Spring naar inhoud

* * * * * 4 stemmen

Nog maar eens een regimeke! Sporten is gezond!

• Log in om te reageren
3170 reacties op dit onderwerp
Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#946 Geplaatst 26 januari 2010 - 12:31

Mm mijn lunch is op en het heeft me gesmaakt. Die soep van WW mag wel maar 150 ml water bij blijkbaar, anders is ze nogal te waterachtig van smaak... O:)
Die 2 boterhammetjes hebben me zeker gesmaakt, er lag wel wat veel kippewit op, maar heb toch alles netjes opgegeten.

Ben nu nog wat bloemkooltjes aan het knabbelen, krijg ze maar niet op tijdens mijn tussendoortjes omdat ik dan andere dingen voorzie die ook vers zijn en op moeten :wall:

Bewerkt door Spanishke, 26 januari 2010 - 12:31.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#947 Geplaatst 26 januari 2010 - 12:33

Koekjes kan je eten als je goed traint, natuurlijk mag je niet overdrijven. :)

11u een Fitness koekje
12.30u 2 boterhammen light kaas en 2 boterhammen met choco :x .

rocket_queen
rocket_queen
  • 284 berichten

#948 Geplaatst 26 januari 2010 - 13:12

Smitten Kitten zei:

Klinkt goed, Katrien!

Heb echt gesmuld en er is nog genoeg over om morgen mee naar het werk te nemen als lunch.

Mijn dagmenu:

**Ontbijt: snee brood van 50 gr met magere smeerkaas
**Lunch: maaltijdsalade met couscous, geitenkaas, munt en veel groenten
**tssdoortjes: Actimel + appelsien + stukje chocola
**Aspergesoep en boterhammen met mager beleg

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#949 Geplaatst 26 januari 2010 - 13:15

ik heb net mijn heerlijk middagmaal binnen :) quornblokjes in een speciale zoetzure saus met rijst, mijn favoriet :) Zit wel iets meer calorieën in dan in mijn normale middagmalen, maar zo'n pak is wel een hoop en daar kom ik ook mee toe tot deze avond dus geen tussendoortje nodig ;) En ik heb het bekeken, ik kan zeker nog aan een gezond caloriënaantal geraken dus geen probleem :)

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#950 Geplaatst 26 januari 2010 - 13:17

Ik heb vandaag geen ontbijt genomen, ik was te laat wakker.

Dan om 12u een tas groentensoep
Om 13u twee donkere boterhammen met kippenwit en een activia yoghurtje.
Vanavond scampietjes, jammie!
Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#951 Geplaatst 26 januari 2010 - 13:18

:thumb: :thumb: :thumb: :thumb: (behalve het niet nemen van een ontbijt dan... maar daar ben ik vandaag evenzeer in de fout gegaan :catangel

Jess zei:

Ik heb vandaag geen ontbijt genomen, ik was te laat wakker.

Dan om 12u een tas groentensoep
Om 13u twee donkere boterhammen met kippenwit en een activia yoghurtje.
Vanavond scampietjes, jammie!

Bewerkt door Smitten Kitten, 26 januari 2010 - 13:19.

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#952 Geplaatst 26 januari 2010 - 13:22

Smitten Kitten zei:

:thumb: :thumb: :thumb: :thumb: (behalve het niet nemen van een ontbijt dan... maar daar ben ik vandaag evenzeer in de fout gegaan :catangel

Ik was uit bed om kwart na negen, eigenlijk had ik nog wel tijd, maar meestal neem ik mijn ontbijt op kantoor.
Vandaag dus geen ontbijtje, maar dat is echt een uitzondering.

Ja, mijn ogen zijn wel open gegaan. Op precies 14 dagen tijd 3 kilo is wat van het goede teveel.
Ik wil er nog vijf en halve kilo af :) .

Ahja Hanne, ik heb over jou gedroomd deze nacht :ha . Echt raar, want ik ken je niet, maar toch :gek:
Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#953 Geplaatst 26 januari 2010 - 13:25

Jess zei:

Ik was uit bed om kwart na negen, eigenlijk had ik nog wel tijd, maar meestal neem ik mijn ontbijt op kantoor.
Vandaag dus geen ontbijtje, maar dat is echt een uitzondering.

Ja, mijn ogen zijn wel open gegaan. Op precies 14 dagen tijd 3 kilo is wat van het goede teveel.
Ik wil er nog vijf en halve kilo af :) .

Ahja Hanne, ik heb over jou gedroomd deze nacht :ha . Echt raar, want ik ken je niet, maar toch :gek:
Haha, zo grappig. Ik heb deze nacht ook iets heel raars gedroomd over iemand die ik eigenlijk helemaal niet goed ken, maar ben ondertussen alweer vergeten wie het was :ha Ik vergeet mijn dromen nogal rap blijkbaar... Ben wel benieuwd hoe ik eruit zag in je droom, Jess :ha

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#954 Geplaatst 26 januari 2010 - 13:25

Heb vanmiddag nog eerst een collega geholpen met iets dat dringend de deur uitmoest, en was vrij laat om soep te nemen en zowel de beschuitjes als de broodjes waren op :( Dus is het soep geworden zonder iets bij (geen zin om nog buitenshuis iets te gaan halen), en gelukkig heb ik mijn fruitslaatje mee. Vanochtend geen tijd gehad om het op te eten, maar dat is voor over een uurtje. :)
Geplaatste afbeelding

