:

Heel handig zijn ook de Green Pans: Green Pan : the original (een Belgisch bedrijf dat nu ook internationaal furore maakt)...
Wij hebben er hier zo enkele (onder andere ook de wok) en die zijn allemaal voorzien van zo'n Thermolon-laagje. Dingen laten aanbakken is in zo'n pan echt praktisch onmogelijk (en ze zien er dan nog eens leuk uit ook!). Ideaal dus voor vetstofvrij of vetstofarm kookplezier!

Ja inderdaad! Wij hebben er eentje gekocht voor Simon zijn moeder voor kerst en ze is er heel heel tevreden over, we denken er zelf ook aan om ons er eentje aan te schaffen. Ze staat nu in promo in de Makro als ik mij niet vergis, of stond tenminste...

Deze middag is het een Royco tomatensoepje geworden met een bruin broodje zonder beleg, zonder boter, gewoon droog..kwestie van terug on-topic te gaan :)

Bewerkt door Spanishke, 25 januari 2010 - 13:22.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#876 Geplaatst 25 januari 2010 - 13:29

Spanishke zei:

Ja inderdaad! Wij hebben er eentje gekocht voor Simon zijn moeder voor kerst en ze is er heel heel tevreden over, we denken er zelf ook aan om ons er eentje aan te schaffen. Ze staat nu in promo in de Makro als ik mij niet vergis, of stond tenminste...

Deze middag is het een Royco tomatensoepje geworden met een bruin broodje zonder beleg, zonder boter, gewoon droog..kwestie van terug on-topic te gaan :)

In de colruyt staan ze ook vaak in reclame. Mijn vader heeft er ook, maar zelf kook ik liever in niet non-stick pannen. Heb toen ik uit huis ging een geweldig goede pannen en pottenset van mijn moeder gekregen (NSN). Ik vind dat vlees eigenlijk zo veel beter is gebakken in een goede niet-non-stick pan. Maar voor de keren dat ik dus op dieet ben en visfilet ofzo bak gebruik ik wel eens zo'n bakvel.

Bewerkt door Smitten Kitten, 25 januari 2010 - 13:34.

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#877 Geplaatst 25 januari 2010 - 13:32

Smitten Kitten zei:

In de colruyt staan ze ook vaak in reclame. Mijn vader heeft er ook, maar zelf kook ik liever in niet non-stick pannen. Heb toen ik uit huis ging een geweldig goede pannen en pottenset van mijn moeder gekregen. Ik vind dat vlees eigenlijk zo veel beter is gebakken in een goede niet-non-stick pan. Maar voor de keren dat ik dus op dieet ben en visfilet ofzo bak gebruik ik wel eens zo'n bakvel.

Ik bak ook liever in zo'n niet-non-stick pan. Als je goede pannen hebt, zou dat geen probleem mogen geven bij de afwas. :)
Dat van dat bakpapier wist ik nog niet. Is wel iets om eens uit te proberen...
Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#878 Geplaatst 25 januari 2010 - 16:18

Ik heb net nog de 20-minute express workout gezumbat ;)

Had even echt schouderpijn van aan mijn bureau te zitten, efkes de spieren losgooien dus...

De driekleurtjes hier vinden dat echt steeds een hele belevenis en komen dan als supportertjes in de zetel liggen kijken (of voor de voeten lopen) hoe het baasje zich in het zweet werkt :LOL:

Heb nu wel hongerrrrrrrr! Nog een kommetje soep nemen dus ;)

Bewerkt door Smitten Kitten, 25 januari 2010 - 16:40.

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#879 Geplaatst 25 januari 2010 - 16:26

Ik kan dit onmogelijk volgen, maar nu vraag ik mij toch wel is af of het allemaal goed lukt? :LOL: Kan me wel voorstellen dat er nu wat groepsdruk op zit he ;)

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#880 Geplaatst 25 januari 2010 - 16:38

Frances zei:

Ik kan dit onmogelijk volgen, maar nu vraag ik mij toch wel is af of het allemaal goed lukt? :LOL: Kan me wel voorstellen dat er nu wat groepsdruk op zit he ;)

Huh? Deed jij ook niet mee? :LOL:

Volgens mij gaat het bij iedereen goed momenteel ;)

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#881 Geplaatst 25 januari 2010 - 16:40

Smitten Kitten zei:

Huh? Deed jij ook niet mee? :LOL:

Volgens mij gaat het bij iedereen goed momenteel ;)

Niet speciaal, ik let gewoon wat meer op mijn eten omdat het de laatste maanden te erg werd (ken je dat, samenwoonkilo's, njam wij hebben zin in frietjes... etc). En daarop zijn we aan het letten, niet om af te vallen, gewoon om gezonder te eten :)

Goed dat het goed gaat! :thumb: Ik sta achter jullie he Dames! niet opgeven! :thumb: :geluk: en alvast een proficiat hé, jullie houden het toch al een tijdje vol! :flower:

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#882 Geplaatst 25 januari 2010 - 16:58

Jaja, samenwoonkilo's... bekend fenomeen 8)

Mijn eerste dieetdoel is om terug te gaan naar het gewicht van zo'n tweetal jaren terug. Misschien als ik dan nog de moed heb terug naar mijn gewicht van voor het samenwonen :ha

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#883 Geplaatst 25 januari 2010 - 17:01

Smitten Kitten zei:

Ik heb net nog de 20-minute express workout gezumbat ;)

:thumb: :thumb: Goed zo Hanne!

Ik heb juist een paar ferrero rocherkes binnen. :oops:
Seves trainen. :d

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#884 Geplaatst 25 januari 2010 - 17:02

Hahaha Stapje per stapje he! Bij mij zit dat ook zo in elkaar. Voor ik ging samenwonen woog ik 4 kg minder dan nu. Voor ik verkeerde met mijn huidige vriend (tot twee jaar terug dus), woog ik (in totaal) 8 kg minder dan nu :x Oeepsss

Bewerkt door Frances, 25 januari 2010 - 17:02.

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#885 Geplaatst 25 januari 2010 - 17:03

Solotje zei:

:thumb: :thumb: Goed zo Hanne!

Ik heb juist een paar ferrero rocherkes binnen. :oops:
Seves trainen. :d

:ha Anja! Snoepkous! ;)