Spring naar inhoud

* * * * * 4 stemmen

Nog maar eens een regimeke! Sporten is gezond!

• Log in om te reageren
3170 reacties op dit onderwerp
Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#886 Geplaatst 25 januari 2010 - 17:05

Smitten Kitten zei:

Jaja, samenwoonkilo's... bekend fenomeen 8)

Mijn eerste dieetdoel is om terug te gaan naar het gewicht van zo'n tweetal jaren terug. Misschien als ik dan nog de moed heb terug naar mijn gewicht van voor het samenwonen :ha

het is gewoon allemaal de schuld van de mannen! :ha

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#887 Geplaatst 25 januari 2010 - 17:08

Hallo allemaal, ik ben juist terug van het oh zo verre en exotische Limburg.
Gisterenavond heb ik een sla gegeten met surimi en een tas soep van mama met vermicelli, vanmiddag crakotten met overschotje van de surimi en wat worteltjes.

En dan zojuist in de auto kreeg ik een emo-eetmoment en mijn dieetkoeken (die nog zo braaf in mijn tas zaten want ik had er geen gegeten) zijn er alledrie doorgegaan. Voor 300 kcal koeken gegeten dus :oops: , en dat op 5 minuten. Echt schandalig!

Om te voorkomen dat ik nog meer ging eten, heb ik een tussenstopje gemaakt in de Inno en heb ik daar voor 130 euro geshopt op een half uur. Naja, tenminste toch geen zak chips opengetrokken :ha

Vanavond voor mij dus alleen maar een grote kom soep.

Morgenmiddag salade met kip, morgenavond groentepannetje met krieltjes en parmesaan. Als ontbijt en tussendoortje the usual yoghurtjes en fruitjes.

Bedankt Karolientje om de titel aan te passen ;) .

En nu allemaal flink blijven volhouden hè sjoekes!!
Geplaatste afbeelding

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#888 Geplaatst 25 januari 2010 - 17:13

Jess zei:

Hallo allemaal, ik ben juist terug van het oh zo verre en exotische Limburg.
Gisterenavond heb ik een sla gegeten met surimi en een tas soep van mama met vermicelli, vanmiddag crakotten met overschotje van de surimi en wat worteltjes.

En dan zojuist in de auto kreeg ik een emo-eetmoment en mijn dieetkoeken (die nog zo braaf in mijn tas zaten want ik had er geen gegeten) zijn er alledrie doorgegaan. Voor 300 kcal koeken gegeten dus :oops: , en dat op 5 minuten. Echt schandalig!

Om te voorkomen dat ik nog meer ging eten, heb ik een tussenstopje gemaakt in de Inno en heb ik daar voor 130 euro geshopt op een half uur. Naja, tenminste toch geen zak chips opengetrokken :ha

Vanavond voor mij dus alleen maar een grote kom soep.

Morgenmiddag salade met kip, morgenavond groentepannetje met krieltjes en parmesaan. Als ontbijt en tussendoortje the usual yoghurtjes en fruitjes.

Bedankt Karolientje om de titel aan te passen ;) .

En nu allemaal flink blijven volhouden hè sjoekes!!

Als je eetbuien krijgt moet je meestal je dieet eens extra onder de loep nemen, want dat slaagt meestal toch op een tekort (van bijvoorbeeld vet of koolhydraten,...) je lichaam doet je dan zo'n zin krijgen in ongezonde dingen om dat tekort te compenseren ;)

Ik heb dit topic de laatste 3 dagen niet zo kunnen volgen dus ik weet niet hoe je dieet er nu uitziet, maar misschien moet je het eens laten nakijken door een diëtiste om zeker te zijn dat je goed bezig bent? ;)

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#889 Geplaatst 25 januari 2010 - 17:22

crazy_catlady zei:

Als je eetbuien krijgt moet je meestal je dieet eens extra onder de loep nemen, want dat slaagt meestal toch op een tekort (van bijvoorbeeld vet of koolhydraten,...) je lichaam doet je dan zo'n zin krijgen in ongezonde dingen om dat tekort te compenseren ;)

Ik heb dit topic de laatste 3 dagen niet zo kunnen volgen dus ik weet niet hoe je dieet er nu uitziet, maar misschien moet je het eens laten nakijken door een diëtiste om zeker te zijn dat je goed bezig bent? ;)

Ik ben een emo-eter. Heeft dus niks met mijn dieet of tekorten te maken, helaas :)
Geplaatste afbeelding

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#890 Geplaatst 25 januari 2010 - 17:29

Jess zei:

Ik ben een emo-eter. Heeft dus niks met mijn dieet of tekorten te maken, helaas :)

aahja, misschien een andere uitlaatklep zoeken? :)

Ik heb bijvoorbeeld een tijd een bokszak gehad voor emo-momenten

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#891 Geplaatst 25 januari 2010 - 17:32

crazy_catlady zei:

aahja, misschien een andere uitlaatklep zoeken? :)

Ik heb bijvoorbeeld een tijd een bokszak gehad voor emo-momenten

Meestal lukt het goed om afleiding te zoeken, in de auto was dat wat moeilijker :ha , tenzij ik mij moest afreageren op een andere chauffeur maar dat is ook niet ideaal O:)

Geplaatste afbeelding

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#892 Geplaatst 25 januari 2010 - 17:34

Jess zei:

Meestal lukt het goed om afleiding te zoeken, in de auto was dat wat moeilijker :ha , tenzij ik mij moest afreageren op een andere chauffeur maar dat is ook niet ideaal O:)

of voetganger :engel:

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#893 Geplaatst 25 januari 2010 - 17:36

Solotje zei:

:thumb: :thumb: Goed zo Hanne!

