Spring naar inhoud

- - - - -

Zilver ? (afgesplitst topic)

• Log in om te reageren
373 reacties op dit onderwerp
feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#226 Geplaatst 20 januari 2010 - 12:09

Nahs zei:

citaat gevonden in je aangeboden topic:

kan het verkeerd geinterpreteerd hebben maar het staat er toch echt :censored: of ben ik gek

Dan moet je ook even wat verder lezen...

Maar hier houd dit echt op !! Richt u verder inderdaad tot de bevoegde instanties , dit heeft me zeer zwaar geraakt !!!!!!! Dit zijn zeer grove, valse beschuldigingen !!!

Nahs
Nahs
  • 2.719 berichten
  • 8 katten

#227 Geplaatst 20 januari 2010 - 12:11

wat voor een beschuldiging? citeer alleen :LOL:

Guest_Mélina_*
Guest_Mélina_*

#228 Geplaatst 20 januari 2010 - 12:12

ECHT WAAR!!!!! Snaveltjes dicht :louche:

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#229 Geplaatst 20 januari 2010 - 12:15

't Staat er toch echt wel, Nahs 8)

Overigens, wees blij met een topic als dit. De "leken" kunnen er maar uit leren. Ik denk dat er veel mensen zijn die uit dit topic wat geleerd hebben, beter geïnformeerde en mondigere kittenkopers is geen slechte zaak.

xantippe
xantippe
  • 3.580 berichten
  • 2 katten

#230 Geplaatst 20 januari 2010 - 12:16

Nahs zei:

wat voor een beschuldiging? citeer alleen :LOL:

dat ze fokt om verbouwingen te betalen...

Nahs
Nahs
  • 2.719 berichten
  • 8 katten

#231 Geplaatst 20 januari 2010 - 12:17

Mélina zei:

ECHT WAAR!!!!! Snaveltjes dicht :louche:

das een quote van de fabeltjeskrant

Guest_Mélina_*
Guest_Mélina_*

#232 Geplaatst 20 januari 2010 - 12:24

Nahs zei:

das een quote van de fabeltjeskrant

Inderdaad, en vooral het klinkt beter als bek dicht :LOL:

Nahs
Nahs
  • 2.719 berichten
  • 8 katten

#233 Geplaatst 20 januari 2010 - 12:28

xantippe zei:

dat ze fokt om verbouwingen te betalen...

neen vroeg alleen hoe het stond met haar verbouwing.

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#234 Geplaatst 20 januari 2010 - 12:34

heerlijk dit.. droge dog wat harde teksten van de hollanders... en sommige die het proberen te sussen.

ja hoor ik leer hier wel van en ik denk degene die dit lezen hun conclusies wel trekken. of mensen hier nou posten of niet gelezen word het wel. of het waar is? geen idee ik ziewel bewijzen hier maar genetegen bewijzen dat het niet zo is... ik wil niet oordelen daar houd ik niet zo van... maar word me wel makkelijker gemaakt als niemand tegen bewijzen heeft :oops:

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#235 Geplaatst 20 januari 2010 - 12:50

Richt u tot de bevoegde instaties over dit alles !!!!
Wij hebben niets te verbergen !!
Wij handelen geheel naar de wetgeving en in alle openheid en eerlijkheid !!!
Tot het tegendeel bewezen is , is dit laster en eerroof, dus houd er maar mee op !!!!!

De bewijzen die ik zag zijn geen bewijzen, maar duidelijk ook andere catteryen erbij betrekken om toch maar ergens een argument te gaan zoeken. Zo kan je iedere cattery gaan beoordelen en naar fouten gaan zoeken ...
Ja kan elke cattery afkraken als je daar echt zin in hebt, maar wie doet zoiest nu !!!????

Verder wil ik hier duidelijk ons hk nummer nog even zetten zodat u zich zeker kan wenden tot het ministerie om broodfok te laten controleren !!!
Zeker doen !!! hk20302125, licht de belastingen ook maar zeker in om onze aangiftes te laten controleren, dan kunt u oordelen of het om broodfok gaat !!! En bel even naar onze contractdierenarts 051305132 om daar even te checken en ook naar de club arv/bbc.
En kom liefst een even langs om de boel te bekijken !!!! Oordeel dan zelf en veroordeel dan !!!!

Ik vind dit zeer grof en nooit eerder heb ik zo'n beschuldigingen gehoord.
En waarom ????

Bewerkt door feroesti, 20 januari 2010 - 12:51.

Nahs
Nahs
  • 2.719 berichten
  • 8 katten

#236 Geplaatst 20 januari 2010 - 13:02

feroesti zei:

Tot het tegendeel bewezen is , is dit laster en eerroof, dus houd er maar mee op !!!!!

De bewijzen die ik zag zijn geen bewijzen, maar duidelijk ook andere catteryen erbij betrekken om toch maar ergens een argument te gaan zoeken. Zo kan je iedere cattery gaan beoordelen en naar fouten gaan zoeken ...
Ja kan elke cattery afkraken als je daar echt zin in hebt, maar wie doet zoiest nu !!!????

Verder wil ik hier duidelijk ons hk nummer nog even zetten zodat u zich zeker kan wenden tot het ministerie om broodfok te laten controleren !!!
Zeker doen !!! hk20302125, licht de belastingen ook maar zeker in om onze aangiftes te laten controleren, dan kunt u oordelen of het om broodfok gaat !!! En bel even naar onze contractdierenarts 051305132 om daar even te checken en ook naar de club arv/bbc.
En kom liefst een even langs om de boel te bekijken !!!! Oordeel dan zelf en veroordeel dan !!!!

