Spring naar inhoud

* * * * * 4 stemmen

Nog maar eens een regimeke! Sporten is gezond!

• Log in om te reageren
3170 reacties op dit onderwerp
Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#961 Geplaatst 26 januari 2010 - 14:22

Spanishke zei:

Die Basic ben ik alvast weken zoet mee waarschijnlijk :ha

same here :ha met dat lijstje kom ik al wel even toe :ha

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#962 Geplaatst 26 januari 2010 - 14:25

Nee valt echt mee hoor! Ik ben zo'n kluns die op een of andere manier nooit dansjes kan onthouden enz, maar Zumba is echt heel eenvoudig qua pasjes enz. Het is door flink te zwaaien met de armen, goed te huppelen en flink met de heupen te zwaaien dat je de hartslag doet versnellen ;) En huppelen, zwaaien met de armen en heupzwaaien kan ik nog net 8) Het wordt ook allemaal heel eenvoudig uitgelegd, alles stapje voor stapje, dus zelfs de meest onsportieve kluns kan het. (echt, ik spreek uit ervaring)

Bewerkt door Smitten Kitten, 26 januari 2010 - 14:25.

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#963 Geplaatst 26 januari 2010 - 14:29

Smitten Kitten zei:

Nee valt echt mee hoor! Ik ben zo'n kluns die op een of andere manier nooit dansjes kan onthouden enz, maar Zumba is echt heel eenvoudig qua pasjes enz. Het is door flink te zwaaien met de armen, goed te huppelen en flink met de heupen te zwaaien dat je de hartslag doet versnellen ;) En huppelen, zwaaien met de armen en heupzwaaien kan ik nog net 8) Het wordt ook allemaal heel eenvoudig uitgelegd, alles stapje voor stapje, dus zelfs de meest onsportieve kluns kan het. (echt, ik spreek uit ervaring)

Ah dat stelt me al een beetje meer gerust, maar toch. Echt, ik heb 0,0 gevoel voor ritme, vind dat enorm spijtig, maar dat is niet direct iets dat je kunt aanleren he. Ik denk dat ik toch nog ietsje meer kluns ben hoor, ik ga alvast heel de living moeten ontruimen vooraleer ik mij voor die tv waag :ha :ha Wel heel motiverend natuurlijk dat het stapje voor stapje uitgelegd wordt, ik onthou ook echt niets van danspasjes.

Bewerkt door Spanishke, 26 januari 2010 - 14:29.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

rocket_queen
rocket_queen
  • 284 berichten

#964 Geplaatst 26 januari 2010 - 14:35

Heb ik die toen ook niet proberen naar jou te sturen, Hanne? Dacht dat ze te groot zijn voor Yousendit (tenzij de betalende versie). Maar als het toch kan, zal je vriend het zeker uitvissen!

Heb net kom aspergesoep op. Heb ze gemaakt voor vanavond, maar kon niet eraan weerstaan. Handig, kilo diepvriesasperges (in stukken gesneden) met bouillon koken, mixen, beetje melk erbij en smullen!

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#965 Geplaatst 26 januari 2010 - 14:36

Spanishke zei:

Ah dat stelt me al een beetje meer gerust, maar toch. Echt, ik heb 0,0 gevoel voor ritme, vind dat enorm spijtig, maar dat is niet direct iets dat je kunt aanleren he. Ik denk dat ik toch nog ietsje meer kluns ben hoor, ik ga alvast heel de living moeten ontruimen vooraleer ik mij voor die tv waag :ha :ha Wel heel motiverend natuurlijk dat het stapje voor stapje uitgelegd wordt, ik onthou ook echt niets van danspasjes.
Ritme heb ik gelukkig wel, maar ik onthou echt maar 2 seconden hoe zo'n pasje ook alweer ging. Wat dat betreft ben ik echt precies achterlijk :oops:

Ik vind het echt een leuke workout om te doen, iets dat ik ook kan volhouden als ik weinig tijd heb of als ik een hele dag in de weer ben en 's avonds toch nog iets van beweging wil doen. Ik heb altijd wel een excuusje, niet gaan lopen, want het regent/is kou, niet naar de fitness want tegen dat ik daar ben is het alweer zo laat etc. Nu heb ik geen excuus; even de salontafel aan de kant en we kunnen weer wat booty-shaken :ha

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#966 Geplaatst 26 januari 2010 - 14:37

rocket_queen zei:

Heb ik die toen ook niet proberen naar jou te sturen, Hanne? Dacht dat ze te groot zijn voor Yousendit (tenzij de betalende versie). Maar als het toch kan, zal je vriend het zeker uitvissen!

Heb net kom aspergesoep op. Heb ze gemaakt voor vanavond, maar kon niet eraan weerstaan. Handig, kilo diepvriesasperges (in stukken gesneden) met bouillon koken, mixen, beetje melk erbij en smullen!

Oh, ik was in de veronderstelling dat dat toen wel gelukt was en dat ik de overige workouts daarna zelf gedownload had.... Nu ja, we passen er wel een mouw aan ;)

Mmmm aspergesoep!

