Spring naar inhoud

* * * * * 5 stemmen

Het goed nieuws topic!

• Log in om te reageren
8928 reacties op dit onderwerp
Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#1 Geplaatst 13 januari 2010 - 21:50

Omdat we de laatste tijd met zoveel zieke katten geconfronteerd worden en er nog altijd veel dierenleed is. Vind ik dat we een topic moeten hebben waar enkel en alleen goed nieuws in verteld wordt!

Dus ik begin ermee.

Het is hier frisjes binnen, maar Gebbie is juist lekker dicht bij mij komen liggen en ze verwarmt niet enkel mijn benen, maar ook mijn hartje. :love2:

xantippe
xantippe
  • 3.580 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 13 januari 2010 - 21:52

Boo'ke slaapt nu ook bij mij, samen met Samaya :love3:

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#3 Geplaatst 13 januari 2010 - 21:52

hier is t lekker warm binnen, ik had vandaag voor de verandering een fijne, stressloze dag op het werk (eergisteren en gisteren was dat wel anders en morgen en overmorgen wordt het ook nog stressen); en zo meteen kruipen we lekker de zetel in om de slimste mens te kijken, en ongetwijfeld komen de poezels er dan bij liggen. :hart:

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#4 Geplaatst 13 januari 2010 - 21:52

Ik ben aan het wachten op Sala kittens, dat is toch ook fantastisch nieuws :d

De rest zijn hier momenteel allemaal achter elkaar aan het hollen :heart:

Pixel
Pixel
  • 17.020 berichten

#5 Geplaatst 13 januari 2010 - 21:53

Vrijdag heb ik een afspraak bij de gynaecoloog :d

Guest_midi_*
Guest_midi_*

#6 Geplaatst 13 januari 2010 - 21:54

Pixel zei:

Vrijdag heb ik een afspraak bij de gynaecoloog :d

krijgen we foto's? :p

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#7 Geplaatst 13 januari 2010 - 21:54

Dat is nu eens een heel erg goed idee Lies.
Ik begin er ook gewoon een beetje triestig van te worden al die zieke poezeltjes :8 .
Mijn goed nieuwsje van vandaag is dat mijn papa en mama 2 paar birkenstock slippers en een paar hele gave laarzen voor mij hebben gekocht bij de makro in NL..... ga ze dit weekend ophalen en ben er natuurlijk nu al heel blij mee, laat de zomer maar  beginnen. Toch lief hé zo'n papa en mama die ook aan hun dochter in het ''verre'' Belgie denken zonder er om te vragen :)

Guest_Ashley_*
Guest_Ashley_*

#8 Geplaatst 13 januari 2010 - 21:55

ashley heeft op dit moment haar dolle 5 minuten,erg leuk om naar te kijken!! :jump:

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#9 Geplaatst 13 januari 2010 - 21:56

Dank je Lies, heb het ook ff nodig een goed-nieuws topic!!! :hug:

Ik ben blij omdat het morgen alweer donderdag en we een fijn weekend in het vooruitzicht hebben...

Ik ben ook blij omdat mijn bolleke wol hier langs mij in de zetel ligt en als ik seffes de laptop wegzet hopelijk mij ook een beetje komt verwarmen :heart:

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#10 Geplaatst 13 januari 2010 - 21:56

Nog super nieuws!
Mijn aangekondigd slecht nieuws van iemand bij in mijn kantoor te krijgen en daardoor niet meer te kunnen tetteren op de chat is ook opgelost.
Er komt een nieuw kantoor bij en ik blijf alleen zitten.

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#11 Geplaatst 13 januari 2010 - 21:57

Lies zei:

Nog super nieuws!
Mijn aangekondigd slecht nieuws van iemand bij in mijn kantoor te krijgen en daardoor niet meer te kunnen tetteren op de chat is ook opgelost.
Er komt een nieuw kantoor bij en ik blijf alleen zitten.
:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :dancer: :dancer: :dancer: :dancer: Joepie, dan kan ik u toch nog blijven ambeteren en dat is dan ook weer goed nieuws :p

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#12 Geplaatst 13 januari 2010 - 21:58

Anaïs wordt aanhankelijk. Ze geniet van ons bijzijn en komt meer en meer knuffelen. Vb 's ochtends als de wekker 1x gegaan is,  komt ze aan mijn buik onder het deken liggen. Dan staat steven op en gaat ze even mee met hem en als hij weg is, komt zij terug bij mij liggen, meestal op mij met haar neusje tegen mij neus :heart: :heart: :heart: ik hou zo van haar... men snoezie

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#13 Geplaatst 13 januari 2010 - 21:59

:thumb: :thumb: :thumb:

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#14 Geplaatst 13 januari 2010 - 21:59

Dat is waarschijnlijk het beste nieuws van de dag of niet Lies???? :wi

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#15 Geplaatst 13 januari 2010 - 23:33

Ik ben er deze week al in geslaagd twee keer 20 minuten te sporten. En dat in combinatie met 11u werken per dag. Nèh :LOL: