Spring naar inhoud

* * * * * 4 stemmen

Nog maar eens een regimeke! Sporten is gezond!

• Log in om te reageren
3170 reacties op dit onderwerp
Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#976 Geplaatst 26 januari 2010 - 15:21

Pizzahut-pizza vind ik echt goor! Dat viezige vettige deeg waar het vet uit gesijpeld komt als je er op duwt. Ik noem dat geen pizza :misselijk:

Maar hier in Antwerpen is er een zalige pizzeria waar de pizza's echt authentiek Italiaans zijn en daar kan ik me wel fameus aan laten gaan :oops: En echt light zijn die nu ook niet bepaald.

Maar pizzahut, nee dat is niets voor mij... vreemd genoeg vind ik Mc Donalds (een gewone hamburger met frietjes, niet die reusachtige big mac-toestanden enz die ik toch niet kan eten zonder mijn volledige outfit onder te smossen :catangel Die vind ik echt niet lekker... :misselijk: ) oprecht wél lekker :ha

Bewerkt door Smitten Kitten, 26 januari 2010 - 15:21.

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#977 Geplaatst 26 januari 2010 - 15:24

Ik lust geen pizza van de pizzahut, het smaakt mij gewoon niet.

Hamburgers van de Mac Donalds lust ik ook niet, max een hapje proeven van vriend de zijne, maar ik mis fastfoodketens ook niet. Juist die mini plezierkes van Mc Donalds zijn wel nog lekker, kip met curry enz :h

Hamburgers maken wij ook zelf, die lust ik dan wel weer, maar ben er ook niet zo zot van, maar het zorgt wel voor wat variatie natuurlijk.

Sommige Pizzeria's in Antwerpen zijn echt wel de moeite, mijn ouders gaan (gingen) daar af en toe eens, dacht aan de Groenplaats ergens..?

Bewerkt door Spanishke, 26 januari 2010 - 15:27.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#978 Geplaatst 26 januari 2010 - 15:25

Net zoals bij de pizza, maak ik hamburgers, hot dogs, ... gewoon lekker zelf, thuis. Veel lekkerder en toch ook nog altijd gezonder dan sponzen broodjes met verslenste sla, veel te veel saus, plastieken kaas en iets wat voor vlees moet doorgaan ertussen. :ha :ha :ha

Trouwens, vlak bij waar wij wonen is er ook een Italiaans restaurantje waar ze echt superlekkere pizza's hebben en heerlijke pastaschotels (met huisgemaakte pasta)... Maar nee... nu even niet aan denken! Het dieet he dames!!! 8)
Geplaatste afbeelding

Guest_quid_faciendum_*
Guest_quid_faciendum_*

#979 Geplaatst 26 januari 2010 - 15:27

Ik vind pizza's uit de Pizzahut ook alleen maar lekker als ze met classic deeg gemaakt zijn. Het andere deeg vind ik ook echt degoutant.

Ik vind Pizzahut met name verleidelijk omdat het zo'n sfeertje vertegenwoordigt van met een mega Pizza in de zetel kruipen (is zowat de enige keer dat we iets in de zetel eten) en naar een of andere verslavende serie kijken, maar de aller-allerlekkerste pizza's zijn het inderdaad niet (alhoewel, de Pepper en de Sweet Chicken Curry vind/vond ik toch wel geweldig hoor :) ).
Maar het is inderdaad hallucinant hoeveel points er in zo'n pizza kruipen...
Dan eet je beter eens wat meer van een lekkere zelfgemaakte maaltijd :-)

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#980 Geplaatst 26 januari 2010 - 15:28

Solotje zei:

:thumb: :thumb: Goed zo Hanne!

Ik heb juist een paar ferrero rocherkes binnen. :oops:
Seves trainen. :d

ikke  2 pralinnen, zoon 240 kaloortjes... :-k
Maar allez de rest van de dag:
Ontbijt: fitness granen met chocolade en halfvolle melk
Tussendoor: 1 stukje zwarte chocolade en 1 hap van een enorme mokka roomsoes , goed hé maar 1 hap!!! Ikke fier!!!
Middag: 2 bruine boterhammen met kiri en kippenwit met kruiden en een mango
Tussendoortje: plattekaasje (zo een kleintje dat je moet omdraaien en het papiertje vanaf moet doen) en dan dus 2 pralines...

