Spring naar inhoud

- - - - -

Petvac

• Log in om te reageren
4 reacties op dit onderwerp
Guest_catwoman27_*
Guest_catwoman27_*

#1 Geplaatst 20 januari 2010 - 12:23

Er loopt momenteel op tv een spotje van telsell over de Petvac.
Dat is een soort furminator met stofzuigsysteem! Ziet er veelbelovend uit! Maar zou het echt zo goed zijn? Iemand ervaring hiermee?

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 20 januari 2010 - 13:40

Geen idee, alles wat ze demonstreren ziet er goed uit, maar dat is het hem juist he,is dat dan ook zo? ik denk het eerlijk gezegd niet.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Trolleke
Trolleke
  • 698 berichten
  • 9 katten

#3 Geplaatst 18 oktober 2010 - 04:57

Ik heb er eentje gekocht.  Voor mijn 2 kortharige katten werkt het heel goed maar ze zijn als de dood als ik mijn stofzuiger opzet (ook al staat die in een andere ruimte) dus borstel ik hen eerst gewoon en daarna gebruik ik de gewone furminator.

Het enige waar ik het wel voor gebruik is voor het stofzuigen van mijn krabpalen.  Er zijn een aantal hulpstukken bij en met eentje gaat het supergoed om de haren weg te krijgen.  Bovendien gaat het haar in de bak en zit je stofzuigerzak niet om de haverklap vol.

groetjes
Linda

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#4 Geplaatst 18 oktober 2010 - 07:37

Nog niet van gehoord, wij gebruiken de furminator in combinatie met de gewone stofzuiger

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#5 Geplaatst 18 oktober 2010 - 12:55

ik heb het hier ook, volgens mij doet die 'kam' net hetzelfde als de furminator, je kan er echt heel veel haar mee verwijderen!
ik gebruik het hier vooral voor de honden, omdat van die chow chows wel heel veel haar kan afkomen! en dan is het idealer dat je stofzuigerzak er niet mee vol zit. al het haar wordt opgevangen in de bak. en ook heb ik het al gebruikt voor het legen van mijn aquaria, je stofzuigt het gewoon op, en het water belandt in de petvac bak, gaat sneller dan aquarium met de hand te moeten uitscheppen!
Geplaatste afbeelding