En waarom ????

andere cattery?

een hk nummer heb je in jullie land nodig anders moogt ge maar een nestje fokken per jaar, geen idee wat dat kost maar ik heb het idee dat het mensen juist aanzet tot het fokken van meer.
Dus vraag ik me af wat een hk nummer voor zin heeft het lijkt over het algemeen genomen zonder u daarin te noemen eerder tot wanorde te leiden.

wat ik met u dierenarts moet geen benul misschien eens vragen waarom ze u zoveel geld uit u zak troggelen want stoelgang onderzoeken zijn niet zinvol als het kitten niks mankeerd en met 3 dierenartsen vaccineren en daar meer voor vragen terwijl het hun eigen keuze is vindt ik ook dubieus.

langskomen zou ik graag doen maar ik heb zelf ook katten en ik vindt dat te risicovol. Kom alleen bij collega fokkers over de vloer die ik goed ken anders weet ik niet wat voor een ellende ik in mijn huis haal, helaas al eens meegemaakt toevallig een belg die mijn nest bijna op der geweten had. Door in der auto een doodziek kitten te hebben en dan bij mijn 2 wkn oude smurfen te komen kijken een kitten is overleden daardoor.
Zowie zo ben ik voorzichtig ook als ik bij mijn bevriende collega's kom.

u gaat fel in de aanval zo fel dat je bijna denkt die heeft wat te verbergen.
Terwijl ik alleen dingen aanbreng betreffende het selkirk deel en het zilver deel wat ik ook bewijzen kan, daarnaast eerder gedane uitspraken die u zelf tegen spreekt.
voorts een stamboom die niet correct afgegeven heeft en waar u in allerlei bochten wringt om het maar niet uw fout te laten lijken.

ik weet het ik speel de advocaat van de duivel maar inmiddels zien toch meer mensen het licht.

maar ik vrees dat het verspilde energie is, u wilt niet zorgvuldig omgaan met stambomen en raskruisingen wist u dat het kitten VIC door een keurmeester als burmilla kleur bestempelt is. En deze keurmeester heeft verstand van zaken

Bewerkt door Nahs, 20 januari 2010 - 13:03.

henny
henny
  • 1.601 berichten

#237 Geplaatst 20 januari 2010 - 13:04

feroesti zei:

En waarom ????

Met dit bericht laat je zien dat je niets van deze discussie begrijpt.

Henny

Guest_sarahtje_*
Guest_sarahtje_*

#238 Geplaatst 20 januari 2010 - 13:25

Jawadde. Als ik dit hier hoor. Ik zou me niet mogen moeien maar toch...
Ik wou ook graag beginnen met een cattery maar als ik hier sommige reacties lees begin ik bang te krijgen en vraag ik me af of ik niet beter een ander hobby zou kiezen.

Ik weet dat beginnelingen (waaronder ik) nog veel moeten leren maar geef ons de kans 1. om te leren maar om  2. ook een kat met een goede stamboom aan te kopen zonder (eventuele ) fouten erin.

Ik ben me volop aan het bijleren over de kweek / fok (noem het zoals je wil) maar zulke topics doen me soms hard twijfelen...

Misschien zou ik dit niet mogen posten, maar toch.. we zijn er om elkaar te helpen en te steunen toch?

PS vergeet niet dat sommige dingen tegen je kunnen gebruikt worden...
Ik bedoel daar absoluut niets mee tegen niemand maar sommige mensen zitten raar ineen.

Nahs
Nahs
  • 2.719 berichten
  • 8 katten

#239 Geplaatst 20 januari 2010 - 13:29

sarahtje zei:

Ik wou ook graag beginnen met een cattery maar als ik hier sommige reacties lees begin ik bang te krijgen en vraag ik me af of ik niet beter een ander hobby zou kiezen.

Ik weet dat beginnelingen (waaronder ik) nog veel moeten leren maar geef ons de kans 1. om te leren maar om 2. ook een kat met een goede stamboom aan te kopen zonder (eventuele ) fouten erin.

Ik ben me volop aan het bijleren over de kweek / fok (noem het zoals je wil) maar zulke topics doen me soms hard twijfelen...

Misschien zou ik dit niet mogen posten, maar toch.. we zijn er om elkaar te helpen en te steunen toch?

Ik bedoel daar absoluut niets mee tegen niemand maar sommige mensen zitten raar ineen.

beginnelingen worden altijd geholpen.
zorg voor een mentor met kennis.
lees je zelf goed in
verdiep je in de materie
en zorg dat je stambomen die jij onder je naam uitgeeft correct zijn.

succes

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#240 Geplaatst 20 januari 2010 - 13:32

sarahtje zei:

Ik weet dat beginnelingen (waaronder ik) nog veel moeten leren maar geef ons de kans 1. om te leren maar om 2. ook een kat met een goede stamboom aan te kopen zonder (eventuele ) fouten erin.

Iedereen maakt fouten, zeker in het begin. En daar zal niemand iets over zeggen, zolang je bereid bent je fouten toe te geven en er iets van te leren. Maar mensen die al een hele tijd bezig zijn met fokken, die zich dan in bochten wringen om eventuele fouten te ontkennen of zelfs op anderen af te schuiven, daarvan snap ik wel dat daar discussie over ontstaat.

Je moet geen schrik hebben omwille van deze reden om eraan te beginnen als dit is wat je zou willen doen. Dit is ook niet wat mij afschrikt om er al dan niet aan te beginnen. Het is eerder de praktische kant van het fokken zelf en het opvangen en grootbrengen van kittens op een goede en verantwoorde manier wat me meer schrik aanjaagt.

Geplaatste afbeelding