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#981 Geplaatst 26 januari 2010 - 15:29

Smitten Kitten zei:

Pizzahut-pizza vind ik echt goor! Dat viezige vettige deeg waar het vet uit gesijpeld komt als je er op duwt. Ik noem dat geen pizza :misselijk:

Maar hier in Antwerpen is er een zalige pizzeria waar de pizza's echt authentiek Italiaans zijn en daar kan ik me wel fameus aan laten gaan :oops: En echt light zijn die nu ook niet bepaald.

Maar pizzahut, nee dat is niets voor mij... vreemd genoeg vind ik Mc Donalds (een gewone hamburger met frietjes, niet die reusachtige big mac-toestanden enz die ik toch niet kan eten zonder mijn volledige outfit onder te smossen :catangel Die vind ik echt niet lekker... :misselijk: ) oprecht wél lekker :ha

welke? Vapiano? :)

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#982 Geplaatst 26 januari 2010 - 15:31

quid_faciendum zei:

Ik vind pizza's uit de Pizzahut ook alleen maar lekker als ze met classic deeg gemaakt zijn. Het andere deeg vind ik ook echt degoutant.

Ik vind Pizzahut met name verleidelijk omdat het zo'n sfeertje vertegenwoordigt van met een mega Pizza in de zetel kruipen (is zowat de enige keer dat we iets in de zetel eten) en naar een of andere verslavende serie kijken, maar de aller-allerlekkerste pizza's zijn het inderdaad niet (alhoewel, de Pepper en de Sweet Chicken Curry vind/vond ik toch wel geweldig hoor :) ).
Maar het is inderdaad hallucinant hoeveel points er in zo'n pizza kruipen...
Dan eet je beter eens wat meer van een lekkere zelfgemaakte maaltijd :-)

Maar dat kun je met een zelfgemaakte pizza toch ook? Wij doen dat althans toch hoor... :goofy: En ik vind, heel eerlijk, onze zelfgemaakte pizza's nog altijd de lekkerste!
Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#983 Geplaatst 26 januari 2010 - 15:32

Karolientje zei:

Net zoals bij de pizza, maak ik hamburgers, hot dogs, ... gewoon lekker zelf, thuis. Veel lekkerder en toch ook nog altijd gezonder dan sponzen broodjes met verslenste sla, veel te veel saus, plastieken kaas en iets wat voor vlees moet doorgaan ertussen. :ha :ha :ha

Als ik WW dan maak ik ook af en toe hamburgers en frietjes. Dan eet ik twee burgers en een kom frietjes. De foto hieronder is wel van toen ik de kunst van WW-frieten bakken in de oven nog niet onder de knie had. Inmiddels zou dat met de actifry al geen probleem meer zijn.

Niettemin was het lekkerrrrr ;) Eigenlijk veel lekkerder dan wat je krijgt bij mcdo, pizzahut etc. En inderdaad het vlees is daar vaak echt vies. Heb 1 keer in mijn leven pizzahut gegeten (een punt pizza, de rest in de vuilbak gegooid) en dat was echt zoooo goor :misselijk: Zaten van die harde stukjes in het "vlees" en als er iets is dat ik echt voos vind, dan zijn het zo van die inferieure stukken vlees met allerlei rommel tussen... :misselijk:

Bijgevoegde thumbnails

• beeb204.jpg
  • beeb210.jpg

Guest_quid_faciendum_*
Guest_quid_faciendum_*

#984 Geplaatst 26 januari 2010 - 15:33

Karolientje zei:

Maar dat kun je met een zelfgemaakte pizza toch ook? Wij doen dat althans toch hoor... :goofy: En ik vind, heel eerlijk, onze zelfgemaakte pizza's nog altijd de lekkerste!