Ik heb juist een paar ferrero rocherkes binnen. :oops:
Seves trainen. :d

Ooooh!! En wie zei er van "Komaan he Katrien, van dat klein beetje chocolade afblijven moet toch lukken he ;) " :p :ha

Ik ben thuisgekomen en heb nog wat van mijn smoothie van gisteren gedronken :)

Bewerkt door Spanishke, 25 januari 2010 - 17:38.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#894 Geplaatst 25 januari 2010 - 18:40

Spanishke zei:

Ooooh!! En wie zei er van "Komaan he Katrien, van dat klein beetje chocolade afblijven moet toch lukken he ;) " :p :ha

Jammie, smoothies :) .
Wij eten vanavond gestoomde broccolietjes met een kipje van het spit :) . Juist een tasje soep gegeten, met gebrek aan groenten in huis was het een pakje, wel knorr ligne hè :ha .

Ik wou alleen soep eten, maar ja, zonder soepgroenten in huis is dat vrij moeilijk :) . Dus eet ik ook een stukje kippenwit met broccoli erbij.

Nu ga ik naar een nieuwe aflevering van According To Jim kijken, dat zie ik zooooo graag :)
Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#895 Geplaatst 25 januari 2010 - 18:44

Ik wou ook kip met broccoli'tjes, maar er is geen kip of kalkoen (enkel kalkoenreepjes :( )
Het worden dus fishsticks uit de oven (al dan niet gevuld met broccoli dat moet ik nog bekijken wat er nog teveel plaats inneemt in de vriezer) met een sla'tje van een beetje garnaaltjes, veel groentjes waaronder gestoomde broccoli en een beetje tartaarsaus, ik denk eraan om er ofwel stukjes pompelmoes bij te doen ofwel groene meloen :h

Ik heb nog niet zoveel punten op vandaag dus ik mag wel wat meer eten vanavond :)

Bewerkt door Spanishke, 25 januari 2010 - 18:45.

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#896 Geplaatst 25 januari 2010 - 19:46

In het vervolg als je zo'n emo-eetbui voelt opkomen, terug je hulplijnen inroepen, Jess ;)

Wat heb je allemaal gekocht? :catangel

Hier had ik vreemd genoeg vandaag heel veel punten over. Heb er 4 gespaard en nog een duetto van WW gegeten en een beetje Special K met chocolade.

Trouwens! Wie vult het receptentopic eens aan met wat lekkere lightrecepten???

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#897 Geplaatst 25 januari 2010 - 19:49

Ik ga zo meteen een fruitslaatje maken, waar ik een klein beetje van eet sebietjes tijdens het tv kijken en de rest neem ik daarvan morgen mee om op het werk als tussendoortje op te eten. :)

Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#898 Geplaatst 25 januari 2010 - 20:40

Mmm mijn sla'tje was superlekker, sinds ik zo'n beetje WW probeer te volgen, geniet ik echt veel meer van mijn eten :h

Het zijn nog een hele hoop rauwe groenten geworden: gemengde sla, geraspte worteltjes, chalotte, kleine stukjes paprika, pijpajuin, radijsjes, tomaat, gestoomde broccoli en stukjes meloen. Heb in totaal 1 en een kwartje visfilet gegeten opgevuld met broccoli (overgoten met limoen), zal een totaal van 7-7,5 punten zijn (die garnalen waren echt te verwaarlozen), tartaar stond daar maar op tafel en de light dressing ook (had er helemaal geen nood aan om ook maar iets van saus te nemen) maar ik zit ook meestal niet aan mijn totaal... Ik heb eigenlijk al elke dag gemiddeld 2-4 (soms zelfs 5-6) punten ofzo gespaard. Ik heb ook niet direct het idee dat ik met mijn punten sjoemel, voor sommige dingen reken ik liever zelfs iets teveel als ik twijfel..., ik snap het systeem niet goed met die punten sparen. Het is dan toch niet de bedoeling om die allemaal ineens te verbruiken..ofwel?

Bewerkt door Spanishke, 25 januari 2010 - 20:55.

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#899 Geplaatst 25 januari 2010 - 20:49

Spanishke zei:

Sorry :oops: :oops: :oops: af en toe mag dat wel eens :p Mmmmm Smoothie, ik wil dat ook, maar dat klaar maken ligt mij zo niet. :oops:

Karolientje zei:

Ik ga zo meteen een fruitslaatje maken, waar ik een klein beetje van eet sebietjes tijdens het tv kijken en de rest neem ik daarvan morgen mee om op het werk als tussendoortje op te eten. :)

Oooh fruitslaatje is ook al zo lekker :s

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#900 Geplaatst 25 januari 2010 - 20:51

Solotje zei:

Sorry :oops: :oops: :oops: af en toe mag dat wel eens :p Mmmmm Smoothie, ik wil dat ook, maar dat klaar maken ligt mij zo niet. :oops:

Tuurlijk wel en jij doet er dan nog eens training en bodystyling bij ;)
Hoe dat is toch gewoon alle fruitjes snijden en in de blender smijten?
Geplaatste afbeelding