Spring naar inhoud

* * * * * 4 stemmen

Nog maar eens een regimeke! Sporten is gezond!

• Log in om te reageren
3170 reacties op dit onderwerp
Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#991 Geplaatst 26 januari 2010 - 15:41

Frances zei:

En Smitten Kitten, die hamburgers zien er wel echt overheerlijk uit! Wanneer mogen we ze is komen proeven? :twisted: O:)

Als IEDEREEN zijn streefdoel heeft bereikt zal ik een WW-hamburgerfeestje geven :ha

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#992 Geplaatst 26 januari 2010 - 15:42

Smitten Kitten zei:

Als IEDEREEN zijn streefdoel heeft bereikt zal ik een WW-hamburgerfeestje geven :ha

:thumb: 1 probleem: ik heb geen streefdoel! :onzeker:

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#993 Geplaatst 26 januari 2010 - 15:43

Smitten Kitten zei:

Is waar, ik had ze eigenlijk in het receptentopic moeten posten :catangel

Ja! JAAAAAAA! Doe dat maar snel hoor! :x :x

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#994 Geplaatst 26 januari 2010 - 15:43

Smitten Kitten zei:

:thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#995 Geplaatst 26 januari 2010 - 15:44

Spanishke zei:

Die actifry is dat nu eigenlijk dat Seb apparaat? Ze zeggen dat je dat ook kunt gebruiken voor te wokken enz? Oh je gebruikt dezelfde broodjes als ons voor hamburgerbroodjes die van Marc Payot :) , ook nog wel veel punten dacht ik he, maar af en toe is het wel eens lekker
De Groenplaats is daar ergens een standbeeld in de buurt of zit ik helemaal verkeerd? :ha Die pizzeria dat mijn ouders vaak naartoe gingen was zo in smalle heel gezellige steegjes vol met pizzeria's. Ik kan het mij visueel zoooo voorstellen, maar qua benamingen ben ik een ramp O:)

Jep, actrifry is dat apparaat, er is hier ook ergens een topic over in het koffiehoekje. Die broodjes zouden inderdaad wel eens van Marc Payot geweest kunnen zijn. Zal zoiets van 3 punten per broodje zijn, maar met niet te veel vlees en niet te veel saus valt dat dan wel heel goed mee van punten. En is niet voor elke dag natuurlijk he ;)

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#996 Geplaatst 26 januari 2010 - 15:45

mcdonalds en quick ben ik al heel lang niet meer binnengeweest, als vegetariër kan ik er niet veel gaan doen, en dan nog... het gedacht aan vlees dat door poeder en water gemaakt wordt... :misselijk: :misselijk:
ik heb zelfs eens gehoord dat het geen echt vlees is, wat mij niet zou verbazen :ha

pizzahut vind ik wel lekker, maar van het vlees heb ik natuurlijk geen last :p wel iets voor af en toe, regelmatig zou pizzahut me ook niet meer smaken.

Zelfgemaakte pizza's smaken natuurlijk ook super :)

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#997 Geplaatst 26 januari 2010 - 15:50

Frances zei:

Wel toch, jouw streefdoel was om gewoon gezond te gaan eten ;)
Ik zou wel echt een feestje kunnen geven voor de volhouders, mijn ouders hebben een heel groot huis met heel grote tuin aan en zijn de halve zomer niet thuis. Is ook nog eens gemakkelijk te bereiken voor de meesten onder jullie (dicht bij Leuven). Anderzijds, daar zijn geen katten om te knuffelen :onzeker:

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#998 Geplaatst 26 januari 2010 - 15:55

ik heb nu wel zin gekregen in zelfgemaakte pizza :( :( (wauw, ik krijg echt wel zin in alles waar ik van hoor vandaag :ha )

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#999 Geplaatst 26 januari 2010 - 15:58

Smitten Kitten zei:

Ik zou wel echt een feestje kunnen geven voor de volhouders, mijn ouders hebben een heel groot huis met heel grote tuin aan en zijn de halve zomer niet thuis. Is ook nog eens gemakkelijk te bereiken voor de meesten onder jullie (dicht bij Leuven). Anderzijds, daar zijn geen katten om te knuffelen :onzeker:

Jaaaa... Dat is euh.. en dilemma he... :s Maar ik vind het anders wel een super idee! ;) Ja inderdaad! Dàt is mijn doel! O:) en tot nu toe lukt het heel goed! :)

crazy_catlady zei:

ik heb nu wel zin gekregen in zelfgemaakte pizza :( :( (wauw, ik krijg echt wel zin in alles waar ik van hoor vandaag :ha )

Jaaaa ik oook! :LOL:

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#1000 Geplaatst 26 januari 2010 - 16:06

Smitten Kitten zei:

Ooh dat klinkt zeer gezellig. Ik hoop dat ik dan een volhouder wordt :thumb: allez een motivatie extra :lachen: mogen we zelf ons katjes niet meebrengen? :8 Fearke gaat mee met ons als een hondje en braaf dat die is, die kan een hele tijd op je schoot liggen terwijl je aan't eten bent :)

Bewerkt door Spanishke, 26 januari 2010 - 16:07.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#1001 Geplaatst 26 januari 2010 - 16:08

Spanishke zei:

Ooh dat klinkt zeer gezellig. Ik hoop dat ik dan een volhouder wordt :thumb: allez een motivatie extra :lachen: mogen we zelf ons katjes niet meebrengen? :8 Fearke gaat mee met ons als een hondje en braaf dat die is, die kan een hele tijd op je schoot liggen terwijl je aan't eten bent :)

dan moet je alle zakken fouilleren als je hem terug mee naar huis wilt nemen :x

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#1002 Geplaatst 26 januari 2010 - 16:09

Haha ja, doen! Is altijd leuker met katjes erbij :heart:

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#1003 Geplaatst 26 januari 2010 - 16:10

crazy_catlady zei:

dan moet je alle zakken fouilleren als je hem terug mee naar huis wilt nemen :x

Dan zal die zak plots heel veel lawaai maken, want hij wordt wel niet graag meegevoerd :ha en vanaf hij ons mist, is het een loeiende sirene, tja echt een mama's kindje op dat vlak O:)
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#1004 Geplaatst 26 januari 2010 - 16:11

Frances zei:

verzin dan maar vlug een of ge moogt niet naar het hamburger feest :ha :x

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#1005 Geplaatst 26 januari 2010 - 16:13

:ha ik kom met mijn kitten van Sala aan de leiband