Ja, da's waar, maar heb altijd de neiging om als ik zelf iets gekookt heb, dat aan tafel op te eten :) Maar je hebt wel gelijk hoor :-)

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#985 Geplaatst 26 januari 2010 - 15:35

sneeuwwitje zei:

welke? Vapiano? :)
Nee die vind ik niet echt fantastisch eigenlijk. Maar wel al veeeeel lekkerder dan pizzahut en consoorten ;)

De pizzeria die ik bedoel is van een Italiaanse familie en de "pizzabakker" is zo'n redelijk oud Italiaans opaatje. Ze werken echt met goede en verse ingrediënten. Kan even niet op de naam komen, ik laat het je nog weten ;)

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#986 Geplaatst 26 januari 2010 - 15:36

Smitten Kitten zei:

Als ik WW dan maak ik ook af en toe hamburgers en frietjes. Dan eet ik twee burgers en een kom frietjes. De foto hieronder is wel van toen ik de kunst van WW-frieten bakken in de oven nog niet onder de knie had. Inmiddels zou dat met de actifry al geen probleem meer zijn.

Niettemin was het lekkerrrrr ;) Eigenlijk veel lekkerder dan wat je krijgt bij mcdo, pizzahut etc. En inderdaad het vlees is daar vaak echt vies. Heb 1 keer in mijn leven pizzahut gegeten (een punt pizza, de rest in de vuilbak gegooid) en dat was echt zoooo goor :misselijk: Zaten van die harde stukjes in het "vlees" en als er iets is dat ik echt voos vind, dan zijn het zo van die inferieure stukken vlees met allerlei rommel tussen... :misselijk:

Doe me dat nu toch niet aan die foto's!!!!!! Dat ziet er echt wel lekker uit!!! Ok... nu begint mijn maag dus wel te protesteren he... Sjans dat ik niks van koeken meer in mijn schuif heb zitten... Ik ga even een kop thee halen en vooral niet meer naar die foto's kijken. :engel:
Geplaatste afbeelding

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#987 Geplaatst 26 januari 2010 - 15:37

I Agree, Pizza hut is :misselijk:
Af en toe kan ik wel is genieten van een Quick of McDo. Maar dat is zelden omwille van de intolerantie hé.
En Smitten Kitten, die hamburgers zien er wel echt overheerlijk uit! Wanneer mogen we ze is komen proeven? :twisted: O:)
Het doet me tegelijk ook aan een grappig verhaal denken, maar 't is een beetje veel off topic :engel: :
Ik ben met mijn vader een maand gaan rondtrekken met de camper in west canada. En we hadden ook zelf hamburgers gemaakt. We zaten juist in het koudste deel van onze rondrit en het was IJSkoud 's nachts! Dus ik sliep niet echt, en plots hoor ik gegrommel... euh vreemd, en ineens, die camper gaat gewoon heen en weer!!!! 's Ochtends direct buiten gaan kijken wat het was, jawel, een beer! Hij heeft wrs vlees geroken aan dat ding van de dampkap... :LOL: :LOL:

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#988 Geplaatst 26 januari 2010 - 15:39

Die actifry is dat nu eigenlijk dat Seb apparaat? Ze zeggen dat je dat ook kunt gebruiken voor te wokken enz? Oh je gebruikt dezelfde broodjes als ons voor hamburgerbroodjes die van Marc Payot :) , ook nog wel veel punten dacht ik he, maar af en toe is het wel eens lekker
De Groenplaats is daar ergens een standbeeld in de buurt of zit ik helemaal verkeerd? :ha Die pizzeria dat mijn ouders vaak naartoe gingen was zo in smalle heel gezellige steegjes vol met pizzeria's. Ik kan het mij visueel zoooo voorstellen, maar qua benamingen ben ik een ramp O:)

Bewerkt door Spanishke, 26 januari 2010 - 15:42.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#989 Geplaatst 26 januari 2010 - 15:39

Karolientje zei:

Doe me dat nu toch niet aan die foto's!!!!!! Dat ziet er echt wel lekker uit!!! Ok... nu begint mijn maag dus wel te protesteren he... Sjans dat ik niks van koeken meer in mijn schuif heb zitten... Ik ga even een kop thee halen en vooral niet meer naar die foto's kijken. :engel:

Is waar, ik had ze eigenlijk in het receptentopic moeten posten :catangel

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#990 Geplaatst 26 januari 2010 - 15:40

Smitten Kitten zei:

Is waar, ik had ze eigenlijk in het receptentopic moeten posten :catangel

:p
Geplaatste afbeelding