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#967 Geplaatst 26 januari 2010 - 14:40

ok, mama juist hele tijd aan het praten over roomsoesjes in reclame met resultaat dat ik nu even een moord zou begaan voor een roomsoesje :ha
gelukkig wordt ik beschermd door mijn natuurlijke luiheid en ga ik mezelf toch nooit zover krijgen om er te gaan halen :ha

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#968 Geplaatst 26 januari 2010 - 14:49

rocket_queen zei:

Mmmm zo simpel of wat?? Doe je daar dan nooit andere groentjes bij? Ik heb altijd graag een grote variatie aan smaak, anders begint het wat saai te worden, maar aspergesoep eet ik nu wel heel graag :h Heb je al eens soep proberen maken met sojamelk of is dat niet aan te raden?

Bewerkt door Spanishke, 26 januari 2010 - 14:49.

Geplaatste afbeelding

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#969 Geplaatst 26 januari 2010 - 15:02

Ik ben niet zo goed bezig de laatste dagen :( ... Ik ga er vanaf donderdag weer met volle, goeie moed tegenaan :oops:

Guest_quid_faciendum_*
Guest_quid_faciendum_*

#970 Geplaatst 26 januari 2010 - 15:05

Vanochtend een All Bran koek en twee mandarientjes.

Deze middag twee grote boterhammen met kippefricandon en een gemengd slaatje,met tomaat en verse uitjes.

Vanavond tajine met rundsvlees en gedroogde abrikozen + couscous.

Het gaat echt wel goed zo :-) Moet zeggen dat ik het wel een beetje lastig had toen ik daarstraks een brief in de bus kreeg met kortingbonnetjes voor de Pizzahut, haha :LOL:

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#971 Geplaatst 26 januari 2010 - 15:06

quid_faciendum zei:

Vanochtend een All Bran koek en twee mandarientjes.

Deze middag twee grote boterhammen met kippefricandon en een gemengd slaatje,met tomaat en verse uitjes.

Vanavond tajine met rundsvlees en gedroogde abrikozen + couscous.

Het gaat echt wel goed zo :-) Moet zeggen dat ik het wel een beetje lastig had toen ik daarstraks een brief in de bus kreeg met kortingbonnetjes voor de Pizzahut, haha :LOL:

:ha :ha ik had het ook moeilijk toen ik die bonnen daarjuist zag :ha

rocket_queen
rocket_queen
  • 284 berichten

#972 Geplaatst 26 januari 2010 - 15:09

Spanishke zei:

Mmmm zo simpel of wat?? Doe je daar dan nooit andere groentjes bij? Ik heb altijd graag een grote variatie aan smaak, anders begint het wat saai te worden, maar aspergesoep eet ik nu wel heel graag :h Heb je al eens soep proberen maken met sojamelk of is dat niet aan te raden?

Asperges vind ik zo lekker dat ik er niks bij wil om de smaak te verdunnen :d
Het is idd echt zo simpel... alleen peper ben ik vergeten te vermelden geloof ik.

Bij andere groentensoepen voeg ik wel andere groenten toe:
bij bloemkool wat van die voorgesneden soepgroenten (bv Aldi)
Bij courgette: ui en aardappel
Bij pompoen: paprika, tomaat en chillipeper
etc...

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#973 Geplaatst 26 januari 2010 - 15:10

crazy_catlady zei:

:ha :ha ik had het ook moeilijk toen ik die bonnen daarjuist zag :ha

Bij ons is er geen in de buurt, maar Pizzahut kan me niet verleiden, daarentegen, een zelfgemaakte pizza wel :oops: :h
Geplaatste afbeelding

rocket_queen
rocket_queen
  • 284 berichten

#974 Geplaatst 26 januari 2010 - 15:14

quid_faciendum zei:

Dat is dus één van de dingen die ik NOOIT meer wil eten sinds ik weet hoe verschrikkelijk veel vet en calorieën hierin zitten. Is gewoon duizelingwekkend. Als ik me niet vergis heb je met een halve mediumpizza al genoeg kcal voor de hele dag :trance:
Ik ben gek op de BBQ-pizza van daar, maar onze wegen zijn definitief gescheiden :LOL: Heb ook niet karakter om maar een klein stukje te eten dan :(

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#975 Geplaatst 26 januari 2010 - 15:15

Spanishke zei:

Bij ons is er geen in de buurt, maar Pizzahut kan me niet verleiden, daarentegen, een zelfgemaakte pizza wel :oops: :h

Jep, bij mij hetzelfde! Bij de Pizzahut ga ik zelden tot nooit binnen (hetzelfde voor Mac Donald's, Quick, en dergelijke trouwens). Ben niet zo'n fan van die fastfoodketens en heb het ook absoluut niet moeilijk om die links te laten liggen.
Maar zelfgemaakte pizza's... hmmmmmmm zo lekker!!! :ha
Geplaatste afbeelding