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#955 Geplaatst 26 januari 2010 - 13:27

Smitten Kitten zei:

Haha, zo grappig. Ik heb deze nacht ook iets heel raars gedroomd over iemand die ik eigenlijk helemaal niet goed ken, maar ben ondertussen alweer vergeten wie het was :ha Ik vergeet mijn dromen nogal rap blijkbaar... Ben wel benieuwd hoe ik eruit zag in je droom, Jess :ha

Ik kwam bij jou op bezoek, en ik kwam in de voormiddag omdat ik in de namiddag moest werken. Maar op de één of andere manier ging de tijd heel snel, en kwam ik pas buiten om half vijf. En ik zei tegen jou van "ik had toch gezegd dat ik op tijd moest vertrekken....". Echt heel gek.
Omdat je nu zelf had gezegd dat je Aziatisch bent heb ik dus niet over een blondje gedroomd :ha .
Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#956 Geplaatst 26 januari 2010 - 13:36

Haha, daar was ik inderdaad benieuwd naar :ha

Heb hier vandaag het hele huis grondig gestofzuigd en gestoomd, dus vind dat ik toch nog een beetje een workout heb gedaan :LOL: Toch mis ik mijn Zumba, dus hopelijk vind ik daar vandaag nog ergens wat tijd voor tussen het studeren door. Toch een beetje verslavend blijkbaar... Ik merk dat het echt goed doet voor de pijn in mijn rug/schouders om de spieren wat los te gooien (is eigenlijk echt "stress" die zich vast zet in mijn schouders en door steeds in dezelfde -verkeerde- houding te zitten).

Ik vind die Zumba-dvds echt een aanrader voor als je zoals mij tijdelijk aan huis gekluisterd zit, moest er iemand ook eens willen proberen kan ik eens kijken of ik ze kan doorsturen via yousendit.

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#957 Geplaatst 26 januari 2010 - 13:49

Smitten Kitten zei:

Heb hier vandaag het hele huis grondig gestofzuigd en gestoomd, dus vind dat ik toch nog een beetje een workout heb gedaan :LOL: Toch mis ik mijn Zumba, dus hopelijk vind ik daar vandaag nog ergens wat tijd voor tussen het studeren door. Toch een beetje verslavend blijkbaar... Ik merk dat het echt goed doet voor de pijn in mijn rug/schouders om de spieren wat los te gooien (is eigenlijk echt "stress" die zich vast zet in mijn schouders en door steeds in dezelfde -verkeerde- houding te zitten).

Ik vind die Zumba-dvds echt een aanrader voor als je zoals mij tijdelijk aan huis gekluisterd zit, moest er iemand ook eens willen proberen kan ik eens kijken of ik ze kan doorsturen via yousendit.

Oh dat zou heel nice zijn, ik had het gevraagd aan Simon, dacht dat hij ze ook op cdrom had staan, maar blijkbaar was het via You-tube :ha :ha Jah op zo'n klein schermpje lijkt mij dat niet echt handig.. en zit ook niet bepaald een opbouw in dan.
Als het goed is voor de pijn in schouders en rug, dan zou het ook wel eens goed kunnen zijn voor mij. Blijkbaar niet zo goed voor de knieën, maar daar heb ik (voorlopig) nog geen last van dus misschien kan ik ook eens beter die Zumba proberen. Met de Wii en de Ab King Pro gaat het mij alleen niet lukken, ik ken mezelf. Als ik dan goed bezig ben dan ga ik dat inderdaad ook in mijn dagelijks programma beginnen te missen en dat is alleen maar goed he :thumb:

Tussendoortje nu: bloedsinaas en/of nog het andere  halve stuk van de appel ofwel nog een zakje Special K minibreaks met aardbeien (nieuwe samenstelling!)
Geplaatste afbeelding

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#958 Geplaatst 26 januari 2010 - 13:52

Smitten Kitten zei:

dat zou super zijn! :d

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#959 Geplaatst 26 januari 2010 - 14:15

Ik laat mijn wederhelft er deze avond eens naar kijken. Ik heb de "officiële" workout (vriend heeft die gedownload voor mij). En daar zit in:
Zumba Fitness Basics Workout
Zumba Fitness 20-Minute Express Workout
Zumba Fitness Sculpt & Tone Workout
Zumba Fitness Cardio Party Workout
Zumba Fitness Live! Workout
Zumba Fitness Flat Abs Workout
2 Zumba Fitness Toning Sticks (die heb ik niet aangezien ik dus een gedownloade versie heb, maar je kan daar eigenlijk willekeurige gewichtjes voor gebruiken denk ik)
Ik heb ze op een dvd gebrand en kan ze dus op de tv kijken.

Ik heb ook nog een paar in het Spaans, maar die zijn van mindere kwaliteit en ook niet zo leuk vind ik. Eerst maar eens zien of ik het bovenstaande lijstje doorgestuurd krijg ;)

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#960 Geplaatst 26 januari 2010 - 14:19

Die Basic ben ik alvast weken zoet mee waarschijnlijk :ha
Geplaatste afbeelding